Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Overhovedet ikke enig. Jeg synes det siger det modsatte, at der skal relativt lidt til at provokere en spiller til at gøre noget dumt er en kæmpe svaghed og fjerner fokus fra hans spil. Man må rigtig gerne slå sig på en spiller, og der er mange der kommer til at slå sig på Endrick, for han er jo brølstærk, men det skal gøres på en langt mere snedig måde.9eren post=178674 skrev: Det er ikke hvor rammer der er så vigtig for mig men mere at han får markeret sig, og siger mig kan I ikke køre om hjørner med. Slår man sig på ham, ja! Så kommer respekten
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Har seriøst aldrig mødt en fan der er så farvet som dig.9eren post=178674 skrev: Det er ikke hvor rammer der er så vigtig for mig men mere at han får markeret sig, og siger mig kan I ikke køre om hjørner med. Slår man sig på ham, ja! Så kommer respekten
- 9eren
- Gæst
-
Men jeg er også fodboldspiller og træner. Jeg har også spillet groft når man får knubs. Der er ingen kære mor. Så ja, jeg beklager til dem herinde jeg måske lige har gået lidt hårdt til.
Og FC Barcelona har også fået straf i CL, fordi deres fans hyldede Hansi Flick med nazistiske udtryk.
Selv Francisco Francos flyvåbenenhed havde en forbindelse med Atletico Madrid. Men i og med Atletico har vundet 0 CL har Barca-fans derfor intet problem med at være pennevenner med dem. ;-)
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- 9eren
- Gæst
-
nøjagtigt hvad jeg skulle til at skrive inden jeg kom herind. Jeg kan acceptere pointtab til Barcelona og minimum X i vores kamp i morgen.Hamid8210 post=178684 skrev: Man tør ikke håbe noget men Osasauna vs Barca. Osasuna har haft en god sæson indtil videre og er altid et irriererende hjemmehold. Håber på pointtab!
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-