Zidane, Mourinho eller Pellegrini?
Raul7-2880 skrev:
Sahinovic skrev: Bindeslev skrev:
Real Madrids næste træner må og SKAL bare hedde Zinedine Zidane.
Det er ikke så nemt at svare på hvordan han vil spille da Zidanes cheftrænererfaring er ganske begrænset. Lad os da håbe det står i skærende kontrast til hvordan han selv brillierede på banen.
Har simpelthen aldrig forstået hvorfor man på nuværende tidspunkt finder det logisk at ansætte Zidane som cheftræner.
Det svare til når jeg efter en vild fredagsbytur har kørt mit kort i så meget overtræk, at jeg efterfølgende bruger yderligere 120 kr. på at spille lørdags-lotto, for igen at komme på et overskud og undgå at mit kort bliver spærret.
Vi står virkelig med lort op til hovedet, hvis vi vælger at ansætte Zidane og håbe på lykken.
Jeg tror mange folk drømmer om det samme scenarie som når Barcelona hentede den uerfarne Guardiola fra B-holdet. Problemet er, at Barca de sidste mange år har haft en bestemt fodboldsfilosofi som man har implementeret igennem hele ungdommens rækken. Så selvom der kommer en ny træner hos Barcelona, er det begrænset hvor meget han kan/må lave om på spillestilen.
I modsætning til Barca, har vi Real Madrid som skifter spillestilen cirka hvert år (ny træner med nye ideer), Så jeg er helt klart enig i, at det ville være en kæmpe satsning at ansætte Zidane allerede til sommer.
Er ret enig. Det synes at være Perez´ impulser (læs: galacticosindkøb) der har været den toneangivende strategi for spillestilen i Real. Helt håbløst!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Jeg kan godt lide idéen og det romantiske i at Zidane kommer ind og får Real Madrid tilbage til tidligere tiders storhed, men jeg har simpelthen svært ved at finde grundene til at det skulle lykkes.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
- Bindslev
- Gæst
-
Da Guardiola overtog Barcelona STANK de jo så grusomt at det halve kunne være nok. Han tager nogen kæmpe store beslutninger og fyrer deres nøglespillere lige fra den første dag han var der. Ronaldinho og Eto'o blev bedt om at smutte. Eto'o blev godt nok i sidste ende, han så vel aldrig skarpere ud end han gjorde det år??? jeg syntes i undervurderer Guardiolas indsats og begrunder det med at "barcelona har er spilkoncept som alle i klubben kender" han tog barcelona fra at være blandt europas ringeste hold til pludselige at være UBESTRIDT de bedste, og han gjorde det ved at være modig, meget modig endda i sine beslutninger, ikke pga "et spilkoncept" for det var da helt ødelagt da han overtog.
Real Madrid skal "efter min mening" hellere vinde 5-2 og spille sprudlende angrebsfodbold end vinde 2-0 hvor det er kedsommeligt. Zidanes manglende trænererfaring kan kompenseres på andre måder, Bernabaeu kommer f.eks. til at LARME som aldrig før når hans hold går på banen. I forhold til de ca 85000 tilskuerer vi kan husere er det LARMENDE stille i mange kampe syntes jeg. Det er simpelthen ikke værdigt for real madrid, vi skal have begejstringen tilbage. Zidane kender klubben langt bedre indefra en stort set samtlige trænere som har været ansat, plus han allerede har vist han er mere end kompetent på transfermarkedet (Varane og Isco eks.)
giv ham nu den chance han i den grad fortjener og så lad os få noget kontinuitet og den røde tråd tilbage.
HALA MADRID
Neye skrev:
Raul7-2880 skrev:
Sahinovic skrev: Bindeslev skrev:
Real Madrids næste træner må og SKAL bare hedde Zinedine Zidane.
Det er ikke så nemt at svare på hvordan han vil spille da Zidanes cheftrænererfaring er ganske begrænset. Lad os da håbe det står i skærende kontrast til hvordan han selv brillierede på banen.
Har simpelthen aldrig forstået hvorfor man på nuværende tidspunkt finder det logisk at ansætte Zidane som cheftræner.
Det svare til når jeg efter en vild fredagsbytur har kørt mit kort i så meget overtræk, at jeg efterfølgende bruger yderligere 120 kr. på at spille lørdags-lotto, for igen at komme på et overskud og undgå at mit kort bliver spærret.
Vi står virkelig med lort op til hovedet, hvis vi vælger at ansætte Zidane og håbe på lykken.
Jeg tror mange folk drømmer om det samme scenarie som når Barcelona hentede den uerfarne Guardiola fra B-holdet. Problemet er, at Barca de sidste mange år har haft en bestemt fodboldsfilosofi som man har implementeret igennem hele ungdommens rækken. Så selvom der kommer en ny træner hos Barcelona, er det begrænset hvor meget han kan/må lave om på spillestilen.
I modsætning til Barca, har vi Real Madrid som skifter spillestilen cirka hvert år (ny træner med nye ideer), Så jeg er helt klart enig i, at det ville være en kæmpe satsning at ansætte Zidane allerede til sommer.
Er ret enig. Det synes at være Perez´ impulser (læs: galacticosindkøb) der har været den toneangivende strategi for spillestilen i Real. Helt håbløst!
Noget som mange Real Madrid fans elsker, og har elsket. Da man præsenterede Illarra, tror jeg det var? Der råbte alle de fremmødte jo på Bale. Perez skulle købe Bale, og ser man på alle afstemninger inde på Marca, så er Spanien et folkefærd af tosser. Ihvertfald langt størsedelen af de Real Madrid fans.
Der er simpelthen for mange som tror det stadig er start 0'erne, og jeg tør godt sige højt, at grundet arbejdsløsheden, så sidder de på sin flade og spiller de gamle FM versioner.
Om man vil det eller ej, så reagere Perez jo egentlig bare på hvad han "hører". Var det ikke lige 55% af alle der stemte, som stemte på, at de ville have Mourinho igen? Det er jo håbløst. Der var en masse brugere herinde, som var vilde med ideen om Bale, og det hele vil være fantastisk osv.. Faktisk er ingen af dem aktive den dag idag, men Perez gør jo bare det han er bedst til. Købe store spillere, som man tror vil være en umulig handel.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Vi er alle - mere eller mindre - summen af andres forventninger til os og Perez har rigtig nok slået sig op på at være præsidenten der kan hente alt hvad hjertet begærer, så i den kontekst efterlever han bare det han har stille pøblen i udsigt. Og det er fejlen men et rigtigt tiltag er dog, at ville ansætte en sportsdirektør. Så er spørgsmålet blot om den sportsdirektør får det fornødne spillerum til at lægge en sportslig strategi eller om strategien fortsat skal kreeres efter vores galacticos