Sjov og spas-tråden II

6 måneder 3 uger siden #3013 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ja, der blev den ligesom punkteret haha :) Mit indslag er hermed tilbagetrukket!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 uge siden #3014 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
Den potentielle kamp mod Leverkusen i den europæiske supercup bør begynde i det 89 minut og de 88 minutter før skal ikke spilles.

Galactico downfall version 2

6 måneder 1 uge siden #3015 af Estadio Santiago Bernabéu
​Problemet er at der skal være et hold der fører før det andet hold kan lave et comeback.

6 måneder 1 uge siden #3016 af 9eren
Det smarte vil jo så være at lave et selvmål, men så går det hen og bliver til at modstanderen prøver at forhindre hinanden i at score selvmål

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 1 uge siden #3017 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=175493 skrev: Det smarte vil jo så være at lave et selvmål, men så går det hen og bliver til at modstanderen prøver at forhindre hinanden i at score selvmål

Hehe okay så :) Den første der scorer selvmål kan sige ‘skakmat’ :)

5 måneder 3 uger siden #3018 af 9eren

3 måneder 1 uge siden #3019 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sjov og spas-tråden II
​Sjovt er det nok ikke, men Pepe har idag stoppet sin karriere i en flot alder af 41 år. Hvordan husker I andre ham? Personligt kan jeg huske lige da man hentede ham i Porto, for en ret stor sum dengang, og som jeg lige husker det, så var han en katastrofe i sin første kamp, og han kom vist også op og toppes med en holdkammerat i det første år. Og jeg var faktisk ikke voldsomt begejstret for ham i starten. Senere kom så hele den skandaløse hjerneblødning mod Getafe, men som årene gik blev han bare bedre og bedre, og han fik et lidt ufortjent ry for at være en rigtig beskidt spiller, selvom jeg egentlig ikke synes at han var værre end så mange andre.

Det makkerpar han dannede med Sergio Ramos i så mange år, det synes jeg er helt med i toppen i ikke bare Real Madrid, men fodboldhistorisk set, de var bare stærke, hurtige og begge to ret gode på bolden, samtidig med at de var nogle ledertyper.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 måneder 1 uge siden #3020 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sjov og spas-tråden II

-#7- post=176905 skrev: ​Sjovt er det nok ikke, men Pepe har idag stoppet sin karriere i en flot alder af 41 år. Hvordan husker I andre ham? Personligt kan jeg huske lige da man hentede ham i Porto, for en ret stor sum dengang, og som jeg lige husker det, så var han en katastrofe i sin første kamp, og han kom vist også op og toppes med en holdkammerat i det første år. Og jeg var faktisk ikke voldsomt begejstret for ham i starten. Senere kom så hele den skandaløse hjerneblødning mod Getafe, men som årene gik blev han bare bedre og bedre, og han fik et lidt ufortjent ry for at være en rigtig beskidt spiller, selvom jeg egentlig ikke synes at han var værre end så mange andre.

Det makkerpar han dannede med Sergio Ramos i så mange år, det synes jeg er helt med i toppen i ikke bare Real Madrid, men fodboldhistorisk set, de var bare stærke, hurtige og begge to ret gode på bolden, samtidig med at de var nogle ledertyper.

​Han startede med et rødt kort. Men ellers var han allerede i sin første sæson en voldsomt, voldsomt dygtig forsvarsspiller. Der var ingen der kom forbi ham i 1v1 situationer. Den eneste grund til at han ikke blev anset for at være i den absolutte elite, var fordi vi blamerede os i Champions League i de år.

Men han var altså en beskidt spiller i de første sæsoner, først efter Ancelotti kom til faldt han lidt til ro. 

3 måneder 1 uge siden #3021 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sjov og spas-tråden II

-#7- post=176905 skrev: ​Sjovt er det nok ikke, men Pepe har idag stoppet sin karriere i en flot alder af 41 år. Hvordan husker I andre ham? Personligt kan jeg huske lige da man hentede ham i Porto, for en ret stor sum dengang, og som jeg lige husker det, så var han en katastrofe i sin første kamp, og han kom vist også op og toppes med en holdkammerat i det første år. Og jeg var faktisk ikke voldsomt begejstret for ham i starten. Senere kom så hele den skandaløse hjerneblødning mod Getafe, men som årene gik blev han bare bedre og bedre, og han fik et lidt ufortjent ry for at være en rigtig beskidt spiller, selvom jeg egentlig ikke synes at han var værre end så mange andre.

​Han var så vanvittigt god.

Husker specifikt da ham og Ramos tog en tudbrølende David Villa under hver arm og fik ham op på benene - Så var han pludselig ok igen.
Dertil var der stor succes i 2012 ish i en kamp eller to ved at sætte ham på Def. Midt og følge Messi for et hvert skridt han tog. En af de få gange hvor holdet kunne holde Messi i skak i start 10’erne.

Men generelt var han super stabil, og med Ramos ved sin side havde holdet to ledere nede i forsvaret - Foruden alle de andre der var på det hold (Casillas, Alonso, Ronaldo etc.). Dertil virkede han sol en super munter person på holdet, i lige så høj grad som han kunne være barsk over for sine modspillere. Situationen mod Getafe-spilleren var karrierens absolutte lavpunkt. Jeg kan huske at jeg dengang syntes han skulle sælges, men der havde klubben mere is i maven - Heldigvis for det.

3 måneder 1 uge siden #3022 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sjov og spas-tråden II
​Pepe er for mig en af de allerstørste. Han var en af de allerbedste når han var på sit bedste. En mad-man med alt der krævedes. Kæmpe skud ud. Og flot han holder nu og stadig bliver husket for et tårnhøjt niveau til det sidste.

Jeg ser ofte glimt af Pepe i Militao i nogle af hans aktioner. Det varmer altid.

2 måneder 3 uger siden #3023 af Siempre Madrid
Tidsfordriv (madridista.dk)

Lidt at hygge sig med. Flere spil følger.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

2 måneder 6 dage siden #3024 af 9eren
Barcelona er blevet så vant til at spille europa league, at UEFa har valgt at placere CL kampe om torsdagen for deres skyld.

Leveret af Kunena Forum