James eller Isco
Afstemning: Hvem bør starte inde: James eller Isco?
| James |
|
24 | 57.1% |
| Isco |
|
18 | 42.9% |
| Antal stemmer: 42 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Så............hvem skal vi have på banen? Spanieren eller colombianeren?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Begge og bale på bænken. Fredning er kun for Robinson.
Men i mit regnestykke lige her og nu, vinder Isco. James er lige kommet tilbage og der skal mere end én kamp til st vurdere dennes niveau.
Jeg er her stadig XOXO
- Moohh
- Gæst
-
Og hatten af for en flot første sæson af VM-topscoreren, men hold da op hvor har vi savnet en med det magiske touch Isco har.
James har mere slutprodukt over sig. Han er hurtigere, mere dynamisk, slår flere og bedre indlæg og er mere målfarlig. Isco derimod er helt vildt boldfast, en formidabel dribler, fantastisk i de små rum og god 1mod1.
Med Kroos og Modric synes jeg dog allerede, at vi har meget af det boldfaste. Vi har brug for noget dynamik. Modric har sine flotte ryk, men han er ikke nogen dribler.
Samtidig ville jeg også sige at det selvfølgelig kunne være spændende med Bale ude, men synes IKKE det skal være før efter de her 2 kampe, da Bale med landskampspausen faktisk fik et selvtillidsboost og derfor skal han spille for at se om vi ikke kan forøge det, fordi ingen tvivl om en bale i superform og selvtillid afgøre kampe alene!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hvor mange kampe er Benzema, Cristiano, Bale, James og Isco alle til rådighed til? Sådan i løbet af en hel sæson vil jeg vove den påstand, at de på skift alle vil være fraværende i perioder.
Så let slipper du ikke:P
Hvad har du selv stemt? Hvad er i det hele taget din holdning til James-Isco-Bale dilemmaet?
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
JimmyBroe skrev: @Siempre Madrid
Så let slipper du ikke:P
Hvad har du selv stemt? Hvad er i det hele taget din holdning til James-Isco-Bale dilemmaet?
Jamen, jeg har stemt på James. Og det har jeg gjort ud fra den betragtning, at der simpelthen er for få mål i Isco. Han er en besnærende lille fodboldspiller at sidde at kigge på og han er svær ikke at holde af, men i forhold til hans position på banen er han ikke kamp-afgørende nok. Hvis han skal have en længere karriere i Real Madrid, er det noget at han skal arbejde rigtig meget med.
Det er i det hele taget et problem, at vores midtbane ikke bringer flere mål, så James er i mine øjne en nødvendighed.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Dernæst må dagsformen og modstanderen være afgørende. Det er ingen hemmelighed at jeg er kæmpe fan af Isco, hvorfor jeg også har stemt på ham.
Bale er ikke god mod en modstander som Atletico. Der vil jeg vrage ham. Mod Barca og Bayern er der mere plads til at Bale kan bruge sin fart i dybden og der vil valget stå mellem om Isco og James skal vrages. Isco er bedst til at forsvare, holde i bolden og kontrollere spillet. James er mest chanceskabende og fantastisk som 10'er. Generelt er han vel mellemtingen mellem Bale og Isco, hvor de to er mest forskellig af de tre. Bale har mest individualitet og kampafgørende, når han ellers rammer formen.
Som en anden skrev, så vil det i mange kampe gå op da en af de 5 (Cristiano, Benz, Bale, James eller Isco) forreste vil være ude og dermed går kabalen op af sig selv.
Nu kommer en periode, hvor James skal spilles tilbage i form. Fortsætter Bale sin opadgående form, vil presset ryge på Isco for at komme på bænken. Omvendt vil man for en måned siden næppe være tvivl om, at Isco var at foretrække, så det vender hurtigt og sådan skal konkurrencen helst også være hvis man vil være verdens bedste klub.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Ramses
- Gæst
-
www.marca.com/en/2015/04/07/en/football/...drid/1428404505.html
Ramses skrev: Hvorfor ikke bare begge... Bale er maaske skadet..!! ( Yes!.. Ja, er klar over man ikke skal glaede sig over det, men jeg savner sku vores spil fra den gang Bale var skadet..)
www.marca.com/en/2015/04/07/en/football/...drid/1428404505.html
Det gør lidt ondt når nogen håber på skader. Selvfølgelig skal man ikke håbe på det.
Men lad os kalde det held i uheld.
Jeg er her stadig XOXO