Opstilling mod Juventus

• Johnson
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1 af Johnson
Opstilling mod Juventus blev oprettet af Johnson
Hvad ville være den ideelle opstilling mod Juventus. Jeg ved ikke meget om Juventus. Spiller de offensivt eller defensivt? Jeg har en forestilling om at de er ret løbestærke. Vi er før løbet ind i problemer mod løbestærke hold. Især Dortmund for et par år siden.
Jeg tænker at vi kan stille op i følgende opstilling:

Casillas
Ramos Pepe Varane Coentrao.

Jeg er enig med Capello når han udtaler at Real Madrid kan vinde UCL fordi vi har den bedste defensiv. Jeg tænker at dette er vores stærkeste opstilling i forsvaret, rent defensivt.

James Silva Kroos Isco

James skal spille i højre side af banen fordi han er bedst der. Han er måske den mest formstærke spiller for tiden, så det ville være klogt at lade ham udfolde sig der hvor han er bedst. Silva er mere atletisk end Illarra. Vi har behov for fysik på midtbanen når vi ikke har Modrics sublime teknik. Det er vel også rationalet bag at Carlo har brugt Ramos på midtbanen. Isco er inde i et mindre formdyk for tiden, men han er en af vores mest løbestærke spillere, hvilket kan blive afgørende for kampens udfald.

Bale Ronaldo

Skal det være Bale eller Chicharito der starter inde? Lad de største spillere starte i de største kampe. Bale har bevist et utal af gange at han kan afgøre kampe på egen hånd. Med Bale får vi både kontraspil og løb i dybden i det etablerede spil
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Johnson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Opstilling mod Juventus
Juventus spiller relativt kontrollerende, nok til den defensive side.

Jeg tror på følgende:
Casillas
Carvajal-Pepe-varane-coentrao
Isco-kroos-Ramos-James
Bale-Ronaldo

Sådan ser det defensivt, bomstærkt. Offensivt er James, Isco, Ronaldo og bale dynamiske og mon ikke de kan skaffe udebanemålet som kan blive afgørende?!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn

11 år 4 måneder siden #3 af Siempre Madrid

Elkrimi skrev: Juventus spiller relativt kontrollerende, nok til den defensive side.

Jeg tror på følgende:
Casillas
Isco-kroos-Ramos-James
Bale-Ronaldo

Sådan ser det defensivt, bomstærkt. Offensivt er James, Isco, Ronaldo og bale dynamiske og mon ikke de kan skaffe udebanemålet som kan blive afgørende?!

Meget enig, Elkrimi.

Alene bare det, at "Concentrao" spiller venstre back i morgen gør, at man kan have positive forventninger. Forhåbentlig spiller Marcelo ikke mere i denne sæson!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 4 måneder siden #4 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Opstilling mod Juventus

Siempre Madrid skrev:

Elkrimi skrev: Juventus spiller relativt kontrollerende, nok til den defensive side.

Jeg tror på følgende:
Casillas
Isco-kroos-Ramos-James
Bale-Ronaldo

Meget enig, Elkrimi.

Alene bare det, at "Concentrao" spiller venstre back i morgen gør, at man kan have positive forventninger. Forhåbentlig spiller Marcelo ikke mere i denne sæson!

Jeg er også vældig enig. Omend jeg tror det er en kende naivt at tro Coentrao spiller resten af kampene hvis Marcelo er klar. Jeg ville synes fint om det. Men Coentrao er desværre kun blevet brugt i nødstilfælde igennem hele sæsonen. Så det virker urealistisk.

Hvornår har vi Benzema tilbage?

Jeg er her stadig XOXO

11 år 4 måneder siden #5 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg tror på følgende:
Casillas
Isco-kroos-Ramos-James
Bale-Ronaldo

Meget enig, Elkrimi.

Jeg er også vældig enig. Omend jeg tror det er en kende naivt at tro Coentrao spiller resten af kampene hvis Marcelo er klar. Jeg ville synes fint om det. Men Coentrao er desværre kun blevet brugt i nødstilfælde igennem hele sæsonen. Så det virker urealistisk.

Selvfølgelig får Marcelo flere kampe..........og det skal han vel også have, trods alt. Jeg er bare i chok over, at man kan spille så dårligt, som han gjorde mod Sevilla.

De seneste bulletiner går på, at Benzema slet ikke bliver udtaget til Juventus-kampen, men at man i stedet vil fokusere på at få ham klar til Valencia-opgøret.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Johnson
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #6 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Opstilling mod Juventus
jeg undrer mig over den store tiltro til Carvajal. Han er da ligeså ringe som Marcelo for tiden. Marcelo kan ikke finde ud at placere sig. Til gengæld har han dage hvor han offensivt overstråler alle de andre på holdet. Carvajal vinder ikke en en eneste nærkamp for tiden. Man løber bare forbi ham og han har aldrig været det store lys rent offensivt. Jeg ville føle mig meget mere sikker med Ramos på højrekanten.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Johnson.

11 år 4 måneder siden #7 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Opstilling mod Juventus

Siempre Madrid skrev:

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg tror på følgende:
Casillas
Isco-kroos-Ramos-James
Bale-Ronaldo

Meget enig, Elkrimi.

Selvfølgelig får Marcelo flere kampe..........og det skal han vel også have, trods alt. Jeg er bare i chok over, at man kan spille så dårligt, som han gjorde mod Sevilla.

De seneste bulletiner går på, at Benzema slet ikke bliver udtaget til Juventus-kampen, men at man i stedet vil fokusere på at få ham klar til Valencia-opgøret.

Vi behøver sådan set heller ikke Benzema i Turin. Hvorimod i hjemmekampene mod Valencia og Juventus, der ville jeg nødigt undvære ham.

Marcelo skal nok brillere hjemme i egen arena mod netop Valencia og Juve;) Alt i alt ser det lovende ud især fordi Ancelotti fandt en genial løsning ovenpå Modric-skaden.

Hjemme mod Valencia:
Casillas
Carvajal/Arbeloa-Ramos/Varane-Pepe-Marcelo
Isco/Illarra-Kroos-James
Bale/Jese-Benzema-Ronaldo

Hjemme mod Juve:
Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Isco-Kroos-James
Bale-Benzema-Ronaldo

Min pointe med ovenstående er, at der rig mulighed for at rokere uden at kvaliteten for alvor lider.

11 år 4 måneder siden #8 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Opstilling mod Juventus

Elkrimi skrev: Hjemme mod Valencia:
Casillas
Carvajal/Arbeloa-Ramos/Varane-Pepe-Marcelo
Isco/Illarra-Kroos-James
Bale/Jese-Benzema-Ronaldo

Hjemme mod Juve:
Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Isco-Kroos-James
Bale-Benzema-Ronaldo

Min pointe med ovenstående er, at der rig mulighed for at rokere uden at kvaliteten for alvor lider.

Du rokerer på to positioner(tre, hvis man tager din Illarra-skråstreg i brug)? Det er jo netop hele pointen, hvis man tager Ancelotti lidt i forsvar. Der er simpelthen ikke 'rig' mulighed for at rotere lige pt. Tværtimod. Truppen er for tynd og alt for svag, allerede efter 13. manden.

11 år 4 måneder siden #9 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Opstilling mod Juventus
Jeg er stor fan af Marcelo, men forstår manges frustrationer over ham, da han tit sejler på udebane. På Bernabeu spiller han derimod altid godt, hvor han fungerer som en spilfordeler på venstre side. Derfor: Coentrao på udebane - Marcelo hjemme.

Ellers gider jeg ikke så meget drama mod Juve. 0-1 ude
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

11 år 4 måneder siden #10 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Opstilling mod Juventus
Er vi ikke enige om, at vi skal spille offensivt i Torino? Altså et udebanemål vil jo gøre rigtig, rigtig meget.
Personligt vil jeg hellere lade Marcelo spille kampen og give ham lov til at bevise, at den plads tilhører ham. Han trænger til hæve niveauet fra de sidste par kampe.

Jeg tror på en 0-2 sejr, det ville være fantastisk!
Ville dog starte inde med Chicharito fremfor Bale. Både fordi han har set gode ud på det seneste, han kan finde rummet mod et hold, der i forvejen står dybt, og det faktum, at Bale lige er kommet tilbage fra en mindre skade.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

11 år 4 måneder siden #11 af Siempre Madrid

Pelle skrev: Er vi ikke enige om, at vi skal spille offensivt i Torino? Altså et udebanemål vil jo gøre rigtig, rigtig meget.
Personligt vil jeg hellere lade Marcelo spille kampen og give ham lov til at bevise, at den plads tilhører ham. Han trænger til hæve niveauet fra de sidste par kampe.

Ville dog starte inde med Chicharito fremfor Bale. Både fordi han har set gode ud på det seneste, han kan finde rummet mod et hold, der i forvejen står dybt, og det faktum, at Bale lige er kommet tilbage fra en mindre skade.

Et udebanemål betyder ikke alverden, hvis Juventus har lavet 5 kasser. Marcelo har decideret spillet sig af gennem nogle pinagtige indsatser i de seneste uger og Coentrao er ikke dårligere offensivt end brasilianeren.

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 4 måneder siden #12 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Opstilling mod Juventus

Siempre Madrid skrev:

Pelle skrev: Er vi ikke enige om, at vi skal spille offensivt i Torino? Altså et udebanemål vil jo gøre rigtig, rigtig meget.

Et udebanemål betyder ikke alverden, hvis Juventus har lavet 5 kasser. Marcelo har decideret spillet sig af gennem nogle pinagtige indsatser i de seneste uger og Coentrao er ikke dårligere offensivt end brasilianeren.

Jeg er ikke enig i, at han decideret har spillet sig af. Han har haft nogle mildest talt elendige kampe de seneste uger, men hvem har vi efterhånden ikke set det fra i år? Coentrao er ligeså god - hvis ikke bedre - end Marcelo defensivt. Men han kan ikke byde ind med det samme rent offensivt, som Marcelo kan.
Vi kommer til at være meget på bolden - både på udebane og hjemmebane - hvorfor jeg ser Marcelo som en vigtig brik.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, andreashn, FranciscoISCO, Kroos

Leveret af Kunena Forum