Sjov og spas-tråden II
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Galactico downfall version 2
- Platin bruger
- Platin bruger
9eren post=175493 skrev: Det smarte vil jo så være at lave et selvmål, men så går det hen og bliver til at modstanderen prøver at forhindre hinanden i at score selvmål
Hehe okay så :) Den første der scorer selvmål kan sige ‘skakmat’ :)
Det makkerpar han dannede med Sergio Ramos i så mange år, det synes jeg er helt med i toppen i ikke bare Real Madrid, men fodboldhistorisk set, de var bare stærke, hurtige og begge to ret gode på bolden, samtidig med at de var nogle ledertyper.
DC19
Han startede med et rødt kort. Men ellers var han allerede i sin første sæson en voldsomt, voldsomt dygtig forsvarsspiller. Der var ingen der kom forbi ham i 1v1 situationer. Den eneste grund til at han ikke blev anset for at være i den absolutte elite, var fordi vi blamerede os i Champions League i de år.-#7- post=176905 skrev: Sjovt er det nok ikke, men Pepe har idag stoppet sin karriere i en flot alder af 41 år. Hvordan husker I andre ham? Personligt kan jeg huske lige da man hentede ham i Porto, for en ret stor sum dengang, og som jeg lige husker det, så var han en katastrofe i sin første kamp, og han kom vist også op og toppes med en holdkammerat i det første år. Og jeg var faktisk ikke voldsomt begejstret for ham i starten. Senere kom så hele den skandaløse hjerneblødning mod Getafe, men som årene gik blev han bare bedre og bedre, og han fik et lidt ufortjent ry for at være en rigtig beskidt spiller, selvom jeg egentlig ikke synes at han var værre end så mange andre.
Det makkerpar han dannede med Sergio Ramos i så mange år, det synes jeg er helt med i toppen i ikke bare Real Madrid, men fodboldhistorisk set, de var bare stærke, hurtige og begge to ret gode på bolden, samtidig med at de var nogle ledertyper.
Men han var altså en beskidt spiller i de første sæsoner, først efter Ancelotti kom til faldt han lidt til ro.
Han var så vanvittigt god.-#7- post=176905 skrev: Sjovt er det nok ikke, men Pepe har idag stoppet sin karriere i en flot alder af 41 år. Hvordan husker I andre ham? Personligt kan jeg huske lige da man hentede ham i Porto, for en ret stor sum dengang, og som jeg lige husker det, så var han en katastrofe i sin første kamp, og han kom vist også op og toppes med en holdkammerat i det første år. Og jeg var faktisk ikke voldsomt begejstret for ham i starten. Senere kom så hele den skandaløse hjerneblødning mod Getafe, men som årene gik blev han bare bedre og bedre, og han fik et lidt ufortjent ry for at være en rigtig beskidt spiller, selvom jeg egentlig ikke synes at han var værre end så mange andre.
Husker specifikt da ham og Ramos tog en tudbrølende David Villa under hver arm og fik ham op på benene - Så var han pludselig ok igen.
Dertil var der stor succes i 2012 ish i en kamp eller to ved at sætte ham på Def. Midt og følge Messi for et hvert skridt han tog. En af de få gange hvor holdet kunne holde Messi i skak i start 10’erne.
Men generelt var han super stabil, og med Ramos ved sin side havde holdet to ledere nede i forsvaret - Foruden alle de andre der var på det hold (Casillas, Alonso, Ronaldo etc.). Dertil virkede han sol en super munter person på holdet, i lige så høj grad som han kunne være barsk over for sine modspillere. Situationen mod Getafe-spilleren var karrierens absolutte lavpunkt. Jeg kan huske at jeg dengang syntes han skulle sælges, men der havde klubben mere is i maven - Heldigvis for det.
Jeg ser ofte glimt af Pepe i Militao i nogle af hans aktioner. Det varmer altid.
- Siempre Madrid
- Administrator
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.