Tiltag til Madridista.dk

6 år 7 måneder siden #1801 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Tiltag til Madridista.dk

Sahinovic skrev: Kunne ikke lige finde 'spørg forummets brugere' tråden, men hvad er grundlaget bag det lyserøde filter? Kan se, at den spanske version af Marca også har det (-:


International brystkræft-dag som vi selvfølgelig også støtter :)

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #1802 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Tiltag til Madridista.dk
Det er frækt! Lad det endelig hænge lidt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1803 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk

AmorMadrid skrev:

Sahinovic skrev: Kunne ikke lige finde 'spørg forummets brugere' tråden, men hvad er grundlaget bag det lyserøde filter? Kan se, at den spanske version af Marca også har det (-:


International brystkræft-dag som vi selvfølgelig også støtter :)


Det er godt nok en irriterende måde at vise det på, når man læser fra en telefon.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, Kimbo, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1804 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Tiltag til Madridista.dk

BBB skrev:

AmorMadrid skrev:

Sahinovic skrev: Kunne ikke lige finde 'spørg forummets brugere' tråden, men hvad er grundlaget bag det lyserøde filter? Kan se, at den spanske version af Marca også har det (-:


International brystkræft-dag som vi selvfølgelig også støtter :)


Det er godt nok en irriterende måde at vise det på, når man læser fra en telefon.


Jeg er paa computer og jeg foeler, at jeg proever at laese siden gennem et lyseroedt kondom.
Jeg er vild med banneret her paa siden, og ogsaa maaden de har lavet Marca lyseroed, men der er det ligesom bagved teksten, mens det her paa siden ligger foran alt.
Meget forstyrrende at laese igennem IMHO.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1805 af Administrationen

R7CR7GB11 skrev:

BBB skrev:

AmorMadrid skrev:

Sahinovic skrev: Kunne ikke lige finde 'spørg forummets brugere' tråden, men hvad er grundlaget bag det lyserøde filter? Kan se, at den spanske version af Marca også har det (-:


International brystkræft-dag som vi selvfølgelig også støtter :)


Det er godt nok en irriterende måde at vise det på, når man læser fra en telefon.


Jeg er paa computer og jeg foeler, at jeg proever at laese siden gennem et lyseroedt kondom.


Sådan skulle det jo have været helt fra start med dig ;-) Det´ gas og du kan ta´ det!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, R7CR7GB11, SeQueda

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1806 af PearlieD
Besvaret af PearlieD på emne Tiltag til Madridista.dk
Lille "rant" som skal stå for egen regning, men som jeg ved også andre brugere er enige med mig i;

Madridista.dk redaktionen er faldet af på den ift. til nyhederne og man må sige at den tidligere version af optakt/referat modellen er dybt savnet.
Kvaliteten på nyhederne er helt i bund. Man skal ikke have vundet en Cavling pris for at kunne se, at nærmest samtlige artikler er kraftigt inspireret af, eller er artikler fra spanske og internationale medier som Marca, AS, GOAL osv..
Oftest er disse artikler smidt igennem en google translate, heldigvis, godt rettet til.

Alle er klar over at siden her ikke tjener så mange penge på reklame indtægter til at i gider at lægge mere tid i det end i gør i forvejen, og alle bliver selvfølgelig ældre og for andre ting at se til. Jeg nævner kun det sidste, da jeg flere gange gennem tiden har set medlemmer i redaktion henvise til at denne hobby, som det jo er, ikke har samme prioritet som den tidligere har haft.
Helt objektivt set, uden at have de nostalgiske briller på, så er de artikler der bliver bragt i øjeblikket er ikke DK's største Real Madrid fangruppe værdig, og man mister lysten til at bruge denne side til at tjekke andet end forumet.

Skal stafetten, eller rettere tastaturet, gives videre til den nye generation som har mere tid og energi?
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved PearlieD.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1807 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Tiltag til Madridista.dk

PearlieD skrev: Lille "rant" som skal stå for egen regning, men som jeg ved også andre brugere er enige med mig i;

Madridista.dk redaktionen er faldet af på den ift. til nyhederne og man må sige at den tidligere version af optakt/referat modellen er dybt savnet.
Kvaliteten på nyhederne er helt i bund. Man skal ikke have vundet en Cavling pris for at kunne se, at nærmest samtlige artikler er kraftigt inspireret af, eller er artikler fra spanske og internationale medier som Marca, AS, GOAL osv..
Oftest er disse artikler smidt igennem en google translate, heldigvis, godt rettet til.

Alle er klar over at siden her ikke tjener så mange penge på reklame indtægter til at i gider at lægge mere tid i det end i gør i forvejen, og alle bliver selvfølgelig ældre og for andre ting at se til. Jeg nævner kun det sidste, da jeg flere gange gennem tiden har set medlemmer i redaktion henvise til at denne hobby, som det jo er, ikke har samme prioritet som den tidligere har haft.
Helt objektivt set, uden at have de nostalgiske briller på, så er de artikler der bliver bragt i øjeblikket er ikke DK's største Real Madrid fangruppe værdig, og man mister lysten til at bruge denne side til at tjekke andet end forumet.

Skal stafetten, eller rettere tastaturet, gives videre til den nye generation som har mere tid og energi?


Jeg er sikker på det vil blive modtaget med kyshånd hvis du melder dig til at bidrage! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: PearlieD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1808 af PearlieD
Besvaret af PearlieD på emne Tiltag til Madridista.dk
Det synes jeg nu allerede jeg har gjort ved at lægge op til en konstruktiv debat.
Jeg vil gerne bidrage med forslag til forbedringer og optimering.
Så må det være op til de ansvarlige at gribe bolden... Måske er der slet ikke noget i vejen med kvaliteten af artiklerne, måske er det bare mig der er sætter baren for højt og er for ambitiøs?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1809 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tiltag til Madridista.dk

PearlieD skrev: Det synes jeg nu allerede jeg har gjort ved at lægge op til en konstruktiv debat.
Jeg vil gerne bidrage med forslag til forbedringer og optimering.
Så må det være op til de ansvarlige at gribe bolden... Måske er der slet ikke noget i vejen med kvaliteten af artiklerne, måske er det bare mig der er sætter baren for højt og er for ambitiøs?


Bare lige for at forstå din kritik, så vil jeg høre hva du ønsker hvis du ik bryder dig om at nyhederne er nogle som er snuppet fra spanske og internationale sportsmedier? Jeg mener, du regner vel ik med at siden her laver opsøgende journalistik selv? :-D

Nu læser jeg aldrig selv nyhederne her, da jeg normalt har læst de spanske medier, men tænker da det er en udmærket service for mange at få dem oversat her
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1810 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk

PearlieD skrev: Det synes jeg nu allerede jeg har gjort ved at lægge op til en konstruktiv debat.
Jeg vil gerne bidrage med forslag til forbedringer og optimering.
Så må det være op til de ansvarlige at gribe bolden... Måske er der slet ikke noget i vejen med kvaliteten af artiklerne, måske er det bare mig der er sætter baren for højt og er for ambitiøs?


Jeg tror ikke, at du er for ambitiøs, hvis det eneste bidrag du vil komme med er en konstruktiv debat. Det du efterspørger er en rugbrødsmotor, som skal køre dagligt med inspirerende artikler og originalt indhold. Der hjælper et enkelt indlæg på 7-8 linjer ret meget. Gør som Juan foreslår og meld dig som skribent. Vis hvor højt du vil sætte barren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1811 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tiltag til Madridista.dk
Der er intet, absolut intet vi hellere ville end at levere flere og bedre nyheder. Som fiel siger, så er spørgsmålet dog, hvad det reelt er du ønsker? For nyhederne har altid været fundet hos spanske medier og oversat til dansk, anderledes har det aldrig været. Kun med forskel i mængde og af og til med en lille kant(noget som nogle læsere i øvrigt hader os for, men fred være med det).

Jeg har snart været i redaktionen i 10 år med forskelligt fokus, tid og bidrag, men dog været med i inderkredsen næstlængst. Og som 100% frivilligt site(når du taler om at vi ikke får meget, så er det sandt, jeg har aldrig modtaget så meget som en krone for de 1000-vis af timer jeg har brugt på det), vil der bare være udsving i, hvad vi kan bidrage med.

Du efterspørger optakt og referat. Noget vi har fjernet, da vi kunne se, at det var dem færrest læste og som omvendt kostede flest kræfter(sidste år brændte to redaktionsmedlemmer ud, alene med baggrund i, at man kørte træt i referater). Ligesom jer brugere, så brænder vi netop for Real Madrid og oplevelsen af en kamp er bare ikke den samme, når man sidder med en computer foran sig, og efterfølgende skal bruge 10-15 minutter på at få lagt et referat op. Derfor har vi cuttet det fra. Vi vil meget gerne have det, men vi er også så få frivillige, at vi ikke kan tillade os at miste flere. Vi vil gladeligt indføre det igen, men så kræver det at nogle nye melder sig på banen til det.

Omkring dit bud på at give faklen videre. Der kan jeg blot spørge. Til hvem? Jesper banker måske omkring 75% af det samlede skrive- og organisationsarbejde med siden af. Der er ikke en Madridista i Danmark som tilnærmelsesvis når ham til sokkeholderne i forhold til tidsforbrug, engagement og arbejdsiver, når det kommer til at videreformidle Real Madrid til danskere. Madridista.dk er skabt af ham og skal selvfølgelig være ejet af ham.

Vi er altid lydhøre overfor tiltag og vil altid gerne tage imod forslag til forbedringer, men kritikken falder altså en anelse til jorden, når man læner sig tilbage og kritiserer 7-10 mand som knokler med alt fra nyhedsskrivning, til kodning, events og meget andet på daglig basis, samtidig med at man mener et indlæg på fire linjer gør en forskel.

Faktum er, at vi lige nu har nok ting vi gerne vil, men kæmper med alene at holde nyhederne kørende, fordi der ikke er nok som vil trække i arbejdstøjet og give et nøk med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, husager, El_Juan, MMM, Madrid1998, AmorMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1812 af Forever-madrisimo
Vi lever i et kræve samfund, hvor man forventer at andre bidrager til fællesskabet og ansvaret for udvikling, vil man helst ikke selv tage.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Forever-madrisimo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum