Las Palmas - Real Madrid

9 år 10 måneder siden #1 af ChrillRM14

Siempre Madrid skrev: Las Palmas uden Prince og Lemos, Real Madrid uden Casemiro og Marcelo.

Alligevel kan vi vel godt forvente os noget af dette opgør. Begge hold fejlede i sidste kamp og har behov for at komme tilbage på sporet.

Jeg forventer bare, at vi også spiller fodbold i første halvleg og ikke kun de sidste 35-45 minutter...

Når Zidane, da han startede, gik så meget op i fitness, ville det være rart, hvis det også lignede, at spillerne kunne præstere en nogenlunde høj intensitet i 80-90 minutter?

Jeg håber Ronaldo og Benz spares - begge ligner ikke spillere, der har brug for kampe hver tredje dag, og så kunne Vasquez og James lige så godt bygge videre på deres bølge. Vi har til gengæld brug for et friskt kontralystent BBC mod Dortmund.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #2 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Las Palmas - Real Madrid
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3ed2688b473b.html

Netop intensiteten er noget som Zidane er utilfreds med. Især i første halvleg.

Hvis ikke spillerne forsøger at storme Las Palmas (de jo være klar over, hvor giftigt det kan være at komme bagud på ferieøen) så fatter jeg det simpelthen ikke.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Las Palmas - Real Madrid
Modric er tilbage. Jeg er rimelig sikker på tre point. Det var jeg bestemt ikke imod Villarreal, da Zidane valgte at gamble!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #4 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Las Palmas - Real Madrid
Ronaldo og Benzema lignede ikke just spillere man havde lyst til at sætte i startopstillingen igen efter præstationen i onsdags. Men mon ikke snarere det skyldes manglende kampform efter langvarige skader, end at de spiler for meget. Benzema spillede derudover en meget fin kamp mod Espanyol. Jeg har også mægtig lyst til at give Vasquez chancen igen, for han er da om nogen i stand til at præstere, når han bliver bedt om det.
Anyway, så ved alle godt, at BBC starter, når de er klar.

Pepe står formentlig stadig over, så for mig er der kun to pladser, der spørgsmålstegn ved: venstre back står mellem Danilo og Nacho (her tror og håber jeg på nacho) og så den sidste midtbaneplads ved siden af Modric og Kroos - bliver det James/Isco/Kovacic? Jeg synes, Isco gjorde et fint indhop mod Espanyol og jeg går for ham!

Jeg kunne godt tænke mig Zidane ligesom i kampen mod Espanyol gik bort fra sin normale 4-3-3 og vendte trekanten på midten og spillede med Modric og Kroos bagerst og Isco eller James foran - altså nærmest en 4-2-3-1.
Det der taler imod den opstilling, er at mod Espanyol deltog Vasquez og Asensio meget i defensive pligter - meget mere end man nogensinde kan forestille sig Ronaldo og Bale vil gøre, og dermed vil begge vores flanker være lidt sårbare for omstillinger - GYS.

Opstillingen som jeg tror den bliver:

Casilla
Carvahal Varane Ramos Nacho
Modric Kroos Isco
Bale Benzema Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #5 af Daniel
Brylle

Alt mellem himmel og jord op til kampen kan debatteres i denne - MEGET RELEVANTE - kamptråd. Alt mellem himmel og jord efter kampen kan debatteres i denne kamptråd.

Alt mellem himmel og jord medens kampen er i gang - altså alverdens oneliners - kan smides op i chatten. Jeg kan slet ikke se, hvorfor du mener, at det er stram kontrol, at vi - redaktionen på madridista.dk - ønsker et overskueligt, sagligt og konstruktivt debatforum.

Vi har valgt denne ordning, da vi gerne vil, at optakterne og referaterne fremadrettet er enkeltstående nyheder, som begge kan debatteres og kommenteres i denne tråd.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Daniel.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #6 af Daniel
Casilla; Carvajal, Ramos, Varane, Nacho; Modric, Kroos, Asensio; Bale, Ronaldo, Morata.

Isco er jo helt ude at skide i Real Madrid!
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #7 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Las Palmas - Real Madrid

Daniel skrev: Brylle

Alt mellem himmel og jord op til kampen kan debatteres i denne - MEGET RELEVANTE - kamptråd. Alt mellem himmel og jord efter kampen kan debatteres i denne kamptråd.

Alt mellem himmel og jord medens kampen er i gang - altså alverdens oneliners - kan smides op i chatten. Jeg kan slet ikke se, hvorfor du mener, at det er stram kontrol, at vi - redaktionen på madridista.dk - ønsker et overskueligt, sagligt og konstruktivt debatforum.

Vi har valgt denne ordning, da vi gerne vil, at optakterne og referaterne fremadrettet er enkeltstående nyheder, som begge kan debatteres og kommenteres i denne tråd.

Tak for svar. Jeg kan sagtens følge dine pointer, men jeg synes det er noget rod, hvis jeg har noget i forhold til, hvad der bliver skrevet i optakten eller ligeledes bagefter, hvis jeg har lyst til at kritisere dit valg af kampens badebold, hvilket jeg har haft lyst til et par gange :D

Det er nu mest jeres tendens til at låse relevante tråde under kampen, jeg ikke synes er en god ide. Hvad nu, hvis jeg har nogle pointer i halvlegen, jeg gerne vil ud med? Så kommer de netop ikke i en oneliner, men forhåbentlig i en længere kommentar, som er lidt mere saglig og dybdegående end hvad jeg ville skrive af udbrud i chatten. En sådan stram kontrol under kampene tror jeg ikke fører noget godt med sig. Det er ikke alle, der gider sidde på chatten og smide oneliners afsted under kampen. Måske er der derimod nogen, der har noget på hjerte, som opstår under kampen, der bare ikke passer til chatten.
På samme måde har jeg før set brugere som Pelle, Dios og Sahinovic mfl. bruge deres høje niveau under kampene til at komme med interessante vinkler og holdninger på forum, hvorefter der var en masse at tage fat på efter, fordi de netop sad med de her tanker under kampene. Nu er der en risiko for, at disse tanker slet ikke kommer ud, for når jeg eksempelvis sidder og vil skrive noget på forummet, så glemmer jeg det som regel, hvis ikke jeg har mulighed for at komme ind og skrive og så kommer det aldrig frem.

Fine ideer med at samle mere på et sted dog. Der skal bare være plads til mere frihed så længe vi på forum kan fungere på et højere niveau end de gør inde hos Foreningen for intetsigende onelines (FCBarcelona.dk), og det synes jeg netop vi kan her. Så jeg vil gerne gå med på at samle det i kamptråden. At forbyde folk at dele sine tanker på forum synes jeg dog er for meget af det gode. Det er dog fint, at der bliver forsøgt nogle ting for at hæve niveauet. Hellere få prøvet det af end at gå glip af noget, der kunne være en succes :)

On topic:
Dejligt at se Asensio og Morata i startopstillingen. Det har de efterhånden fortjent, for de leverer virkelig nogle gode indtryk, når de får lov at spille. Samtidig er jeg også glad for at se Nacho i startopstillingen efter sin seneste præstation. Ikke nok med, at han altid er bundsolid og stærk defensivt, så lignede det i hans sidste optræden, at han også har bygget på offensivt. Han viste et godkendt venstreben, han deltager aktivt når vi angriber, og hans spil med bolden er heller ikke dårligt.

Jeg håber samtidig, at man vender midtbanen lidt om, så det bliver en opstilling, der ligner noget 4-2-3-1, så man får sat Asensio bedre i scene og slipper for de her positioner, hvor der reelt ligger tre midtbanespillere på linje helt nede ved forsvaret.

Jeg tror på en sikker sejr i aften.

EDIT: Siempre: Vildt nok at du føler dig nødsaget til at smide et flabet svar afsted, når Daniel allerede har svaret og endda gad gøre det ordentligt. God kamp :)
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Brylle.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #8 af MadridistaPorVida
Skuffende. Isco er så dårlig man.Hvad med James. Zidane for helvede hvordan kan man skifte Morata og Cr7 ud de 2 bedste angribere, bare fordi man føre med 1 mål.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, mohbar, Jonas
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #9 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Las Palmas - Real Madrid
Igen 2 mistet point. Vi er i krise, længere er den ikke. Intet fungere og utroligt vi stadig fører.

Stram nu op og spil som et hold. Flovt.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #10 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Las Palmas - Real Madrid
Det er sgu helt ok at være Ronaldo fan, men se nu objektivt på tingene!

Gareth Bale og Ronaldo er henholdsvis de to dårligste på banen idag, det kan der simpelthen ikke være nogen tvivl om. Ronaldo er for det meste anonym, når man så endeligt ser ham, så skal! han afprøve sig med et skud fra en håbløs vinkel, der er simpelthen ingen andre muligheder for ham. Den fænomenale aflevering han får fra Morata i første halvleg skal der simpelthen scores på, men det går hen og bliver avanceret for Ronaldo når bolden først skal tæmmes, før han kan skyde. Bale gider jeg slet ikke kommentere på, vanvittigt at han får alle 90 minutter idag.

Det kan ikke gentages nok, jo før de to spillere er væk fra Real Madrid jo bedre. Det er helt håbløst at spillet skal bygges op omkring så to fantasiløse og ideløse spillere som Gareth Bale og Ronaldo, det er ganske enkelt håbløst.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Brylle, Deucex
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #11 af Bangow
Besvaret af Bangow på emne Las Palmas - Real Madrid
Selv om jeg lige nu mildest talt er skuffet, skal vi altså huske at slå koldt vand i blodet.

Kampen i dag viste i det store billede klare forbedringer. Vi formåede at skabe chancer til at vinde denne kamp med tenniscifre, og var dette sket, havde ingen fluks kaldt på fyringer, præsidentvalg og udrensninger af truppen.

Vi fører La Liga. God weekend.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #12 af Macon
Besvaret af Macon på emne Las Palmas - Real Madrid

Bangow skrev: Selv om jeg lige nu mildest talt er skuffet, skal vi altså huske at slå koldt vand i blodet.

Kampen i dag viste i det store billede klare forbedringer. Vi formåede at skabe chancer til at vinde denne kamp med tenniscifre, og var dette sket, havde ingen fluks kaldt på fyringer, præsidentvalg og udrensninger af truppen.

Vi fører La Liga. God weekend.

Jeg kan ikke se de klare forbedringer, vi spiller dog en bedre første halvleg en de sidste kampe.
Men vi fører ligaen rigtigt, med 1 point, skulle havde været 5 point.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum