Opstilling mod Juventus

11 år 4 måneder siden #13 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Opstilling mod Juventus
Ancelotti er medbestemmende i hvor meget vi skal være i boldbesiddelse og mon ikke han er interesseret i periodevist at stå dybt, så Bale og Ronaldo kan få løbedueller med Bonucci-Barzagli-Chiellini !

@raul7kongen
Marcelo, Illarra/SIlva, Jese og Chicharito er nu en ok bænk i min optik.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #14 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Opstilling mod Juventus
Benzema er ikke med i truppen mod Juve imorgen

Derimod er jeg ret sikker på truppen lyder på følgende navne;

Casillas

Carvajal - Varane - Pepe - Coentrao

Isco - Ramos - Kroos - James

Bale - Verdens bedste

Når kom så med en sikker sejr på 0-2 og sæt den gamle dame på plads

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 4 måneder siden #15 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Opstilling mod Juventus

Elkrimi skrev: @raul7kongen

Marcelo ja, Varane ja. Silva og Illarra har ikke niveauet, det er efterhånden tydeligt. Spørgsmålet er dog, om man skal kigge en anden vej i forhold til reservetjanser på midtbanen i fremtiden. Jeg har spekuleret på, om man nærmere skal hente rutinerede spillere, som har et stabilt niveau og kan leve med en plads i rotationen, talenterne har det med at falme, når de ikke lever op til deres prisskilt fra start. Jesé har på intet tidspunkt haft niveau i indeværende sæson. Ancelotti har stolet så lidt på Chicharito i sæsonen, at han end ikke satte ham ind nede 2-1 med 10 minutter igen på Camp Nou. Det ændrer to gode kampe mod slutningen ikke på.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan man kan mene bænken er ok. Jeg kan ikke mindes én gang i denne sæson(udover når folk er startet derude pga. skader, som i weekenden med Bale), hvor en indskiftning har forbedret holdets chancer for at score. Det er altså bekymrende, og på den baggrund forunderligt, at du kan mene Ancelotti har 'rig' mulighed for at rotere i de kommende uger. Det er netop det han ikke har.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, FranciscoISCO

11 år 4 måneder siden #16 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Opstilling mod Juventus
Kender man Ancelotti ret, så starter Bale inde og mon ikke det bliver på bekostning af Isco?

Han sætter ikke Ramos på højre back! Hvis Carvajal ikke er god nok, så starter han med Arbeloa.

Vi har vundet to svære kampe med Ramos på midtbanen, så han får genvalg.

Jeg håber Coentrao får chancen.
Casillias

Carvajal-Pepe-Varane-Coentrao

Bale-Ramos-Kroos-James-

Chicharito-Ronaldo
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida

11 år 4 måneder siden #17 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Opstilling mod Juventus
Er jeg virkelig den eneste der tænker, at han starter inde med Marcelo i morgen fremfor Coentrao? :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 4 måneder siden #18 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Opstilling mod Juventus

Pelle skrev: Er jeg virkelig den eneste der tænker, at han starter inde med Marcelo i morgen fremfor Coentrao? :-)

Nej, jeg tror også Marcelo starter.

Selvfølgelig kan man altid argumentere for, at Marcelos svingende form burde sende ham på mod bænken, da Coentrao er klar til at tage pladsen. Men fordi Coentrao bliver solgt til sommer (og det gør han;), så vil Ancelotti nok hellere have Marcelo op i gear, frem for at give ham et gok i nøden. Det tror jeg i hvert fald:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

11 år 4 måneder siden #19 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Opstilling mod Juventus

Pelle skrev: Er jeg virkelig den eneste der tænker, at han starter inde med Marcelo i morgen fremfor Coentrao? :-)

Håber jeg ikke. Jeg blev lidt forvirret, da jeg så at Coentrao var valgt fremfor Marcelo hos nogen. Tænkte at han måske havde fået en skade eller lign.

En eller to elendige kampe ændrer ikke på så meget, og specielt ikke for Ancelotti. Vi kan bare se på vores tre forreste, de har hver især haft nogle fuldkommen elendige præstationener, uden at der skete det store.

Marcelo og Carvajal starter begge inde.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Kroos.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 4 måneder siden #20 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Opstilling mod Juventus

raul7=kongen skrev:

Elkrimi skrev: @raul7kongen

Marcelo ja, Varane ja. Silva og Illarra har ikke niveauet, det er efterhånden tydeligt. Spørgsmålet er dog, om man skal kigge en anden vej i forhold til reservetjanser på midtbanen i fremtiden. Jeg har spekuleret på, om man nærmere skal hente rutinerede spillere, som har et stabilt niveau og kan leve med en plads i rotationen, talenterne har det med at falme, når de ikke lever op til deres prisskilt fra start. Jesé har på intet tidspunkt haft niveau i indeværende sæson. Ancelotti har stolet så lidt på Chicharito i sæsonen, at han end ikke satte ham ind nede 2-1 med 10 minutter igen på Camp Nou. Det ændrer to gode kampe mod slutningen ikke på.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan man kan mene bænken er ok. Jeg kan ikke mindes én gang i denne sæson(udover når folk er startet derude pga. skader, som i weekenden med Bale), hvor en indskiftning har forbedret holdets chancer for at score. Det er altså bekymrende, og på den baggrund forunderligt, at du kan mene Ancelotti har 'rig' mulighed for at rotere i de kommende uger. Det er netop det han ikke har.

Vi er ikke så langt fra hinanden. Det jeg mener er at bænken er ok, taget i betragtning af de skader vi har (Modric, Benzema) og i den specifikke kontekst vi står i (Juve, ude). Jeg mener nu bestemt ikke at der er rig mulighed for at rotere, slet ikke, men som det ser ud nu tror jeg Ancelotti kan "pull it off" med den trup der er til rådighed i de tre næste og meget afgørende kampe!
Lad os tage kampen imorgen i Turin og antage at det bliver Casillas; Carvajal, Pepe, Varane, Coentrao; Isco, Kroos, Ramos, James; Bale, Ronaldo, så har Carlo et helt afgørende kort på bænken: Marcelo. En spiller som ikke fungerer defensivt for tiden, men i en hektisk kamp ville kunne tilføre gennembrudsstyrke fra midtbanen og ikke mindst rutine. Jeg er enig i at Arbeloa, Chicha, Jese, Silva og Illarra virker noget langt fra start-11'eren, men de ville snildt kunne begå sig i de sidste 10 minutter af kampen. Det burde være nok.

Dog vil jeg give dig ret i at truppen er til den tynde side, men omvendt vi efterspørger stort set altid en relativ smal trup, således at der er plads til canteranos. De afgørende faktorer i denne sæson og grunden til at vi virker smalle er, at Illarra ikke har slået igennem, at Khedira ikke forlænger og at Jese ikke ordentligt er kommet tilbage efter sin skade. Dog synes jeg at hans mål mod Eibar giver håb. Jeg tror egentlig det meget er mentalt at problemet er og at Jese allerede er begyndt at drømme sig væk til et sted hvor han "værdsættes".

Denis og Casemiro kunne måske være spillere der kunne erstatte Illarra og Jese. Man kunne istedet sætte barren højere og gå efter Verratti og Reus. Til angrebet er Chicha bestemt en mulighed ellers kunne man hente Soldado, alt andet lige bør Morata fortsætte sin udvikling i Juve.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Elkrimi.

11 år 4 måneder siden #21 af Abefar
Besvaret af Abefar på emne Opstilling mod Juventus
Casillias

Carvajal - Pepe - Varane - Marcelo

Bale - Ramos - Kroos - James

Chicharito - Ronaldo

Efter min mening den stærkeste opstilling Real kan stille pt.

Har Coentrao overhovedet spillet nok til at være klar til en CL semi? Og hvad berettiger folk som Silva og Illara til at starte? Som Barca-fan er man i hvert fald altid glad når man ser de er på banen. :-)

11 år 4 måneder siden #22 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Opstilling mod Juventus
Start ud med;

Casillas

Carvajal - Pepe - Varane - Marcelo (Jeg ved Coentrao ikke bliver brugt selvom jeg ville foretrække ham)

James - Kroos - Ramos - Isco

Ronaldo - Chicharito

Det kan ikke gå helt galt og fungere det ikke så skifter man jo bare ud i halvlegen og smider Bale ind istedet for en midtbanespiller, eller Chicharito, alt afhængig af kampens forløb. Vil helst undgå en skade til Bale igen, så vent lidt med at bruge ham, og jeg tror heller ikke der bliver meget plads at spille på medmindre vi lægger ud med et mål, for så kan Bale blive rigtig farlig når Juventus er tvunget til at score mål.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 4 måneder siden #23 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Opstilling mod Juventus

Sahinovic skrev: Start ud med;

Casillas

Carvajal - Pepe - Varane - Marcelo (Jeg ved Coentrao ikke bliver brugt selvom jeg ville foretrække ham)

James - Kroos - Ramos - Isco

Ronaldo - Chicharito

Det kan ikke gå helt galt og fungere det ikke så skifter man jo bare ud i halvlegen og smider Bale ind istedet for en midtbanespiller, eller Chicharito, alt afhængig af kampens forløb. Vil helst undgå en skade til Bale igen, så vent lidt med at bruge ham, og jeg tror heller ikke der bliver meget plads at spille på medmindre vi lægger ud med et mål, for så kan Bale blive rigtig farlig når Juventus er tvunget til at score mål.

Sjovt som folk ønsker at undgå endnu en skade til Bale og forstår vigtigheden af ham hehe. Er ikke ude på at skabe endnu en debat :D

Ej, men jeg er helt enig med dig i din betragtning. Der er dog det, at jeg tror Bale vil starte i morgen, ellers havde han ikke løbet rundt i 30 min mod sevilla. Det var netop tiltænkt, at han skulle varmes op til Juve først og fremmest. Som jeg ser det, bliver det Isco som bliver vraget, ganske enkelt fordi jeg tror han starter med Ronaldo, Bale og Chicha. Det er lidt trist for Isco, men James er simpelthen bare i bedre form lige p.t. Ellers tror jeg netop også, ligesom mange andre, at Ramos starter på midten. Jeg ønsker også at se Coentrao på venstrebacken, da jeg tror vi kommer til at forsvare en del også, og jeg tror de kommer en del gange igennem vores venstre, men det bliver formentlig nok endnu en gang Marcelo.

En anden ting som ikke har noget med startopstillingen at gør (eller lidt har det vel :D ). Hvor er det skønt at se Varane får så meget spilletid for tiden! Så fedt at se den udvikling han har været igennem, og hvor han ståler nede bagved! Jeg ved godt det er sagt mange gange, men det er altså fedt, at Ancelotti giver manden støtten, og så er han kun lige fyldt 22! Kan blive den næste stor forsvarspiller i historien!

Lidt på sidespor, men havde lige en masse kærlighed til Varane, som jeg bare skulle udtrykke :P, NO HOMO :D

11 år 4 måneder siden #24 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Opstilling mod Juventus
@zigriaosmani

Glad for at andre også har bemærket udviklingen ift. Varane. Han er et bæst i luften og duelspillet - gennembruddet er en realitet!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Leveret af Kunena Forum