Las Palmas - Real Madrid
Det er lidt morsomt, at det først går op for de fleste at holdet spiller ufatteligt ringe og gennemført kedeligt, når vi sætter point til..
Jeg er tilhænger af en katastrofal sæson, må jeg ærlig talt indrømme. Og begrundelsen for dette er meget simpel: Vi skal have ryddet op i klubben. Ikke trupmæssigt, men på ledelsesgangen. Florentino Perez må bare ikke vinde præsidentvalget næste sommer! vi har brug for en fornuftig præsident, og en ny træner. Gerne Joachim Löw.
Raul7-2880 skrev: Spillemæssigt har vi været i krise i lang tid, men det først nu at vi også er kommet i pointkrise - lidt ligesom Ronaldo, som stort set har været udueligt hele 2016 men man ligger først mærke til hans elendige niveau når han ingen mål scorer.
Men hey, vi vinder jo den indledende gruppe i CHL. Derefter møder et dårligt italiensk hold, efterfulgt af nogle ukendte tyskere. I semifinalen møder vi mægtige Shitty og vinder CHL ved straffespark konkurrence.
Så er alle glade nu. Derfor skal vi ikke forstærke holdet markant til sommer trods en kommende to års karantæne.
Jeg er nu ikke helt uenig mht. til forstærkning af holdet, men jeg synes nu stadig vi har en stærk trup spiller for spiller.
Mit største problem på nuværende tidspunkt er Zidane, bare rolig jeg taler ikke om en fyring, han skal trods alt have sæsonen helt ud før det overhovedet kommer på tale, men jeg mangler at se forbedringer! kamp for kamp. Der sker jo absolut intet, det er lige før vi kun bliver dårligere. Løbevilligheden sammen med intensiteten er ikke eksisterende og samtidig bliver der ikke satset nok offensivt, det bliver en forvirrende mellemting vi spiller.
Jeg mangler simpelthen en manager med nosser, her kan jeg så referere til to trænertyper som har alt det hvad Real Madrid mangler, Jürgen Klopp (min favorit til manager posten) og Pep Guardiola. Det er sjovt at se, hvordan et hold som Manchester City - på så kort tid - har ændret sig drastisk efter Peps ankomst, og det samme gør sig gældende for Liverpool, efter Jürgen Klopps ankomst. Begge managere har det tilfældes at de satser offensivt i hver evig eneste kamp, de får spillerne til at løbe solen sort for hinanden, og samtidig er intensiteten på begge hold steget markant, begge hold mangler selvfølgelig en del forbedringer, såsom at kunne vedligeholde det høje intensitet igennem alle 90 minutter, men man kan se at det går fremad, det gør sig ikke ligefrem gældende hos os.
Florentino Pérez
- Shevchenko
- Junior bruger
-
Sahinovic skrev:
Raul7-2880 skrev: Spillemæssigt har vi været i krise i lang tid, men det først nu at vi også er kommet i pointkrise - lidt ligesom Ronaldo, som stort set har været udueligt hele 2016 men man ligger først mærke til hans elendige niveau når han ingen mål scorer.
Men hey, vi vinder jo den indledende gruppe i CHL. Derefter møder et dårligt italiensk hold, efterfulgt af nogle ukendte tyskere. I semifinalen møder vi mægtige Shitty og vinder CHL ved straffespark konkurrence.
Så er alle glade nu. Derfor skal vi ikke forstærke holdet markant til sommer trods en kommende to års karantæne.
Jeg er nu ikke helt uenig mht. til forstærkning af holdet, men jeg synes nu stadig vi har en stærk trup spiller for spiller.
Mit største problem på nuværende tidspunkt er Zidane, bare rolig jeg taler ikke om en fyring, han skal trods alt have sæsonen helt ud før det overhovedet kommer på tale, men jeg mangler at se forbedringer! kamp for kamp. Der sker jo absolut intet, det er lige før vi kun bliver dårligere. Løbevilligheden sammen med intensiteten er ikke eksisterende og samtidig bliver der ikke satset nok offensivt, det bliver en forvirrende mellemting vi spiller.
Jeg mangler simpelthen en manager med nosser, her kan jeg så referere til to trænertyper som har alt det hvad Real Madrid mangler, Jürgen Klopp (min favorit til Madrid posten) og Pep Guardiola. Det er sjovt at se, hvordan et hold som Manchester City - på så kort tid - har ændret sig drastisk efter Peps ankomst, og det samme gør sig gældende for Liverpool, efter Jürgen Klopps ankomst. Begge managere har det tilfældes at de satser offensivt i hver evig eneste kamp, de får spillerne til at løbe solen sort for hinanden, og samtidig er intensiteten på begge hold steget markant, begge hold mangler selvfølgelig en del forbedringer, såsom at kunne vedligeholde det høje intensitet igennem alle 90 minutter, men man kan se at det går fremad, det gør sig ikke ligefrem gældende hos os.
Når du nævner de to, så må du huske at de har fuld backing hos dem som skal betale spillerne. Pep svinger i den grad pisken, gør du ikke som han siger, ryger du ud, gider du ikke løbe, ryger du ud, sådan burde det selvfølgelig også være. Kombineret med stor indbyrdes konkurrence, så skal spillerne give sig fuldt ud for at komme på banen.
I Madrid er det pt. anderledes, Ronaldo, Benzema starter hvis de er friske og spillere skal blive skadet før konkurrencen om pladserne deroppe for alvor stiger. Set ud fra det synspunkt, så ville jeg sælge Ronaldo, da han er den ældste af de 3, samt vi har mange spillere der kan overtage hans plads.
Uden Ronaldo, ville man til de tre foreste pladser skifte imellem Benzema, Bale, Morata, Asensio, James og Vasquez: God indbyrdes konkurrence og god rotation.
- antiblaugrana
- Gæst
-
Et hold skal have ned og opsvingsperioder.
Så længe man er status quo til Januar med Barcelona og Atletico er det for mig ligegyldigt hvordan man spiller i første halvdel af sæsonen.
I moderne sport kan du ikke toppe og spille sprudlende henover en hel sæson om det er fodbold, cykling eller en tredje sportsgren.