Tiltag til Madridista.dk
Man kan debattere her.. Det er vel hovedsagen ;) Synes sgu det her forum er fint som det er..
iHala Madrid!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Puskas
- Gæst
-
I øvrigt tror jeg Buch har tatoveret "Aldrig Aldrig Aldrig phpBB" over lænden...
- torbenhl
- Gæst
-
- jabac
- Gæst
-
Selvf kan der altid komme forbedringer eller ændringer omkring forummets opstilling men hverken noget der haster eller et must for flere af brugerne synes jeg.
En ide kunne være at hver bruger der er medlem af fanklubben kan få et link under sit navn hvor man evt kan se billeder af Real Madrid som personen selv har taget. Derudover kan brugeren selv give oplysninger som brugeren nu har lyst til. Foreksempel om interesser msn og hvad man har af holdninger til R.madrid så vi kan skære ned på de forskellige debatter der er om personlige oplysninger!
Edit: En anderledes opsætning så det der bliver skrevet er mere overskueligt.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er rimelig svært at tage seriøst, at en fuldstændig ny bruger herinde, starter ud med et indlæg om vi skal have et nyt fora.
Hvis du fulgte lidt med herinde, så ville du vide at dette er et sted med ganske høj selv-justits, højt niveau i debatterne og en ekstremt høj procentsats af brugbare indlæg.
Der er plusser og minusser ved et phpBB-forum ift. det her. Ligemeget hvad, s[ vil bundlinjen dog være, at niveauet her er højt, man undgår for mange latterlige indlæg og folk der virkelig har en passion for Madrid, de bliver hængende!
- Raúl 7
- Gæst
-
- jabac
- Gæst
-
- Nza
- Gæst
-
- Slacz
- Emne forfatter
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og jo det med en nyhedsmail liste lyder smart og trendy :D
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Dovenskaben længe leve der..
Kan sgu ikke se det smarte i at få dem tilsendt istedet for bare at tjekke dem her på sitet..
Gir vel også mindre besøgende på siden vis de begynder at sende nyheder ud via mail ? ;p
iHala Madrid!
- Slacz
- Emne forfatter
- Gæst
-
Man kan godt høre du ikke har det med andre sider ;)
Man sender jo ikke hele nyheden, bare et par ord eller en overskrift, og så kan man trykke på et link og voila, så er man på siden med den ønskede nyhed.