Real Madrid - Dortmund
Pelle skrev:
Sahinovic skrev: Det er simpelthen en falliterklæring, når man kommer med et forslag som at gøre brug af enten Pepe eller Ramos på den defensive midtbane. Det minder mig om en vis periode i Real Madrid, som vi ikke ligefrem kan pralle af.
Vi har Kovačić, Isco og James, men dem har man åbenbart allerede afskrevet? Samtidig har man ikke haft super travlt med at afskrive Bale og Ronaldo efter deres elendige! præstationer. Når man har spillere som Kovačić, Isco og James, så skal man også gøre brug af dem, gøre dem relevante og give dem flere chancer, selvom de - sammen med resten af holdet - ikke har spillet optimalt de seneste kampe.
Skulle man istedet ikke give Modrić en defensiv rolle idag, vi ved (og har før set) at han har egenskaberne til at kunne udfylde denne rolle, og så enten sætte Kovačić, Isco eller James ved siden af Kroos. Jeg tror at de er så dygtige fodboldspillere og har hjernekapacitet nok til at kunne udføre dette arbejde, selvom det måske ikke deres favoritposition.
Jeg elsker, at du kalder det for en falliterklæring og så anbefaler Modric på den defensive midtbane istedet. Well done! Javist, Modric erobrede nogle bolde mod Villareal, men noget defensivt anker er han altså ikke. Det samme gør sig gældende for Kovacic, James, Isco, Kroos, osv. Det har intet at gøre med at have spillerne afskrevet. Jeg har dem afskrevet til denne kamp mod dette hold på denne position. Længere er den ikke.
Ja, sikke en falliterklæring at anbefale en målmand som Modrić til den defensive midtbane, der er jo en verden til forskel.
Pelle skrev:
Og jeg har da efterhånden råbt i et stykke tid på Bale og Ronaldo - måske du bare kommenterer herinde uden at læse med?
Bale er der dog ingen undskyldninger for - han MÅ og SKAL præstere i aften.
Ja netop, Bale får altid lige en sidste chance, lidt ligesom alle de andre hundrede sidste chancer.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Pelle skrev:
Sahinovic skrev: Det er simpelthen en falliterklæring, når man kommer med et forslag som at gøre brug af enten Pepe eller Ramos på den defensive midtbane. Det minder mig om en vis periode i Real Madrid, som vi ikke ligefrem kan pralle af.
Vi har Kovačić, Isco og James, men dem har man åbenbart allerede afskrevet? Samtidig har man ikke haft super travlt med at afskrive Bale og Ronaldo efter deres elendige! præstationer. Når man har spillere som Kovačić, Isco og James, så skal man også gøre brug af dem, gøre dem relevante og give dem flere chancer, selvom de - sammen med resten af holdet - ikke har spillet optimalt de seneste kampe.
Skulle man istedet ikke give Modrić en defensiv rolle idag, vi ved (og har før set) at han har egenskaberne til at kunne udfylde denne rolle, og så enten sætte Kovačić, Isco eller James ved siden af Kroos. Jeg tror at de er så dygtige fodboldspillere og har hjernekapacitet nok til at kunne udføre dette arbejde, selvom det måske ikke deres favoritposition.
Jeg elsker, at du kalder det for en falliterklæring og så anbefaler Modric på den defensive midtbane istedet. Well done! Javist, Modric erobrede nogle bolde mod Villareal, men noget defensivt anker er han altså ikke. Det samme gør sig gældende for Kovacic, James, Isco, Kroos, osv. Det har intet at gøre med at have spillerne afskrevet. Jeg har dem afskrevet til denne kamp mod dette hold på denne position. Længere er den ikke.
Ja, sikke en falliterklæring at anbefale en målmand som Modrić til den defensive midtbane, der er jo en verden til forskel.
Pelle skrev:Og jeg har da efterhånden råbt i et stykke tid på Bale og Ronaldo - måske du bare kommenterer herinde uden at læse med?
Bale er der dog ingen undskyldninger for - han MÅ og SKAL præstere i aften.
Ja netop, Bale får altid lige en sidste chance, lidt ligesom alle de andre hundrede sidste chancer.
At anbefale en målmand som Modric til den defensive? Hvad ævler du om??
Og lækkert argument med, at man lige skal bruge en uge på at forberede Modric til 6'er positionen. Noget, de fleste defensive midtbanespillere bruger hele livet på, klarer Modric da på en uge. Det er noget af et pres!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Ellers kan Zidane da også bare droppe den defensive midtbane og køre en 4-2-3-1:
Casilla,
Carvajal, Pepe, Ramos, Danilo
Modric, Kroos
Bale, James, Ronaldo
Morata
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Jamen altså... Sådan går det når man ikke følger mine anbefalinger og undlader at købe W. Carvalho. Men nu kan både Kroos, Modric, Kovacic og Pepe tage den defensive midt og har vist at de kan, ikke nødvendigvis til UG, men sådan nogenlunde.
Ellers kan Zidane da også bare droppe den defensive midtbane og køre en 4-2-3-1:
Casilla,
Modric, Kroos
Bale, James, Ronaldo
Morata
Marca har Navas, Varane og Benzema i stedet for Casilla, Pepe og Morata. Uanset hvem der starter i målet og på toppen, så er det en vanvittig offensiv opstilling. Götze, Aubamayang og resten af Dortmunds offensiv kan godt få en vild aften.
Florentino Pérez
Så jeg er spændt på at prøve mine kræfter af som "talent-spejder" og håber at vi får lov at se smagsprøver på hans talent i aften (selvom det vigtigste selvfølgelig er at Real Madrid vinder).
Intet nyt og spændende. Ville gerne have set kovacic og morata. Vis nu noget gutter, mandsmod og bare lidt vilje og presspil.
Zyconith skrev: Jamen altså... Sådan går det når man ikke følger mine anbefalinger og undlader at købe W. Carvalho. Men nu kan både Kroos, Modric, Kovacic og Pepe tage den defensive midt og har vist at de kan, ikke nødvendigvis til UG, men sådan nogenlunde.
Casilla,
Modric, Kroos
Bale, James, Ronaldo
Morata
Præcis. Sådan har Zidane jo også sat formationen de sidste to udekampe mod Espanyol og Las Palmas. Modric og Kroos bag James og Asensio henholdsvis. I aften er det så James igen.
Og Ronaldo diskussionen må stoppe. Han kan spille elendigt og så alligevel være så vigtig for holdet -tak!
Og så skete det som vi heldgivis undgik hele sidste sæson. Navas' underlige tendens til tv redninger kostede.
Casilla har stået rigtig godt i starten af sæsonen, han burde være 1. målmand. Han laver de samme feberredninger som Navas, men han kan til gengæld gribe en simpel bold.
DC19