Real Madrid rejse til efteråret

11 år 1 måned siden #25 af Daniel
Vi har valgt ikke at tage en pakkerejse, men bestille henholdsvis fly, hotel og billet separat (der er ikke booket noget endnu) - det kan gøres billigere. Flyselskaberne har tit "gode" hoteller med i deres rejseløsninger, men det er absolut ikke en nødvendighed for undertegnede med 4 stjerner og gourmet; hellere 2 stjerner og kakerlakker ;-)

Jeg overvejer også muligeden med et hostel, da det uden tvivl er endnu billigere! Pengene skal jo bruges fornuftigt (på Real Madrid)!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #26 af Sebberg

Pelle skrev: Jeg ved, at man kan købe de der alt-i-en pakkeløsninger, men om de er attaktive i forhold til, hvad man ellers kan få ved at booke fly og hotel separat og så købe billetten dernede eller andetsteds, det aner jeg ikke. Ville rigtig gerne hjælpe med at orkestrere det, men grundet min manglende erfaring - dette bliver min første Real Madrid kamp - så tør jeg ikke påtage mig ansvaret :-/

Det er de bestemt ikke. Det kan ingenlunde betale sig at købe sådan et færdiglavet pakke, og jeg er også sikker på, at vi kan gøre det billigere, end der hidtil er blevet meldt ud i denne tråd.

Først og fremmest er der kampbilletten. 1000 blev der meldt ud. Det er også for de allerbedste sæder på langsiden midt på. Eftersom vi så sjældent er derovre, tænker jeg, at folk gerne vil smide det efter en god billet.

Hvad angår flybilletter, så har vi fået en sand gave fra gud: Ryanair. Det er selvfølgelig betinget af, at folk ikke er super moralske forkæmpere, der ikke vil flyve med dem, men ellers så begynder de pr. den 1. september at flyve til Madrid fra CPH. Nu har jeg bare taget en vilkårlig weekend i oktober, hvor vi rejser til Madrid torsdag aften og rejser hjem mandag aften, og det koster - undskyld sproget - fucking 478 kr. tur/retur. Det er et greb i lommen!

Så har vi hotel. Det kommer jo an på præferencerne. Personligt er jeg interesseret i en seng at sove i, der står centralt. Selvfølgelig ikke et dorm, men to-mands værelser evt. I ovenstående weekend i oktober - for fire dage - skal man betale 6100 for tre to-mands værelser (1000 pr. mand) på dette ho(s)tel HELT CENTRALT i Madrid: www.tripadvisor.dk/Hotel_Review-g187514-...za_Mayor-Madrid.html. Det har fået flotte anmeldelser på Tripadvisor, og det virker til at være et rigtig fint sted. Alternativet er - og det er jeg mest på - det er at leje en bolig via. eks. Wimdu, der er lidt mere professionelt end AirBNB. Der kan du få en kæmpe 150 m2 lejlighed midt på Gran Via for også 1000 kr. pr. mand for 4 overnatninger (www.wimdu.dk/offers/EP8WJD9Y?checkin_dat...38-sol&sort_by=score).

Derfor: Det kan altså SAGTENS gøres for ca. 2500 med det hele og lækre billetter til kampen! Vi skal bare planlægge det i god tid!
Følgende bruger(e) sagde tak: Gåser, JimmyBroe, Pelle, 2:18

11 år 1 måned siden #27 af Pelle

Sebberg skrev:

Pelle skrev: Jeg ved, at man kan købe de der alt-i-en pakkeløsninger, men om de er attaktive i forhold til, hvad man ellers kan få ved at booke fly og hotel separat og så købe billetten dernede eller andetsteds, det aner jeg ikke. Ville rigtig gerne hjælpe med at orkestrere det, men grundet min manglende erfaring - dette bliver min første Real Madrid kamp - så tør jeg ikke påtage mig ansvaret :-/

Det er de bestemt ikke. Det kan ingenlunde betale sig at købe sådan et færdiglavet pakke, og jeg er også sikker på, at vi kan gøre det billigere, end der hidtil er blevet meldt ud i denne tråd.

Først og fremmest er der kampbilletten. 1000 blev der meldt ud. Det er også for de allerbedste sæder på langsiden midt på. Eftersom vi så sjældent er derovre, tænker jeg, at folk gerne vil smide det efter en god billet.

Hvad angår flybilletter, så har vi fået en sand gave fra gud: Ryanair. Det er selvfølgelig betinget af, at folk ikke er super moralske forkæmpere, der ikke vil flyve med dem, men ellers så begynder de pr. den 1. september at flyve til Madrid fra CPH. Nu har jeg bare taget en vilkårlig weekend i oktober, hvor vi rejser til Madrid torsdag aften og rejser hjem mandag aften, og det koster - undskyld sproget - fucking 478 kr. tur/retur. Det er et greb i lommen!

Så har vi hotel. Det kommer jo an på præferencerne. Personligt er jeg interesseret i en seng at sove i, der står centralt. Selvfølgelig ikke et dorm, men to-mands værelser evt. I ovenstående weekend i oktober - for fire dage - skal man betale 6100 for tre to-mands værelser (1000 pr. mand) på dette ho(s)tel HELT CENTRALT i Madrid: www.tripadvisor.dk/Hotel_Review-g187514-...za_Mayor-Madrid.html. Det har fået flotte anmeldelser på Tripadvisor, og det virker til at være et rigtig fint sted. Alternativet er - og det er jeg mest på - det er at leje en bolig via. eks. Wimdu, der er lidt mere professionelt end AirBNB. Der kan du få en kæmpe 150 m2 lejlighed midt på Gran Via for også 1000 kr. pr. mand for 4 overnatninger (www.wimdu.dk/offers/EP8WJD9Y?checkin_dat...38-sol&sort_by=score).

Derfor: Det kan altså SAGTENS gøres for ca. 2500 med det hele og lækre billetter til kampen! Vi skal bare planlægge det i god tid!

Det er altså smukt arbejde det der, Sebbe! Det er jo rystende billigt. Personligt er jeg kold over for at flyve med Ryanair - skal bare aldrig arbejde der ;-)
Det kunne være fantastisk med en stor lejlighed!
Kan du være ham, der tager taktstokken på det her "projekt"? Vi kan evt, oprette en fb-gruppe til dem, som vil med. Så kan vi aftale nærmere derinde?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 1 måned siden #28 af Sebberg
Pelle. Jo, som udgangspunkt kan jeg godt være primus motor på det her. I hvert fald i den første fase og så kan vi altid se, hvad der senere hen vil ske.

God idé med FB. Tilføj Sebastian Bjerring Jensen - så sørger jeg for at tilføje folk til en samtale/gruppe løbende!

11 år 1 måned siden #29 af Daniel

Sebberg skrev: Pelle. Jo, som udgangspunkt kan jeg godt være primus motor på det her. I hvert fald i den første fase og så kan vi altid se, hvad der senere hen vil ske.

God idé med FB. Tilføj Sebastian Bjerring Jensen - så sørger jeg for at tilføje folk til en samtale/gruppe løbende!

Anmodning afsendt....

11 år 1 måned siden #30 af Pelle
Hvis der er andre, der kunne tænke sig at komme med på årets tur, så må i meget gerne tilføje Sebastian (Sebberg) på fb, så han kan invitere jer til gruppen.
Vi er allerede følgende, der deltager:

Gåser
Daniel
Sebberg
Brylle
Jimmy
Pelle

Stemningen er eminent, og det tegner allerede nu til at blive en lækker tur til foråret.
Vi er igang med at konkretisere, og Sebberg er igang med at kigge på billige fly og hoteller, så vi kan få en uforglemmelig tur ned at se holdet over dem alle :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 1 måned siden #31 af DarioGomez
Fælles hostal-værelse. Det er fandeme lige i cock-swinger Jimmys ånd. #falsteristhegaycapitalofeurope

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Chamartin, Pelle

11 år 1 måned siden #32 af JimmyBroe

DarioGomez skrev: Fælles hostal-værelse. Det er fandeme lige i cock-swinger Jimmys ånd. #falsteristhegaycapitalofeurope

Dario du skal du sgu da med. Du passer så godt Sammen med resten af rosset her fra siden (Pelle). og Siempre? Hvad venter i på. Gammelfar med på tur. Vi skal nok passe på dig og få dig hjem i god behold;-)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

11 år 1 måned siden #33 af DarioGomez
Haha. Jeg bor hverken på vandrehjem eller flyver med Ryanair :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Chamartin

11 år 1 måned siden #34 af JimmyBroe

DarioGomez skrev: Haha. Jeg bor hverken på vandrehjem eller flyver med Ryanair :)

Vi vil slet ikke ha dig med<3

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

11 år 1 måned siden #35 af DarioGomez
Flyver KLM/Lufthansa til Madrid og sover ikke under 4****

11 år 1 måned siden #36 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Real Madrid rejse til efteråret
Jeg vil som udgangspunkt også gerne med.. Sevilla lyder bra

Har ikke Facebook, men kigger med herpå siden
Er med på lejligheden, synes jeg lyder rigtigt fint (den ser helt perfekt ud), er ikke meget for at smide penge efter dyre overnatninger
Overvejer at flyve tilbage til Hamborg og nappe et tog
Måske er jeg mere på afrejse fredag, men hvis der er konsensus omkring torsdag, så helt fint - Kan ses at flyet ankommer sent, så der er ræson i torsdag

Jeg er også rookie og kender ikke så meget til Madrid, men vil gerne bidrage med det jeg kan

Leveret af Kunena Forum