Tiltag til Madridista.dk
- ll-Ronaldo-ll
- Gæst
-
Jeg ved godt, at I ikke kan sige hvornår, men snakker vi én måned, tre måneder eller et halvt år?
Bare sådan cirka? :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
iHala Madrid!
- siempre fiel
- Gæst
-
Jeg kan ikke give dig et ca-tidspunkt. Det kan være klart om en måned, men der kan også gå tre eller fire. Jeg ved det simpelthen ikke. jeg ved bare at vores webmaster gør hvad han kan..
- siempre fiel
- Gæst
-
Vi vil gøre hvad vi kan for at bringe så mange ting som muligt på siden.
Men jeg må altså henlede opmærksomheden på, at alt arbejde med fanklubben og hjemmesiden er noget der foregår på helt og aldeles frivillig basis. Det vil sige at folk samtidig skal passe deres arbejde, uddannelse, tage på ferie og evt lave andet end sidde og oversætte kortere eller længere artikler fra spansk til dansk.
Der er mere eller mindre interessante nyheder og interviews hver eneste dag i Marca, AS eller på Real Madrids hjemmeside som jo hver dag holder pressemøde med en spiller. Vi gør vores bedste for at bringe det vigtigste og alt hvad vi har tid til, men vi må er kende at så længe der også er andre ting vi skal passe ved siden af, så kan vi bare ikke bruge meget mere tid end vi gør nu på fanklub og hjemmeside.
man ska endvidere huske på at indmeldelser, Revista Madridista, planlægning af fodboldture, arbejde med sposnsorer og reklame desværre ikke laver sig selv - det er altsammen noget vi også lige skal presse ind i fritiden.
dette indlæg skal altså ikke ses som nogen form for brok, for tro mig - vi gør kun alt dette fordi vi virkelig brænder for det. Men vi må så desværre også bare erkende at vi nogle gange rammer et loft for hva vi kan nå. Vi prøver dog hele tiden at gøre nye tiltag som kan forbedre fanklubben og hjemmesiden.
- ll-Ronaldo-ll
- Gæst
-
Jeg kunne godt forestille mig, at fanklubben tager meget af tiden.
Hvor mange er I egentlig om Madridista.dk, incl. fanklubben? Herunder grafikere, skribenter osv.
Alt det ved jeg forstående også godt :)
Det var også bare forslag dertil hvad der kunne komme, bare sådan til at tage til overvejelse vis der blev tid til gode..
iHala Madrid!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Selve madridista.dk køres af buch og jeg med hjælp fra Raúl 4 ever (You tube-link), samt Puskas og fiel, som ind i mellem skriver nyheder.
Fanklubbens bestyrelse består af 10 personer (Pena, Pichichi, madssparholt, el madridista, bodamgaard, fiel, puskas, raúl7=kongen, buch og jeg.)
Vi har netop fået tilknyttet en ny web-mester, men der kunne også bruges nogle skriver-karle med styr på de spanske gloser.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- RCF.Wolumo
- Gæst
-
nu kender jeg intet til opbygning af forums men er det muligt at når man klikker sig ind på en tråd at man så kommer ned i bunden af tråden med det samme evt ? i nogle af de længere tråde er det lidt irriterende at man altid starter oppe i toppen...
bare en tanke fra mig :-D
Keep up the good works Gutter !!!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Slacz
- Emne forfatter
- Gæst
-
1)
til kalenderen der nu er meget tydeligere i billedet håber jeg at i vil lægge fremtidige fan klub arrangementer ind, vil muligvis også kunne friste ikke medlemmer til at blive medlem;)
2)
hvis man kunne lave et hjørne hvor der står næste kamp, modstander, dag, tid, kanal, og måske en nedtælling til kampstart
hvis i allerede har tænkt på disse ting vil jeg ik acceptere det og stadig tro at det er pga mig i indføre det hehe;D
men kig på det og gør som jeg siger
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Næste Kamp-rubrik arbejdes der også på at få med tiden.
Begge tiltag vil blive dedikeret til dig ;-)