Sjov og spas-tråden II

• Hansi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #349 af Hansi
Besvaret af Hansi på emne Sjov og spas-tråden II
Er der andre der ser optakt til Danmark-Portugal på TV2?
Hvis der er, er der så nogen der kan bekræfte mig i, at Flemming Povlsen lige sagde, at Portugal er bedre end Real Madrid på alle positioner? Sådan hørte jeg det nemlig.

Hvis han gjorde, er det da for sjovt! :D

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RMD96
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #350 af RMD96
Besvaret af RMD96 på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg fandt et sjovt klip med Joachim Löw fra kampen igår.

• Benzema09
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #351 af Benzema09
Besvaret af Benzema09 på emne Sjov og spas-tråden II
Dagens joke, nærmere årets joke kommer fra Sandro Rosell: www.goal.com/en/news/12/spain/2012/06/19...etter-than-cristiano

Han starter ud med at sige: &quot;Nej, Ronaldo er ikke den anden bedste i verden&quot;
- Nej han er fandme den bedste, det utroligt hvor dumme og ukorrekte nogle af deres udtalelser er. Men det kommer vel ikke bag på nogen, når de trods alt er fra Barcelona.

Jeg ved ikke med jer, men jeg kunne personligt ikke andet en at grine af den udtalelse. Men igen er det et eksempel på, hvordan man prøver at gøre Real Madrid og Mourinho til de onde.
For mig at se burde en præsident ikke bringe noget på banen, der blev lagt langt væk, da de to trænere hilste på hinanden til et El Clasico- opgør.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #352 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II
Hvad siger du Storken?

Tror du at Perez kunne finde på at udtale sig, som Rosell har gjort?

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #353 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Sjov og spas-tråden II
Benzema09

Nu er det jo Goal news og mig bekendt har de det med at lægge for meget i ordene. De er jo en slags ekstra bladet indenfor fodbolden. Sensation mig her, sensation mig der.. Sensation mig op i r****....

Hvis det stemmer at Rosell har sagt dette, er han da en anelse dummere end jeg troede. Han kan heller ikke rigtig konkurrere med Laporta, som jeg synes fra helt eminent på trods af hans sidste eskapader i det Katalanske.

Tag et godt eksempel som Florentino Perez. Han har alle dage været min favoritpræsident. Han er autoritær, men han kommer ikke med sådanne &quot;Sindssyge udtalelser&quot;. Der kunne Rosell lære lidt. Igen, kun hvis han har udtalt det på den måde, hvilket jeg ikke tror.

Men for lige at slå en ting fast: Ronaldo ville til en hver tid kunne banke alle 11 spillere fra Barca i en mand mod mand duel. Take it or leave it! ;-)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #354 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sjov og spas-tråden II
@Benzema09

Rosell burde have holdt sin kæft om Ronaldo. Man er idiot, hvis man ikke kan se, at han er i top 2 i verden. Og jeg nægter at tro på, at man har valgt en idiot som præsident :D

Det er dog mig en gåde hvordan Mourinho undgår straf for sit øjeprik. Jeg mister en lille smule respekt for RFEF og Ángel María Villar, når de lader en voldshandling slippe ustraffet.

En tegning siger mere end 1000 ord:
www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2012/06/115.jpg

Frit oversat:
Villar (RFEF præsident) - &quot;På trods af hvad de vil sige, har vi valgt at benåde Tito Vilanova for hans voldshandling med hans øje mod Mourinhos finger...&quot;
Mourinho - &quot;Hvilken god person du er&quot;

De har sgu humor El Mundo Deportivo :D

Mvh
Anders

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #355 af Storken
@M_linding & Spectator

Ja, Florentino Perez er et sandt orakel, når det handler om at bedømme spillere og trænere...

Citater fra Galacticos-æraen. Jeg har sikkert skrevet dem før, men det gør dem ikke mindre fantastiske :D

&quot;We will not miss Makélelé. His technique is average, he lacks the speed and skill to take the ball past opponents, and ninety percent of his distribution either goes backwards or sideways. He wasn't a header of the ball and he rarely passed the ball more than three metres. Younger players will arrive who will cause Makélelé to be forgotten.&quot; - Perez om 'overflødige' Makelele

&quot;Del Bosque was showing signs of exhaustion. I want to be sincere about this – our belief that he was not the right coach for the future.&quot; - Perez om hvorfor Del Bosque blev smidt på porten

Jer medgiver dog gerne, at Rosell tit udtaler sig mindre heldigt, men det er åbenbart et karaktertræk blandt præsidenter :)

Mvh
Anders

13 år 8 måneder siden #356 af M_linding
Storken

Bare glem det...

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #357 af Storken
@M_linding

Hmnn...

Er det...
&quot;Bare glem det&quot; - du fatter ikke en skid alligevel?

Eller..
&quot;Bare glem det&quot; - du får ret, jeg får fred?

Mulighed nummer 3...
&quot;Bare glem det&quot; - du har egentlig ret, og det er derfor ikke nødvendigt at gå dybere ned i emnet?

Hvis det var &quot;du får ret, jeg får fred&quot;, så undskylder jeg mange gange for at køre mere i det :D

Mvh
Anders

13 år 8 måneder siden #358 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Sjov og spas-tråden II
Forskellen ligger i at Florentino Perez ikke falder til samme niveau som Sandro Rosell, som vel nærmest ikke er andet end en gemen bar-ejer, mens Florentino Perez er en strålende forretningsmand.

Barca-præsidenten kan sige hvad han vil få at søge støtte hos de mest patetiske og hardcore barca-fans, jeg tror resten af verdenen tænker:&quot;Klaphat&quot;...

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

13 år 8 måneder siden #359 af Siempre Madrid
@Storken

&quot;Jeg tror ikke, at man har valgt en idiot til præsident&quot;...........Joan Gaspart, anyone!?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #360 af M_linding
Storken

Se indlæg 360.

Det gik op for mig da jeg så dit svar, at du aldrig ville give mig ret..:)

Leveret af Kunena Forum