Sjov og spas-tråden II
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Et banner til kampen i går sagde følgende:
- Ancelotti, tu ceja nos señala el camino (Ancelotti, dit øjenbryn viser os vejen).
Det er naturligvis en klar modsætning til:
- Mourinho, tu dedo nos señala el camino (Mourinho, din finger viser os vejen).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
hvem savner ikke Drenthe?
- LaDecima
- Gæst
-
Gravesinha var også top! :
- Champen
- Gæst
-
LaDecima skrev: Fantastisk fyr...synes dog han havde potentiale i starten, var faktisk selv fan:-)
Det er jo forfærdeligt, at den mand har spillet i klubben. Jeg kommer aldrig til at forstå, hvorfor han blev købt. Jeg har aldrig set noget i ham overhovedet.
- LaDecima
- Gæst
-
Champen skrev:
LaDecima skrev: Fantastisk fyr...synes dog han havde potentiale i starten, var faktisk selv fan:-)
Det er jo forfærdeligt, at den mand har spillet i klubben. Jeg kommer aldrig til at forstå, hvorfor han blev købt. Jeg har aldrig set noget i ham overhovedet.
Har heller ingen idé om hvad der skete...måske lidt a la Beckham, bare i stedet for at sælge trøjer i hele Asien, røg der 25-30 trøjer rundt til deling hos diverse Intersport.
Champen skrev: Det er jo forfærdeligt, at den mand har spillet i klubben. Jeg kommer aldrig til at forstå, hvorfor han blev købt. Jeg har aldrig set noget i ham overhovedet.
Ej, det er faktisk noget af en hån overfor Thomas Gravesens faktisk ganske pæne og stærkt respektindgydende karriere (om end jeg forstår din pointe..). Han skal huskes for sin Everton-tid, der var han fantastisk :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- LaDecima
- Gæst
-
Jaken skrev:
Champen skrev: Det er jo forfærdeligt, at den mand har spillet i klubben. Jeg kommer aldrig til at forstå, hvorfor han blev købt. Jeg har aldrig set noget i ham overhovedet.
Ej, det er faktisk noget af en hån overfor Thomas Gravesens faktisk ganske pæne og stærkt respektindgydende karriere, om end jeg forstår din pointe.. Han skal huskes for sin Everton-tid, der var han fantastisk :)
Det er da ham i en nøddeskal...en 'vi griner med dig video'...
Husker vidst at jeg har nogle brandert billeder liggende et sted af Graver og undertegnede fra Jelling musik festival, ikke at jeg kan huske hvad jeg lavede der...
- Orange You Glad
- Gæst
-
LaDecima skrev:
Jaken skrev:
Ej, det er faktisk noget af en hån overfor Thomas Gravesens faktisk ganske pæne og stærkt respektindgydende karriere, om end jeg forstår din pointe.. Han skal huskes for sin Everton-tid, der var han fantastisk :)
Det er da ham i en nøddeskal...en 'vi griner med dig video'...
Husker vidst at jeg har nogle brandert billeder liggende et sted af Graver og undertegnede fra Jelling musik festival, ikke at jeg kan huske hvad jeg lavede der...
Det var måske fra den tid, hvor han stadig havde hestehale?
Den er lidt gammel, men Lechia Gdansk bød Neymar velkommen til Europa.
Han ligner en mand, som kommer til at få mange frispark, men samtidig også en mand, som er overkommelig når han skal stoppes. Det var i hvert fald ikke 15 prangende minutter han fik på banen i sin debut.
BBB skrev:
Den er lidt gammel, men Lechia Gdansk bød Neymar velkommen til Europa.
Han ligner en mand, som kommer til at få mange frispark, men samtidig også en mand, som er overkommelig når han skal stoppes. Det var i hvert fald ikke 15 prangende minutter han fik på banen i sin debut.
Det er måske anti-fodbold, men det er jo lykkedes for flere hold at nedbryde Barcas spil ved konstant at begå frispark mod dem. Deres dødbolde er kun farlige når der kan skydes direkte, deres lufttrusler er ikke-eksisterende, så det er vel forståeligt nok, og det bliver næppe anderledes med Neymar, tværtimod.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...