Tiltag til Madridista.dk

6 år 7 måneder siden #1789 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tiltag til Madridista.dk

Daniel skrev:

PearlieD skrev: Jeg ved udmærket godt at det er tidskrævende at holde den her hjemmeside i tip top og møde alles ønsker og forventninger.
Jeg har også kæmpe respekt for det arbejde og tid som lægger i den her side, hovedsageligt jeres fritid formoder jeg...

Meeen, et nyt spændende tiltag kunne være at lave en ugentlig update på vores udlejede spillere rundt omkring i verden.
Her tænker jeg specielt at det kunne være rart at være up to date med folk som Vinicius, Ødegaard og Lucas Silva mht. deres udvikling og form.


Det er i støbeskeen. Det vil jeg godt love dig ;-)


På en måde. Det kommer i første omgang i et månedligt format. Hvor vi samler op og kigger lidt på udviklingen over en måned i stedet.

Det har tidligere kørt ugentligt og er altid endt med at smutte, da det er ganske tidskrævende at gøre hver uge.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, PearlieD, Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #1790 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg har netop sendt Admin-profilen en privatbesked. Bare hvis ikke den popper up.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1791 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg ved ikke om det er en fejl, eller i blot er igang med at teste/afprøve nye layouts - men hvis sidstnævnte er tilfældet, så er jeg bestemt ikke fan af det. (blot min mening dog)

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle, Jaken, Knudzan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1792 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Tiltag til Madridista.dk

Sahinovic skrev: Jeg ved ikke om det er en fejl, eller i blot er igang med at teste/afprøve nye layouts - men hvis sidstnævnte er tilfældet, så er jeg bestemt ikke fan af det. (blot min mening dog)

Jeg har aldrig set noget så irriterende :D
Halvdelen af siden fra forum er cuttet af for at vise de 5 emner, som man nemt kan finde alligevel ved bare at trykke på "Seneste emner".

Det irriterer mit syn så meget at jeg ikke engang føler for at læse med herinde.
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Brylle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1793 af Administrationen
Det er ikke en fejl, men dermed heller ikke sagt, at det er helt perfekt endnu.

Madridista.dk´s forum får sin egen side at ligge på og vi tumler lige nu med at få det til at se ordentligt ud og vi vil gerne have en funktion, hvor man stadig lige kan læse lidt af de seneste indlæg, samtidig med at brugerne har mulighed for at få et overblik over trådene.

Som altid vil vi gerne have jeres mening og gode råd til at det hele bliver godt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1794 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk

Administrationen skrev: Som altid vil vi gerne have jeres mening og gode råd til at det hele bliver godt.


Jeg har spurgt om det før. Når jeg browser forum fra min telefon, så er der en reklame, som fylder omkring 1/3 af siden. For at fjerne den skal jeg åbne den helt op for så at lukke den ned. Kan man ikke finde en mere diskret løsning?

Edit:
Jeg er lige logget på fra en bærbar, og de andre har ret i at det er alt for forstyrrende med 'Seneste debatforum' i højre side. I betragtning af hvad man kan se, så fylder det også for meget. Hvis det skal implementeres på en pænere måde vil det nok gå ud over det smukke baggrundsbillede.
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1795 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg ved ikke om det er muligt eller alt for tidskrævende, men man kunne jo eventuelt lave en folder, så de brugere der ikke er interesseret i funktionen kan folde den sammen, så den ikke er synlig.

Jeg har ellers været stor fan af jeres layout på forum, da det er yderst simplificeret (i forhold til andre forums) og det er behageligt for øjet at se på.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1796 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Tiltag til Madridista.dk
En elegant løsning vil være at placere den i "Top menuen" og ved klik folder den ud og viser de 5 seneste debatforums.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1797 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Tiltag til Madridista.dk
Synes også godt at man kunne begrænse antallet af klik for at komme ind på debatforummet. Evt. ryk chat helt over til højre (på pc) og at man så kommer direkte ind på debatforummet når man klikker på "debat".

Den der "seneste fra debatforum" ignorerer jeg altid. Også på forsiden, det er alligevel begrænset hvad man kan læse.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1798 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Tiltag til Madridista.dk
Har Ronaldo scoret 23 mål i 19 kampe eller 19 mål i 23 kampe?
– Imponerende uanset af vores kære alderspræsident ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1799 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Tiltag til Madridista.dk
Det må være 23 mål.
Der var 9 mod Bayern, 4 mod Dortmund, 7 mod Schalke og 3 mod Wolfsburg. Det giver 23. Jeg ved så ikke, om det er sket på 19 kampe :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1800 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Tiltag til Madridista.dk
Kunne ikke lige finde 'spørg forummets brugere' tråden, men hvad er grundlaget bag det lyserøde filter? Kan se, at den spanske version af Marca også har det (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce