Opstilling mod Juventus

11 år 4 måneder siden #25 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Opstilling mod Juventus

zigriaosmani skrev:

Sahinovic skrev: Start ud med;

Casillas

Carvajal - Pepe - Varane - Marcelo (Jeg ved Coentrao ikke bliver brugt selvom jeg ville foretrække ham)

James - Kroos - Ramos - Isco

Ronaldo - Chicharito

Det kan ikke gå helt galt og fungere det ikke så skifter man jo bare ud i halvlegen og smider Bale ind istedet for en midtbanespiller, eller Chicharito, alt afhængig af kampens forløb. Vil helst undgå en skade til Bale igen, så vent lidt med at bruge ham, og jeg tror heller ikke der bliver meget plads at spille på medmindre vi lægger ud med et mål, for så kan Bale blive rigtig farlig når Juventus er tvunget til at score mål.

Sjovt som folk ønsker at undgå endnu en skade til Bale og forstår vigtigheden af ham hehe. Er ikke ude på at skabe endnu en debat :D

Ej, men jeg er helt enig med dig i din betragtning. Der er dog det, at jeg tror Bale vil starte i morgen, ellers havde han ikke løbet rundt i 30 min mod sevilla. Det var netop tiltænkt, at han skulle varmes op til Juve først og fremmest. Som jeg ser det, bliver det Isco som bliver vraget, ganske enkelt fordi jeg tror han starter med Ronaldo, Bale og Chicha. Det er lidt trist for Isco, men James er simpelthen bare i bedre form lige p.t. Ellers tror jeg netop også, ligesom mange andre, at Ramos starter på midten. Jeg ønsker også at se Coentrao på venstrebacken, da jeg tror vi kommer til at forsvare en del også, og jeg tror de kommer en del gange igennem vores venstre, men det bliver formentlig nok endnu en gang Marcelo.

En anden ting som ikke har noget med startopstillingen at gør (eller lidt har det vel :D ). Hvor er det skønt at se Varane får så meget spilletid for tiden! Så fedt at se den udvikling han har været igennem, og hvor han ståler nede bagved! Jeg ved godt det er sagt mange gange, men det er altså fedt, at Ancelotti giver manden støtten, og så er han kun lige fyldt 22! Kan blive den næste stor forsvarspiller i historien!

Lidt på sidespor, men havde lige en masse kærlighed til Varane, som jeg bare skulle udtrykke :P, NO HOMO :D

Ja jeg er en hykler, for jeg tror jeg har givet Bale flest svinere og et hav af et-taller denne her sæson, men han viste dog gode takter mod Sevilla.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #26 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Opstilling mod Juventus
Jeg håber inderligt ikke, at Chicharito vinder pladsen i front mod Juventus. Jeg kan ikke forestille mig, at kampe i aften bliver meget anderledes end Sevilla-kampen, hvorfor Chicharito bliver en usynlig skikkelse, såfremt han starter.

Jeg håber derfor på: Casillas; Carvajal, Pepe, Varane, Coentrao; James, Kroos, Ramos, Isco; Bale, Ronaldo.

Jeg mener dog heller ikke, at Bale skal smides for løverne, hvis ikke han er 100 %, så ovenstående opstilling er med det forbehold, at waliseren er helt klar.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Daniel.

11 år 4 måneder siden #27 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Opstilling mod Juventus
Casillas
Carvajal-Varane-Pepe-Marcelo
James-Kroos-Ramos-Isco
Chicharito-Ronaldo

De to helt store tvivlspørgsmål i opstilling, hvis man skal tro forummet her er venstrebacken og Ronaldos angrebsmakker.
Jeg er kæmpe fan af Marcelo. Men jeg må også indrømme at han ikke skal vælges på de sidste 2-3 kampe, hvorfor jeg godt forstår nogle vælger Coentrao. Jeg føler mig dog ikke overbevist om, at det nødvendigvis bliver bedre af at bruge ham. Jeg har også set Coentrao gå på den simpleste finte fra Lahm og dermed koste os et afgørende mål mod Bayern i 2012 semifinalerne. Så god synes jeg ikke han er defensivt. Han spillede en fin kamp mod Atletico. Ellers har han jo nærmest ikke spillet i 2015.

Det andet tvivlspørgsmål er angrebspladsen. Da jeg tænkte over det her indlæg, så tænkte jeg egentlig jeg ville sige Bale. Men så tænkte jeg lidt over mulighederne for en frisk Bale mod et træt Juve forsvar. Særligt hvis Juve er presset lidt frem fordi de ikke fører. Chicharito kunne brænde sig i gennem med sit hårde arbejde i 60 minutter også lade Bale komme ind.
Det samme tænkte jeg faktisk i forhold til Marcelo/Coentrao spørgsmålet. At det ville være mere interessant at kunne sætte Marcelo ind hvis vi nu skal op og score, men kærligheden til Marcelo kom først her ;-)

Jeg tror Ancelotti vælger Marcelo og Bale.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

11 år 4 måneder siden #28 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Opstilling mod Juventus
På udebane, hvor uafgjort vil være acceptabelt, men der stadig gerne skulle laves en enkelt udebane-kæp
Casillas
Arbeloa Pepe Varane Marcelo
James Ramos Kroos Bale
Ronaldo Chicha
Bale har gjort det godt de gange han har fået lov at spille ude på venstrekanten, og umiddelbart tror jeg sagtens han kan få plads ovre hos Lichtsteiner.. I hvert fald bedre end ovre ved Evra, der trods sin alder stadig har god speed. Marcelo spiller fordi udebanemålet er vigtigt, og fordi Bale skal komme med tilbage. Marcelos slatne returløb kan opvejes af Bales returløb samt Varanes speed. Jeg tror de spiller med Llorente i dag, fordi den mand altid scorer mod Real, og han er ikke ret hurtig, så bagkæden må gerne stå højt i dag, især når Ramos er der til at lukke af centralt. Så har man Isco at skyde med fra bænken.

Hjemmebaneopstillingen synes jeg afhænger meget af resultatet i dag, men her er jeg fan af at Coentrao spiller, fordi det er så sindssygt vigtigt at de ikke får udebanemålet. Skal Real jagte et resultat synes jeg det er bedre at bruge Carvajal i højre, end at erstatte Coentrao med Marcelo. Ellers Arbeloa, han har været godt spillende på det sidste, og er bare stærkere end Carvajal defensivt. Offensivt, 5 assists og 2 kasser i ligaen, trods sparsom spilletid, det er rigtig flot og jeg synes der er mange der undervurderer ham.

• Johnson
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #29 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Opstilling mod Juventus
Hvordan bør Real Madrid stille op mod Juventus på Bernabeu? Det er oplagt at Marcelo ikke er i form. Han kunne sagtens blive erstattet af Coentrao. Omvendt er der også meget der taler for at Marcelo er med i startelleveren fordi vi jagter en scoring til at starte med. Eksperimentet med Ramos på midtbanen er slut og heldigvis for det. Jeg kunne godt tænke mig at Carvajal røg en tur på bænken, men Arbeloa har ikke længere niveauet til at være med.

På midtbanen er der også brug for nogle rokader. Ramos ryger som sagt ned i forsvaret, men hvem skal spille på midtbanen i Modrics fravær. Jeg håber og tror at det bliver Isco.

Hvad med Bale? Som jeg ser det er der tre muligheder med Bale. Man kan give ham den frie rolle som han har på landsholdet og havde i Tottenham. Det er åbenlyst at det ikke virker at have ham ude på højrekanten. En anden mulighed er at omdefinere hans rolle på holdet. Bales rolle idag er at han er den her matchwinner type som skal afgøre kampe for på egen hånd. En ny Ronaldo. Han har dog også visse kvaliteter i den retning. Han er lynhurtig, afslutter godt, er habil med hovedet, og han scorer sine mål. Men der er også noget der trækker ned. Han er meget etbenet og vil derfor aldrig blive rigtig god i det lille felt hvor man skal kunne bruge begge ben. Derudover har han har ofte problemer med småspillet, hvilket der altid være meget af på et hold som Real Madrid. Tanken er at man kunne omdefinere hans rolle så han bliver midtbanespiller i venstreside hvis spidskompetence bliver at skulle fare op og ned af venstresiden og lægge nogle giftige indlæg. det giver færre mål fra hans fod men til gengæld vil han levere flere assists.
Den tredje mulighed er at droppe ham, hvilket nok ikke sker.

Angrebet giver sig selv James, Benzema , Cristiano. JBC

Det giver følgende opstilling:

Casillas
Carvajal Ramos Pepe Marcelo
Isco Kroos Bale
James
Benzema Cristiano
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Johnson.

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #30 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Opstilling mod Juventus

casillas
Carvajal-varane -pepe Coentrao

James-ramos-kross isco

ronaldo Benzema.

Carvajal på højteback da med arbeloa har vi ingen fart, coentrao på venstre back fordi at Marcelo har haft miserable præstationer de seneste par uger, og coentrao har før vist sig at være SOLID i de stor kampe.

Ramos centralt , fordi at vi har bruge alle 3 forsvar spilleres kvaliteter i sådan en kamp, og vi har bruge for styrke på den midtbane, ellers bliver vi kørt over af vidal og pogba , og jeg tror ikke at ramos præstation havde så meget at gøre med at han spillede på midtbanen, men mere en af hans hjerneblødninger som han får flere gange hver sæson, han har før haft ligeså uheldig udfald selv på hans fortrukne position.
Bale har vært en decideret flop i denne her sæson, hans pris og løn gøre at jeg hvertfald ikke kan foredrage ham ,isco på den venstre kant tak, så kan han trække ind i banen , og så kæmper han som sindssyg for at vinde bolden tilbage, at spille med bale risikerer vi at spille med 10 mand , ronaldo op foran sammen med benz , med en fri rolle self.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved areal001.

• Johnson
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #31 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Opstilling mod Juventus
Det sidste vi skal gøre er at stille holdopstillingen efter modstanderen. Det var den fejl Mourinho hele tiden begik og det var derfor han aldrig blev en succes i Real Madrid. Vi skal med de spillere vi har altid spille på vores egne præmisser. Hvis vi spiller vores eget spil så kører vi dem ud af banen

11 år 4 måneder siden #32 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Opstilling mod Juventus
Casillas

Carvajal - Pepe - Ramos - Marcelo

James - Kroos - Isco

Bale - Benzema - Cristiano

Sådan kører man rundt med Juventus.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridnation.

Leveret af Kunena Forum