Zidane, Mourinho eller Pellegrini?

• Johnson
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #1 af Johnson
Zidane, Mourinho eller Pellegrini? blev oprettet af Johnson
Der er vel tre scenarier der kan udspille sig.
Vi faar Mourinho som traener igen. Han vil spille paa omstilinger som altid. Derfor stiller vi op med det velkendte juletrae. Bale og Ronaldo paa kanterne. Benzema paa toppen og James i midten. Isco ryger helt ud.

Vi faar Pellegrini som traener igen. Han vil spille 4-4-2. Kroos, Modric, Isco, James paa midtbanen. Ronaldo og Benzema paa toppen. Bale ryger ud. Kan dog ogsaa vaere at Ronaldo selv smutter, saa vil der vaere plads til Bale.

Vi faar Zidane som traener. Er der nogen der ved hvordan han vil spille?
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Johnson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #2 af Sahinovic
Benítez er jo stadig træner i Real Madrid? Beklager, men det er godt nok et vanvittigt scenarie du stiller op allerede i slutningen af december.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Dios, SR4, andreashn, Chamartin

10 år 8 måneder siden #3 af asp3200
Benitez ryger den 29 december, i hørte det først her

10 år 8 måneder siden #4 af Pelle

asp3200 skrev: Benitez ryger den 29 december, i hørte det først her

Det er rigtigt, Asp. Vi hørte det både først - og eneste gang - hos dig ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, MadridistaPorVida

10 år 8 måneder siden #5 af asp3200

Pelle skrev:

Edit: den 1 januar ;), tog lige fejl af datoen mod real sociedad :).. I hørte det igen først her

10 år 8 måneder siden #6 af Raul7-2880

asp3200 skrev:

Pelle skrev:

Edit: den 1 januar ;), tog lige fejl af datoen mod real sociedad :).. I hørte det igen først her

Haha bar' rolig asp3200, han skal nok ryge - det er jo trods alt Real Madrid, men det bliver først til sommer. Perez vil få alt for meget negativ omtale hvis Benitez fyres allerede nu. Perez har (ifølge ham selv) en god undskyldning for, at give ham sparket til sommer da han (med 100 % sikkerhed) hverken vinder CHL og ligaen. Samtidige ved Perez at Zidane er en populær fyr. Når han tiltræder fjernes det negative fokus fra Perez.

Der hele handler om timing så Perez kan redde sin røv og dermed forsætte spolering af klubben fremover.

• Johnson
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #7 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Zidane, Mourinho eller Pellegrini?
Jeg vil gerne vaedde det ene oejenbryn paa at Benitez ikke er traener for Real Madrid om en maaned.

10 år 8 måneder siden #8 af Real HWL
Hvis Perez ikke allerede er det, så bliver han tykt til grin hvis han fyre Rafa i denne sæson. For et par måneder siden udtalte han at Rafa var den bedste træner i sin tid. Han får minimum en sæson til, til at bevise sit værd i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, MadridistaPorVida

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #9 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Zidane, Mourinho eller Pellegrini?
Real Madrids næste træner må og SKAL bare hedde Zinedine Zidane.

Det er ikke så nemt at svare på hvordan han vil spille da Zidanes cheftrænererfaring er ganske begrænset. Lad os da håbe det står i skærende kontrast til hvordan han selv brillierede på banen.

Mit bud er at vi kommer til at lukke en god del mål ind.....til gengæld bliver vi seværdige, spændende og uforudsigelige at se på fremad i banen. Jeg har ikke haft gåsehud i et tykke tid når real er gået på banen og jeg er sikker på Zidane kan bringe den "feeling" tilbage til os tilhængere igen :0)

HALA MADRID

10 år 8 måneder siden #10 af Sahinovic
Bindeslev skrev:

Det er ikke så nemt at svare på hvordan han vil spille da Zidanes cheftrænererfaring er ganske begrænset. Lad os da håbe det står i skærende kontrast til hvordan han selv brillierede på banen.

Har simpelthen aldrig forstået hvorfor man på nuværende tidspunkt finder det logisk at ansætte Zidane som cheftræner.

Det svare til når jeg efter en vild fredagsbytur har kørt mit kort i så meget overtræk, at jeg efterfølgende bruger yderligere 120 kr. på at spille lørdags-lotto, for igen at komme på et overskud og undgå at mit kort bliver spærret.

Vi står virkelig med lort op til hovedet, hvis vi vælger at ansætte Zidane og håbe på lykken.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 8 måneder siden #11 af Dios
Jeg elsker at folk bliver i troen på, at den næste eller ens yndlings træner ville få holdet tilbage på rette spor igen. Om man kan li Benitez eller ej, så er han jo en dygtig træner, ellers ville han ikke være i en position til at stå i spidsen for Real Madrid. Det samme kan siges om Pellegrini, Mourinho og Ancelotti. Fælles for dem alle er, at ingen af dem har kunne få Real Madrid til at dominere. Benitez fik ikke et ben til jorden efter 3 dage, fordi folk er inkompetente omkring Real Madrid, så derfor spår jeg ham selvfølgelig ikke til at træne Real Madrid efter sommer. Mange vil mene Mourinho fik Real Madrid på verdenskortet igen. Han tabte dog den vigtigste kamp IMO. Kampen om, at få Real Madrid til blive verdens bedste hold, og blive på toppen i mere end 1 sæson, som han faktisk ikke engang magtede. Han er den træner som havde de bedste vilkår, men det er hans egen fortjeneste.

Ancelotti som alle elskede, men som aldrig rigtig satte det rigtige indtryk i mine øjne. Han vandt La Decima, men ikke på en måde jeg vil være tilfreds med på sigt. Han gjorde det sikre i den sæson, og skaffede resultaterne, hvor spillet var absolut sidste prioritet. Mange vil mene, at grunden til vores kollaps under ham skyldtes en smal trup. Den må Ancelotti tá på sin frakke! Han havde alle muligheder for at sikre bredden op til hans 2. sæson. Vi købte spillere til start 11'eren, selvom den egentlig var fantastisk, selvom jeg var helt med på ideen om, at skille sig af med Di María og Alonso. Købene som Lucas og Kovacic kom aldrig, og den må Ancelotti selv æde. Det skal sgu ikke være en undskyldning for at køre sine spillere trætte efter 3 måneder.

Vejen frem er jo balance. Godt nok kaldte Ancelotti den ofte, men han fandt den aldrig. Svaret må simpelthen være, at for mange spillere i truppen er fredet. Ancelotti kaldte den konstant, men med samme opstilling og taktik, så virkede det håbløst, at skulle forvente andre resultater. Benitez som altid beskyldes for at være defensiv træner stiller op med 5 offensive og 1 defensiv spiller fra midtbane og op. Jamie Carragher udtalte efter massakren imod Barcelona, at Benitez aldrig ville stille op uden 2 defensive midtbanespillere til et sådan opgør. Trods det spillede vi uden nogen defensiv midtbanespiller, men med 6 offensive fra midtbane og op samt 2 offensive backs. Det er ikke en tilfældighed!
Om træneren så hedder Zidane, så vil der jo aldrig blive skabt balance på holdet, når vi altid har 4 spillere som skal spille fast, og alle er offensive. Resten er verdensklasse spillere, men har ikke samme prisskilt, så derfor ofre man en Kroos i stedet for James, som vi så det imod Villarreal. En direkte konsekvens af problemet i Real Madrid. Det er ikke træneren, men et problem i Real Madrid, som kun kan løses, hvis man sælger ud!
I sidste ende er det jo Perez problem, men uden Perez, så vil vi stadig have de offensive spillere, som kræver alle minutterne fra start til slut.

Jeg har allerede argumenteret for hvem jeg synes der skal sælges og købes, så der vil jeg ikke hen igen. Det er bare tosset at tro, at en ny træner vil kunne løse problemet. Og specielt når man ser tilbage på de trænere vi har haft før Benitez.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Chamartin

10 år 8 måneder siden #12 af Raul7-2880

Sahinovic skrev: Bindeslev skrev:

Har simpelthen aldrig forstået hvorfor man på nuværende tidspunkt finder det logisk at ansætte Zidane som cheftræner.

Det svare til når jeg efter en vild fredagsbytur har kørt mit kort i så meget overtræk, at jeg efterfølgende bruger yderligere 120 kr. på at spille lørdags-lotto, for igen at komme på et overskud og undgå at mit kort bliver spærret.

Vi står virkelig med lort op til hovedet, hvis vi vælger at ansætte Zidane og håbe på lykken.

Jeg tror mange folk drømmer om det samme scenarie som når Barcelona hentede den uerfarne Guardiola fra B-holdet. Problemet er, at Barca de sidste mange år har haft en bestemt fodboldsfilosofi som man har implementeret igennem hele ungdommens rækken. Så selvom der kommer en ny træner hos Barcelona, er det begrænset hvor meget han kan/må lave om på spillestilen.
I modsætning til Barca, har vi Real Madrid som skifter spillestilen cirka hvert år (ny træner med nye ideer), Så jeg er helt klart enig i, at det ville være en kæmpe satsning at ansætte Zidane allerede til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Leveret af Kunena Forum