Real Madrid - Villarreal

9 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid
Der er ikke så meget at sige: 17 sejre i træk.

Og pas så på. Villarreal kan godt komme til at gøre ondt på Real Madrid, hvis ikke spillet fra de sidste par kampe forbedres. Nye rotationer kan forventes, så det er svært at spå om en holdopstilling, men der er masser at diskutere alligevel. Sæt i gang.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #2 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Real Madrid - Villarreal

Siempre Madrid skrev: Der er ikke så meget at sige: 17 sejre i træk.

Og pas så på. Villarreal kan godt komme til at gøre ondt på Real Madrid, hvis ikke spillet fra de sidste par kampe forbedres. Nye rotationer kan forventes, så det er svært at spå om en holdopstilling, men der er masser at diskutere alligevel. Sæt i gang.

James viser igen sin afgørende side så ham vil jeg gerne se starte inde. Ronaldo tilbage igen selvfølgelig.

Det største spørgsmål bliver nok hvem der skal erstatte Casemeiro, med mindre der nogen der overhoved ved hvor slem hans skade er?
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid - Villarreal

SR4 skrev:

James viser igen sin afgørende side så ham vil jeg gerne se starte inde. Ronaldo tilbage igen selvfølgelig.

Det største spørgsmål bliver nok hvem der skal erstatte Casemeiro, med mindre der nogen der overhoved ved hvor slem hans skade er?

Det er nemt at spå, hvem der skal erstatte Casemiro: Toni Kroos! Det absolut ikke ideelt, men en konsekvens af Real Madrids stille transfervindue - det er med andre ord et scenarie Zidane nødvendig må have haft med i sine overvejelser, da han valgte at beholde eksempelvis James, Isco OG Kovacic i truppen. Det kan sagtens blive en omvendt trekant mod Villarreal, hvor Isco eller James napper positionen på 10'eren.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #4 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Real Madrid - Villarreal

Daniel skrev:

SR4 skrev:

Det er nemt at spå, hvem der skal erstatte Casemiro: Toni Kroos! Det absolut ikke ideelt, men en konsekvens af Real Madrids stille transfervindue - det er med andre ord et scenarie Zidane nødvendig må have haft med i sine overvejelser, da han valgte at beholde eksempelvis James, Isco OG Kovacic i truppen. Det kan sagtens blive en omvendt trekant mod Villarreal, hvor Isco eller James napper positionen på 10'eren.

Tænker også Kroos. Men synes da også at Modric tit falder tilbage i 6'er roller. Lidt mere som en spilfordeler end skraldemand dog. Især efter udskiftningen igår

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #5 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrid - Villarreal
Modric havde faktisk mange gode tacklinger i går. Han er ret god til at bryde spillet. Måske også noget der er kommet med alderen og erfaring. Vi bør kunne klare Villarreal hjemme uden Casemiro.

Jeg tror Zidane stiller ret tæt på den "normale" opstilling, dvs. Bale, Benz og Ronaldo. Det er mere passende at rotere mod Las Palmas i weekenden.
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #6 af Raúl 7
Kampen på onsdag sendes live ca. 30 minutter forsinket på TV2 Sport. Er der nogen der ligger inde med specielt gode streaming links eller er det bare at vælge og vrage? Kan et Viaplay Sport abonnement afhjælpe problemet?
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #7 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid - Villarreal

Raúl 7 skrev: Kampen på onsdag sendes live ca. 30 minutter forsinket på TV2 Sport. Er der nogen der ligger inde med specielt gode streaming links eller er det bare at vælge og vrage? Kan et Viaplay Sport abonnement afhjælpe problemet?

Viaplay er i hvert fald min løsning :)
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #8 af Zyconith

Raúl 7 skrev: Kampen på onsdag sendes live ca. 30 minutter forsinket på TV2 Sport. Er der nogen der ligger inde med specielt gode streaming links eller er det bare at vælge og vrage? Kan et Viaplay Sport abonnement afhjælpe problemet?

Gode gamle skuffer altid aldrig: www.ronaldo7.net/video/real-madrid-live/...rid-live-stream.html

Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #9 af Raúl 7

Brylle skrev:

Kan man se alle kampe der i fuld længde, selvom den starter 30 minutter for sent i tv?
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Raúl 7.
Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #10 af Zyconith

Raúl 7 skrev:

Brylle skrev:

Kan man se alle kampe der i fuld længde, selvom den starter 30 minutter for sent i tv?

Vælg en af dem fra beinsport US, så får du Ray Hudson som kommentator og før du får set dig om har du afbestilt det der bullshit fra Viasat.

Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #11 af Zyconith
Er der nogen af dem der bet'er der ved om det kan betale sig at smide en 20'er hver kamp på at Ramos får gult?

Emnet er blevet låst.
9 år 11 måneder siden #12 af LukasModrik19
@Raul7

Ej hvor ærgerligt. Så kan man jo ikke følge med på madridista.dk forum under kampens hede. Øv

Hvad angår kampen, håber jeg på, vi får Vasguez at se igen. Jeg ved ikke, hvornår Bale oppe på hesten, men Lucas var fan*eme god i går! Virkelig synd, at Casemiro er ude med en skade (hvor slemt står den til?), men er på en måde også glad for James sandsynligvis får en chance fra start. Jeg synes egentlig, han gjorde det fornuftigt det halvandet år, hvor han var her før Zidane. Ved godt der måske ikke er plads til hans type,,men det er nu en skam, han er blevet overflødiggjort på denne måde.

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved LukasModrik19.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum