James eller Isco

Afstemning: Hvem bør starte inde: James eller Isco?

James
24 57.1%
Isco
18 42.9%
Antal stemmer: 42
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
11 år 5 måneder siden #13 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne James eller Isco
Jeg har stemt på James. Sebberg og Siempre beskriver argumenterne ret præcist, og jeg synes at det var virkeligt dejligt, at se ham tilbage i søndags!

Der er flere der påpeger, at Isco skal arbejde med sit slutprodukt - og det kan der sikkert være noget om. Jeg har også nogle gange følt, at brugerne her inde har givet Isco lidt for høje karakterer, fordi hans boldbehandling har set så elegant ud....

Men i stedet for at tale om afslutninger og assists, så kunne jeg godt tænke mig at Isco blev bedre i sin bolddistribution... Især de lange afleveringer. Jeg kan nemlig godt lide, at Isco spiller lidt længere tilbage på banen. Og med de evner han har, kan jeg ikke forestille mig andet, end at han kan lære meget af Modric, og den måde kroaten varierer sine afleveringer. Både ift. at skifte mellem lange og korte afleveringer, men også ift. at vurdere hvor længe man skal holde på bolden og hvornår den bare skal spilles videre med det samme.

Jeg synes Modric skaber meget af tempoet i vores spil, ved at flytte spillet og bolden hen på de rigtige steder af banen, på de rigtige tidspunkter - og bl.a. derfor fik Granada aldrig chancen for at komme ordentligt i position.... De der ydersideafleveringer med højreskøjten: jeg elsker dem:)

Isco er allerede kommet så utroligt langt. Jeg synes han er helt utrolig, når man tænker på at han er 22 år. Han har allerede spillet store kampe mod hold som Barcelona og Bayern, som om han havde 8-10 års erfaring på det niveau. Jeg tror at vi får mere ud af ham - på sigt - som en 8'er med den samme frihed som Modric har, fremfor 10'er (som Ancelotti heller ikke rigtig spiller med).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #14 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne James eller Isco
Jeg håber ikke på en skade til Bale. Med den karantænekabale, der skal gå op, vil det være perfekt at have alle mand klar. Vi skal have Ramos, James, Kroos, Modric og Ronaldo i karantæne, og det skal helst være til enten Eibar eller Malaga. Jeg forudser:

I morgen hiver Ronaldo og Modric et gult kort.

Mod Eibar hiver Kroos, James og Ramos et gult kort.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #15 af SR4
Besvaret af SR4 på emne James eller Isco

Siempre Madrid skrev:

JimmyBroe skrev: @Siempre Madrid

Så let slipper du ikke:P
Hvad har du selv stemt? Hvad er i det hele taget din holdning til James-Isco-Bale dilemmaet?

Jamen, jeg har stemt på James. Og det har jeg gjort ud fra den betragtning, at der simpelthen er for få mål i Isco. Han er en besnærende lille fodboldspiller at sidde at kigge på og han er svær ikke at holde af, men i forhold til hans position på banen er han ikke kamp-afgørende nok. Hvis han skal have en længere karriere i Real Madrid, er det noget at han skal arbejde rigtig meget med.

Det er i det hele taget et problem, at vores midtbane ikke bringer flere mål, så James er i mine øjne en nødvendighed.

Omvendt så består et godt hold groft sagt af en blanding mellem kampafgørende spillere og spillere der sørger for spillerne kan være kampafgørende. lyder lidt som en barnlig forklaring måske :)

Men mens vi har fronttrioen til at sætte den sidste aflevering eller målet, så er det vigtigt at vi har en midtbane, der giver fronttrioen noget at arbejde med. Og det er for slet ikke at snakke om de defensive pligter en midtbane skal have.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #16 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne James eller Isco
Tænk at vi råder over begge spillere. Ret vildt.

James' kvaliteter er dog pt. mere brugbare, som mange andre har nævnt herinde. Han er bare garant for mål, hvilket skal værdsættes, da vores nuværende Real Madrid har en tendens til at trille den håbløst meget rundt (som ved den seneste El Clasico). Mange holder meget af Isco. Jeg holder meget af dem begge, men James skal bare have den stemme, hvis valget står i mellem de to.

11 år 5 måneder siden #17 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne James eller Isco

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Hvad har du selv stemt? Hvad er i det hele taget din holdning til James-Isco-Bale dilemmaet?

Jamen, jeg har stemt på James. Og det har jeg gjort ud fra den betragtning, at der simpelthen er for få mål i Isco. Han er en besnærende lille fodboldspiller at sidde at kigge på og han er svær ikke at holde af, men i forhold til hans position på banen er han ikke kamp-afgørende nok. Hvis han skal have en længere karriere i Real Madrid, er det noget at han skal arbejde rigtig meget med.

Det er i det hele taget et problem, at vores midtbane ikke bringer flere mål, så James er i mine øjne en nødvendighed.

Omvendt så består et godt hold groft sagt af en blanding mellem kampafgørende spillere og spillere der sørger for spillerne kan være kampafgørende. lyder lidt som en barnlig forklaring måske :)

Men mens vi har fronttrioen til at sætte den sidste aflevering eller målet, så er det vigtigt at vi har en midtbane, der giver fronttrioen noget at arbejde med. Og det er for slet ikke at snakke om de defensive pligter en midtbane skal have.

Det er også rigtigt, at vi har BBC til at sparke den i kassen. Men når modstanderne står rigtig kompakt, så har vi behov for trusler udefra. Hverken Kroos, Modric eller Isco er farlige nok - omend både Modric og Kroos begge har et helt eminent skud. Her er James bare bedre end dem alle 3 - hans venstreskøjte er jo fantastisk. Der har ofte været snakket om, at Isco skal åbne hullerne mod kompakte hold. Det synes jeg stadig ikke, at han helt har fundet opskriften på, desværre. Jeg er enig med M_Linding i, at vi måske har givet Isco lidt for høje karakterer efter kampene, fordi hans spil er så fantastisk at kigge på.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 5 måneder siden #18 af SR4
Besvaret af SR4 på emne James eller Isco

Pelle skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Det er også rigtigt, at vi har BBC til at sparke den i kassen. Men når modstanderne står rigtig kompakt, så har vi behov for trusler udefra. Hverken Kroos, Modric eller Isco er farlige nok - omend både Modric og Kroos begge har et helt eminent skud. Her er James bare bedre end dem alle 3 - hans venstreskøjte er jo fantastisk. Der har ofte været snakket om, at Isco skal åbne hullerne mod kompakte hold. Det synes jeg stadig ikke, at han helt har fundet opskriften på, desværre. Jeg er enig med M_Linding i, at vi måske har givet Isco lidt for høje karakterer efter kampene, fordi hans spil er så fantastisk at kigge på.

Jeg er ikke uenig, men omvendt har Isco vist at han kan lidt foran mål og mange gange driblet sig igennem helt oppe og skabt plads.

Men ja når det er sagt så er jeg enig med de fleste. Det er ikke et enten /eller. Begge får rigeligt med spilletid gennem sæson pga skader, form og modstandertaktik.

11 år 5 måneder siden #19 af Deucex
Besvaret af Deucex på emne James eller Isco
Jeg er ikke helt med på hvorfor så mange anvender flere mål som argument for James? Vi har trods alt scoret 87 mål i 29 kampe, så er det reelt endnu en med mål i støvlerne Real Madrid har brug for? IMO svarer det lidt til, at man på trods af adskillige clean sheets vil man have en ekstra forsvarsspiller.

For mig handler det om balancen, især med en tremandsmidtbane, og her passer Isco IMO bare bedre i 8'er rollen på de fleste parametre...
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Deucex.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #20 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne James eller Isco
Vi skal have en formation med Bale i startelleveren mod Barcelona og Bayern. Alle andre skal skal det være James i stedet for Bale.

11 år 5 måneder siden #21 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne James eller Isco

Johnson skrev: Vi skal have en formation med Bale i startelleveren mod Barcelona og Bayern. Alle andre skal skal det være James i stedet for Bale.

Footballmanager-logik, men ikke specielt anvendeligt i den virkelige verden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 5 måneder siden #22 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne James eller Isco

Deucex skrev: Jeg er ikke helt med på hvorfor så mange anvender flere mål som argument for James? Vi har trods alt scoret 87 mål i 29 kampe, så er det reelt endnu en med l i støvlerne Real Madrid har brug for? IMO svarer det lidt til, at på trods af at adskillige clean sheets vil man have en ekstra forsvarsspiller.

For mig handler det om balancen, især med en tremandsmidtbane, og her passer Isco IMO bare bedre i 8'er rollen på de fleste parametre...

Synes ellers jeg har forsøgt at forklare, hvorfor jeg mener, vi skal have en fra midtbanen, som kan score ;-)
Isco er en rigtig dygtig 8'er, men det er Modric også. Isco, Modric og Kroos ligner hinanden i mange af spillets facetter, og det er især her, jeg er besnæret af James. Du finder ikke andre med de kvaliteter på holdet.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

11 år 5 måneder siden #23 af Dios
Besvaret af Dios på emne James eller Isco
Selvom Isco og James kæmper om samme plads, så giver det ikke helt mening for mig, at de skal sammenlignes på mål. Isco spiller tydeligvis længere tilbage på banen end James. Isco er nærmere blevet en 8'er, og har vel nogenlunde samme rolle som Modric, så hvis vi skal bruge samme logik, så skal Isco erstatte Modric, da han er mere målfarlig.
Nu ved jeg godt, at der er tale om 2 forskellige roller, og flertallet mener vi har mere brug for den kynisme James besidder, men jeg mangler ihvertfald stadig at se James blomstre på den centrale midtbane.
Imod Granada spillede han godt, men jeg forstår ikke hvorfor han bliver gjort til gud i den kamp.

Jeg har stemt på Isco, men det er simpelthen af balancen jeg har valgt ham. Jeg har i så mange år efterlyst en boldfast midtbane, som består af 3 tekniske spillere, hvor der er fokus på balance, flow og flair. Det var de 3 spillere som fuldstændig tog styringen imod Barcelona, og det er netop noget jeg har efterlyst i over 10 år. De gør det alle til perfektion, hvis i spørger mig. Så må man kigge længere fremme på banen, da det umiddelbart er her målene skal komme fra. Det er trods alt midtbanen som vinder kampene, og så selvfølgelig Ronaldo.
Jeg forstår bare ikke hvorfor Bale skal være fredet. Nuvel, så spillede han da klart bedre imod Granada, men det var jo ikke fordi man sad med følelsen af, at han bare skal være førstevalg på den plads. Man kan se på det som man vil, men han var sjovt nok også ham som fik dårligst karakter af BBC af os brugere herinde.
Jeg mener slet ikke valget burde stå imellem Isco og James. Jeg mener vi har brug for begge spillere! Isco er med til at skabe den defensive balance på holdet, samt hans kreativitet og overblik frem ad banen, og James kommer med et slutprodukt som er langt mere kynisk, men bidrager samtidig med god fantasi, og et godt løbearbejde.

Man skal aldrig juble over skader, men forhelvede hvor kan Bale's små-skade ikke komme på et bedre tidspunkt IMO! Kampen imorgen skal simpelthen spilles med både Isco og James. Alt andet vil være fuldstændig tåbeligt!

Alt i alt, så er Isco IMO et skridt foran James. Isco har bevist sit værd på den centrale midtbane, hvor jeg mener James har skuffet i alt for mange kampe inde centralt. Jeg vil dog til hver en tid vælge Isco og James før Bale!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #24 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne James eller Isco
Dios

Jeg tror at 80 % af brugerene herinde er enige med dig.

Men Siempre sætter den præmis op, at Bale skal spille - hvilket også er meget sandsynligt. Og derfor må valget jo være mellem Isco og James:)

Jeg tror at Isco har mindst lige så mange fans som James har det. Men Isco har været inde i en mindre god periode (hvilket der kan være mange naturlige årsager til), imens James kommer frisk tilbage, med nogle af de egenskaber som vi har savnet lidt. Derfor er der nok et lille flertal, som ønsker James på banen i de kommende kampe.

Og ja; jeg så også helst James som en del af angrebet eller som højre midt, fremfor den der 8/10'er rolle...;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Pelle

Leveret af Kunena Forum