Real Madrid - Leganés
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
Kratmus skrev: Kampen kan da ikke have været særlig spændende, når kommentatorens udtale af navne er dagens største diskussionsemne. Men vi vandt :)
Det er vel også et af de helt store problemer i den her sæson. Spillet er røvkedeligt og der er ingen x-factor (Jo, Marcelo men er det nok?). Ja, Real vinder, men det er næppe derfor man holder med Real Madrid. Der skal sgu være detaljer og sprudlende spil. Hvis det kun er sejren der er vigtig kunne man lige så godt holde med et serie A hold.
Det jeg frygtede mest var, at Zidane gik ud og roste spillernes indsats efter kampen, og sagde han var godt tilfreds med kampens forløb og holdets intensitet. Jeg tror faktisk ikke jeg kan mere. Havde mit livs største Real Madrid krise under Schuster da vores såkaldte største "stjerne" var Sneijder og vi havde verdens hurtigste angreb med Raúl og Rvn, men jeg tror faktisk det her under Zidane topper alt.
Jeg har aldrig set et så uinspireret Real Madrid-mandskab før med så lidt passion og glæde for at bære den hvide trøje.
Det vildeste er jo, at vi ligger på 1. pladsen, og efter Barca's nederlag senere kan være 5 point foran dem. Det kan stort set ikke blive bedre resultatsmæssigt, og det kan (forhåbentlig!) ikke blive værre spillemæssigt, så det må være det eneste positive, da den ene negative kontraktforlængelse bliver annonceret efter den anden samtidig med spillerne spiller som de gør.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Robot skrev:
BBB skrev: Inden jeg gør grin med kommentatoren, så skal jeg lige høre, om det er rigtigt, at Marcelo kan/skal udtales "Martjello". Det er første gang, jeg hører det.
Jeg har arbejdet sammen med en brasilianer som også hedder Marcelo til fornavn, og kommer fra Rio de Janeiro, ligesom Real Madrid's nr. 12. Han udtaler navnet på samme måde som vi er vant til, når han snakker engelsk såvel som portugisisk. Jeg kan på det varmeste anbefale Ray Hudson og Neil Schoens altid fremragende selskab på BeIN Sports.
Her er en chello.
Af hjertet tak!
Dios skrev: Zidane er den første træner som fik mig til at falde i søvn under en Real Madrid kamp, hvor kampen ikke allerede var afgjort. Blev det bedre i 2. halvleg? Ikke at jeg tror det, men man kan jo håbe. Nu kan jeg ikke konstatere det, da mine 20-30 min.? ikke er nok at bedømme på, men Morata var ihvertfald ikke manden som gjorde Ronaldo eller Bale bedre, eller spillet for den sags skyld.
Det jeg frygtede mest var, at Zidane gik ud og roste spillernes indsats efter kampen, og sagde han var godt tilfreds med kampens forløb og holdets intensitet. Jeg tror faktisk ikke jeg kan mere. Havde mit livs største Real Madrid krise under Schuster da vores såkaldte største "stjerne" var Sneijder og vi havde verdens hurtigste angreb med Raúl og Rvn, men jeg tror faktisk det her under Zidane topper alt.
Jeg har aldrig set et så uinspireret Real Madrid-mandskab før med så lidt passion og glæde for at bære den hvide trøje.
Det vildeste er jo, at vi ligger på 1. pladsen, og efter Barca's nederlag senere kan være 5 point foran dem. Det kan stort set ikke blive bedre resultatsmæssigt, og det kan (forhåbentlig!) ikke blive værre spillemæssigt, så det må være det eneste positive, da den ene negative kontraktforlængelse bliver annonceret efter den anden samtidig med spillerne spiller som de gør.
Spillet blev ret bedre efter det første mål, så ro på!
Snejider og Ruud Van Gol var desuden fremragende.
Men ja, vi får ikke et magisk spillende hold før det hele vendes på en eller anden måde. Vi spiller faktisk ret italiensk med en kontrolleret 4 - 3 - 3. Den fungerer i hvert fald i Champions League.