Real Madrid rejse til efteråret
Nu tvang jeg min far med i efteråret, men det er ikke sikkert, at det sker igen. Hvorfor så ikke rejse sammen med ligesindede? Jeg ved, at den oprindelige fanklub (?) rejser sammen i ny og næ (eller?), men jeg har lidt fornemmelsen af, at det er sådan en lille klike, der blev dannet i tidernes morgen.
Kunne nogen forestille sig, at det ville være friske på at skrabe sammen til en lille tur til Madrid i efteråret? Det kræver selvfølgelig lige, at man mødes før, så man kan finde ud af, om man kan overskue en weekend med de andre, men det kunne jo klaret let.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg synes at dit initiativ er super godt og håber at det får succes.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg skulle sige fra min kæreste Mette og to børn at jeg gerne må tage med:D Hvis bare jeg ikke drikker for meget:D
Jeg er her stadig XOXO
Vi er altid 3 som tager afsted sammen, men det er ikke lige altid de andre har penge til en sådan tur, så jeg kunne evt. også godt være frisk på sådan en tur :) Jeg skal selvfølgelig nok holde min kæft, så i andre kan holde mig ud ;D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg bliver fristet, må jeg indrømme. Jeg har dog før set forsøg på Real Madrid-ture mm., hvor det er endt i ingenting pga. forskellige omstændigheder. Jeg tror det er vigtigt, at der er en tovholder (planlægger), der sørger for, at udvælge potentielle kampe, finde hostels eller lignende mm., måske endda flytilbud, da det er noget der kan trække tænder ud for den enkelte. Det er min egen erfaring :-)
Jeg synes det kunne være vildt spændende at smutte til Madrid med en masse skumle madridista.dk-brugere! Det kan da kun gå godt. Og Jimmy, lad nu være med at love konen for meget. Kan du holde dig fra alkohol ;-) ?
Dios skrev: ... Jeg skal selvfølgelig nok holde min kæft, så i andre kan holde mig ud ;D
Det lyder fornuftigt.:P Haha På den anden side er din forelskelse til Casillas vel forstummet til den tid. XOXOXOXO Haha
@Daniel
Jeg kan fortælle dig at sidst jeg var små snalret -ja jeg vil gå så langt som at sige, jeg kun var bedugget- det var i maj månede sidste år, i Tivoli. Så det bliver nok svært at love noget hvis vi er en flok der tager til Madrid.
Jeg er her stadig XOXO
Er det stadig inde i dine/jeres overvejelser at tage til Madrid her i efteråret og har du/I eventuelt kigget nogle kampe ud ?
Skal jo have taget min Bernabeumødom på et tidspunkt
Såvidt jeg husker bor Daniel i Aalborg ligesom mig. Vi kunne jo sætte os i min bil og køre over mod København. Så kunne vi samle nogle af andre jyder/fynboer op på vejen, som vil med. Fra København kunne vi så mødes og i samlet trop tage flyet til Madrid.
Jeg er på, hvis folk stadig kunne være interesseret. En hjemmekamp mod Sevilla, Valencia eller Villareal kunne være for vanvittigt! De to helt store bliver nok svære at få billetter til :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Brylle
- Gæst
-
Jeg har selv lagt penge til side i et stykke tid for at kunne tage en tur til Madrid på et tidspunkt. Men ligesom nogle af jer andre gider vennerne sgu ikke meget, der har med Real at gøre og så står man sgu lidt på bar bund :(
Derfor kunne jeg også være klar på en tur. Det var jo en stor fornøjelse at være sammen med mange af jer i København, så det kunne helt sikkert blive hyggeligt :)