James eller Isco

Afstemning: Hvem bør starte inde: James eller Isco?

James
24 57.1%
Isco
18 42.9%
Antal stemmer: 42
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
11 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid
James eller Isco blev oprettet af Siempre Madrid
Det lader til, at James og Isco skal kæmpe om en plads i Real Madrids startopstilling, når Modric og Kroos er selvskrevne på den centrale midtbane og Ancelotti har udtalt, at BBC er urørlige.

Så............hvem skal vi have på banen? Spanieren eller colombianeren?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #2 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne James eller Isco
Kan der ikke være en tredje mulighed som hedder skade til bale ;)

Begge og bale på bænken. Fredning er kun for Robinson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, JimmyBroe, andreashn

11 år 5 måneder siden #3 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne James eller Isco
Fejt. Jeg ønsker også dem begge på banen.

Men i mit regnestykke lige her og nu, vinder Isco. James er lige kommet tilbage og der skal mere end én kamp til st vurdere dennes niveau.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #4 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne James eller Isco
James er den produktive. Isco er den magiske.

Og hatten af for en flot første sæson af VM-topscoreren, men hold da op hvor har vi savnet en med det magiske touch Isco har.

11 år 5 måneder siden #5 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne James eller Isco
Min stemme går til James. Når midtbanen består af Modric, Kroos og en af disse to, så mener jeg, at James' kvaliteter er mere velkomne.

James har mere slutprodukt over sig. Han er hurtigere, mere dynamisk, slår flere og bedre indlæg og er mere målfarlig. Isco derimod er helt vildt boldfast, en formidabel dribler, fantastisk i de små rum og god 1mod1.

Med Kroos og Modric synes jeg dog allerede, at vi har meget af det boldfaste. Vi har brug for noget dynamik. Modric har sine flotte ryk, men han er ikke nogen dribler.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Pelle, MadridistaPorVida

11 år 5 måneder siden #6 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne James eller Isco
Ved godt det er det nemme svar, men synes det handler om modstanderen. Jeg er ikke i tvivl om at Isco laver mere defensivt og virkelig arbejder hårdt for holdet. Han kan også med sine magi bedre holde i bolden under press, så mod modstandere som ikke pakker sig ville jeg fortrækker Isco. Hvorimod mod modstandere der pakker sig ville jeg foretrække James da vi så ikke har brug for så meget defensivt arbejder, men mere kreativitet og kølighed op foran. Det er for mig tydeligt at James er mere effektivt i den sidste aflevering / skud end Isco, selvom Isco konstant bliver bedre til det.

Samtidig ville jeg også sige at det selvfølgelig kunne være spændende med Bale ude, men synes IKKE det skal være før efter de her 2 kampe, da Bale med landskampspausen faktisk fik et selvtillidsboost og derfor skal han spille for at se om vi ikke kan forøge det, fordi ingen tvivl om en bale i superform og selvtillid afgøre kampe alene!

11 år 5 måneder siden #7 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne James eller Isco
Sådan af ren nysgerrighed.

Hvor mange kampe er Benzema, Cristiano, Bale, James og Isco alle til rådighed til? Sådan i løbet af en hel sæson vil jeg vove den påstand, at de på skift alle vil være fraværende i perioder.

11 år 5 måneder siden #8 af JimmyBroe
@Siempre Madrid

Så let slipper du ikke:P
Hvad har du selv stemt? Hvad er i det hele taget din holdning til James-Isco-Bale dilemmaet?

Jeg er her stadig XOXO

11 år 5 måneder siden #9 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne James eller Isco

JimmyBroe skrev: @Siempre Madrid

Så let slipper du ikke:P
Hvad har du selv stemt? Hvad er i det hele taget din holdning til James-Isco-Bale dilemmaet?

Jamen, jeg har stemt på James. Og det har jeg gjort ud fra den betragtning, at der simpelthen er for få mål i Isco. Han er en besnærende lille fodboldspiller at sidde at kigge på og han er svær ikke at holde af, men i forhold til hans position på banen er han ikke kamp-afgørende nok. Hvis han skal have en længere karriere i Real Madrid, er det noget at han skal arbejde rigtig meget med.

Det er i det hele taget et problem, at vores midtbane ikke bringer flere mål, så James er i mine øjne en nødvendighed.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Pelle, MadridistaPorVida

11 år 5 måneder siden #10 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne James eller Isco
Tja. Lige nu og her er det svært at vurdere. James har været skadet i noget tid, Bale har fået haft to-tre gode kampe i streg. Først og fremmest skal James lige spilles i form.
Dernæst må dagsformen og modstanderen være afgørende. Det er ingen hemmelighed at jeg er kæmpe fan af Isco, hvorfor jeg også har stemt på ham.
Bale er ikke god mod en modstander som Atletico. Der vil jeg vrage ham. Mod Barca og Bayern er der mere plads til at Bale kan bruge sin fart i dybden og der vil valget stå mellem om Isco og James skal vrages. Isco er bedst til at forsvare, holde i bolden og kontrollere spillet. James er mest chanceskabende og fantastisk som 10'er. Generelt er han vel mellemtingen mellem Bale og Isco, hvor de to er mest forskellig af de tre. Bale har mest individualitet og kampafgørende, når han ellers rammer formen.
Som en anden skrev, så vil det i mange kampe gå op da en af de 5 (Cristiano, Benz, Bale, James eller Isco) forreste vil være ude og dermed går kabalen op af sig selv.
Nu kommer en periode, hvor James skal spilles tilbage i form. Fortsætter Bale sin opadgående form, vil presset ryge på Isco for at komme på bænken. Omvendt vil man for en måned siden næppe være tvivl om, at Isco var at foretrække, så det vender hurtigt og sådan skal konkurrencen helst også være hvis man vil være verdens bedste klub.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Ramses
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #11 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne James eller Isco
Hvorfor ikke bare begge... Bale er maaske skadet..!! ( Yes!.. Ja, er klar over man ikke skal glaede sig over det, men jeg savner sku vores spil fra den gang Bale var skadet..)

www.marca.com/en/2015/04/07/en/football/...drid/1428404505.html

11 år 5 måneder siden #12 af JimmyBroe

Ramses skrev: Hvorfor ikke bare begge... Bale er maaske skadet..!! ( Yes!.. Ja, er klar over man ikke skal glaede sig over det, men jeg savner sku vores spil fra den gang Bale var skadet..)

www.marca.com/en/2015/04/07/en/football/...drid/1428404505.html

Det gør lidt ondt når nogen håber på skader. Selvfølgelig skal man ikke håbe på det.

Men lad os kalde det held i uheld.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum