Er Benitez den rigtige for Real Madrid?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev: Ancelottis 1. sæson efter 11 spillerunder:
8 sejre - 1 uafgjort - 2 nederlag, målscore 27-14, 6 points efter Barcelona.
Bare lige som et lille sammenligningsgrundlag.
Jo, jo, men Ancelotti ligner ikke en fedladen, pædofil campist, og det er forskellen!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Shevchenko skrev: Jeg havde og har stadig tiltro til Benitez i forhold til det her hold. Synes jeg har hørt en del gange nu at Ancelotti store force var mandskabs- og ego pleje, men på vores hold er der kun én spiller med et tydeligt ego problem i forhold til de andre.
I det store hele består vores trup af spillere med en god attitude, spillere som Modric, Kroos og Bale har ikke brug for en træner der passer ekstra meget på dem i forhold til et skrøbeligt ego, for det er ikke eksisterende.
Som jeg ser det er vores store problem blevet Ronaldos dårlige attitude. Igennem de sidste år har han skabt en skidt dynamik hvor han åbenlyst kritiserer andre spillere på banen. Sidste år skrålede han puta af Bale foran alle fordi han ikke afleverede til ham på en kontra, i går stod Modric, Kroos og James alle med armene i vejret pga Ronaldos manglende aflevering til Modric. Af hvad vi så på TV så løftede Ronaldo blot selv også sine arme, kiggede væk i jorden og spyttede. Hvis man er en god leder og vil råbe af de andre, så skal man også være den første til at tage ansvar for sine egne fejl, det gør han ikke på banen. Personligt ville jeg slet ikke være overrasket over, hvis en spille med Kroos's attitude i privaten brækker sig over Ronaldo. Muligvis er Ronaldo god når de sammen ser kampen igen, siger undskyld osv, men han har stadig ydmyget sine holdkammerater foran millioner af mennesker.
Punktet er nået hvor hans image og brand er blevet for stort i forhold til hvad han bringer på banen. Eftersom han åbenbart ikke kan udskiftes eller bænkes, så må han sælges og det kan kun gå for langsomt. Vi bliver ved med at snakke om, at han scorer 50+ mål hver sæson og at det ikke kan undværes, her tror jeg vi undervuderer hvad de andre kan uden hele tiden at skulle bekymre sig om Cristiano og om han er i godt humør. Alle madrid fans over 10 år gammel synes det er latterligt at se Ronaldo stadig sparke frispark, det må godt nok være hårdt at høre hans argumenter for stadig at sparke disse hvis man hedder James eller Gareth.
Afsted til PSG og få istedet Asensio ind, ham og Isco ville være rigtig fine på den venstrekant med Benzema i toppen. Når det sker tror jeg for alvor vi kommer til at se Benzema, Bale og James udfolde sig, til de tre passer Asensio i øvrigt fortrineligt.
Ikke at man skal ønske folk skadede, men det kunne være interessant at se, hvordan Madrid ville reagere, hvis han sad udenfor i 2-3 måneder. Positivt er jeg sikker på.
Desuden så kan jeg ikke lade være med at blive bange for, at nogle af vores mere etablerede navne, Bale, Kroos, Varane rejser, fordi de er trætte af, at alle stabsmedlemmer i klubben virker til at favorisere portugiseren, der skal vi være ærlige, har leveret i to kampe i år: Mod Shaktar og mod Betis. Resten har været jammerligt.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Siempre Madrid skrev: Ancelottis 1. sæson efter 11 spillerunder:
8 sejre - 1 uafgjort - 2 nederlag, målscore 27-14, 6 points efter Barcelona.
Bare lige som et lille sammenligningsgrundlag.
Jo, jo, men Ancelotti ligner ikke en fedladen, pædofil campist, og det er forskellen!
Fedladen, pædofil campist er sku udtrykket jeg manglede til mine kommende julefrokoster:)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- sorengandersen
- Senior bruger
-
Åge Hareide stopper i Malmø
En tilfældighed?
Den er Robinho-sikker ;)