Real Madrid - Leganés

9 år 10 måneder siden #1 af Administrationen
Tilbage på sporet med en middags-sejr over Leganés og så en efterfølgende landskamps-pause.

Forhåbentlig går begge ting godt.

Hvad er jeres forventninger til kampen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #2 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid - Leganés
Den skal vindes 5+ og ikke nogle mål mod os. Og så videre til fifa plagen med skader:(
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved asp3200.

9 år 10 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid - Leganés

asp3200 skrev: Den skal vindes 5+ og ikke nogle mål mod os. Og så videre til fifa plagen med skader:(

2-1. Små skridt. Små skridt.

9 år 10 måneder siden #4 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Real Madrid - Leganés
Leganes er det dårligste hold på hjemmebane af alle hold i ligaen. Til gengæld ligger de nummer 3 af alle hold, når man kigger på indhentede point på udebane. De har hentet 9 af deres 10 point ude, og de er faktisk kun overgået af os selv og Barcelona på den front.
Jeg tror ikke, det bliver en walkover, som nogle i tråden måske ligger op til. Det vigtigste - foruden sejren - må være at få Modric og evt Casemiro igang igen, samtidig med vi holder os skadesfri. Men jeg forventer bestemt ikke en nem kamp - så fantastiske har vi nemlig ikke været på Bernabeu i denne sæson.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Pelle.

9 år 10 måneder siden #5 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Real Madrid - Leganés

Pelle skrev: Leganes er det dårligste hold på hjemmebane af alle hold i ligaen. Til gengæld ligger de nummer 3 af alle hold, når man kigger på indhentede point på udebane. De har hentet 9 af deres 10 point ude, og de er faktisk kun overgået af os selv og Barcelona på den front.
Jeg tror ikke, det bliver en walkover, som nogle i tråden måske ligger op til. Det vigtigste - foruden sejren - må være at få Modric og evt Casemiro igang igen, samtidig med vi holder os skadesfri. Men jeg forventer bestemt ikke en nem kamp - så fantastiske har vi nemlig ikke været på Bernabeu i denne sæson.

Morata starter sandsynligvis (Benz er vist halvskadet)! Det bliver da en fest??????

Så får Kovacic forhåbentlig også en start. Han er en af de oversete spillere i klubben, der har leveret på et aldeles glimrende niveau i Modrics fravær. Han begynder at vise sit talent med sit drive med bolden. Men nu hvor Case og Modric muligvis er klar igen, så er sandsynligheden for Kovacics startplads formindsket drastisk. Hvis altså ikke Zidane giver Kroos et hvil... Det ville være lækkert...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 10 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Real Madrid - Leganés

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev: Leganes er det dårligste hold på hjemmebane af alle hold i ligaen. Til gengæld ligger de nummer 3 af alle hold, når man kigger på indhentede point på udebane. De har hentet 9 af deres 10 point ude, og de er faktisk kun overgået af os selv og Barcelona på den front.

Morata starter sandsynligvis (Benz er vist halvskadet)! Det bliver da en fest??????

Så får Kovacic forhåbentlig også en start. Han er en af de oversete spillere i klubben, der har leveret på et aldeles glimrende niveau i Modrics fravær. Han begynder at vise sit talent med sit drive med bolden. Men nu hvor Case og Modric muligvis er klar igen, så er sandsynligheden for Kovacics startplads formindsket drastisk. Hvis altså ikke Zidane giver Kroos et hvil... Det ville være lækkert...

Kovacic har været fantastisk. En topspiller, vi har fået os.

9 år 10 måneder siden #7 af Pelle

ChrillRM14 skrev:

Jeg forventer ikke, at hverken Modric eller Case starter, det MÅ Zidane da kunne finde ud af at disponere. Jeg håber, at Modric får 2. Halvleg, hvor han afløser Kroos, som vel har spillet samtlige minutter i denne sæson.

Vil dog rigtig gerne have Case igang, så han har kamptræning til næste weekend.

9 år 10 måneder siden #8 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Real Madrid - Leganés

ChrillRM14 skrev:

Personligt er jeg ikke overbevist af Morata. Jeg synes faktisk kun, at han virker overlegen, når han kommer ind i 2. halvleg, hvor modstanderholdet er træt - hvor han selvfølgelig skal virke overlegen. Men når han starter har han jo ikke vist det store? Lad os håbe, at han kan forbedre den del af spillet, og starterrollen bare lige kræver tilpasning.

Kampen skal vindes, og hvordan plejer vi at gøre det? Ronaldo scorer en masse mål mod de små hold. Dem har vi dog savnet i år, hvorfor vi har set en mængde smalle sejre. Umiddelbart har jeg svært ved at se, at det skal vende for Ronaldo, men mon ikke det sker på et tidspunkt. Krydser fingre og håber det bliver i morgen :)

Casemiro og Modric er jeg begejstrede for snart er tilbage, og forhåbentlig på samme høje niveau. Kan vi vende tilbage til at have en sikker sidste skanse i Casemiro, vil vi jo fremover virke bedre defensive. Casemiro som manden foran Varane og Nacho ser jeg faktisk som en rigtig god kombination. Disse 2 spillere er, modsat de øvrige 2(Pepe, Ramos), ikke "brydere" på banen, som er modstanderne fysisk overlegne og vinder alle nærkampe - Varane og Nacho kommer til kort i de dueller, mens Varane jo altid indhenter en spiller, der løber i dybden. Her er Casemiro afgørende, og ville have forhindret mindst 1, og måske alle 3 mål i onsdagens kamp(husker kun 1 af deres mål lige pt)! Han bryder spillet på midtbanen, hvilket Pepe og Ramos også bidrager til - det gør de øvrige 2 ikke.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 10 måneder siden #9 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Real Madrid - Leganés
1
Keylor Navas
2
Dani Carvajal
5
Varane
6
Nacho Fernández
12
Marcelo
22
Isco Alarcón
8
Toni Kroos
16
Mateo Kovacic
11
Bale
21
Morata
7
Cristiano Ronaldo
13
Serantes
18
Insua
19
Unai López
5
Mantovani
3
Bustinza
15
Diego Rico
6
A.Martín
21
Rubén Pérez
7
Machís
8
Gabriel
11
Szymanowski
Árbitro: Mateu Lahoz

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 10 måneder siden #10 af Pelle
Næææh, vi starter uden tempo og kreativitet. Igen.
Hvilken overraskelse.

9 år 10 måneder siden #11 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid - Leganés
Inden jeg gør grin med kommentatoren, så skal jeg lige høre, om det er rigtigt, at Marcelo kan/skal udtales "Martjello". Det er første gang, jeg hører det.
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

9 år 10 måneder siden #12 af Pelle

BBB skrev: Inden jeg gør grin med kommentatoren, så skal jeg lige høre, om det er rigtigt, at Marcelo kan/skal udtales "Martjello". Det er første gang, jeg hører det.

Inden jeg gør grin med Ronaldo, så skal jeg lige høre, om det er rigtigt, at man giver ham en kontraktforlængelse? Det er første gang, jeg hører noget så dumt.

Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Leveret af Kunena Forum