Real Madrid - Leganés
Pelle skrev:
BBB skrev: Inden jeg gør grin med kommentatoren, så skal jeg lige høre, om det er rigtigt, at Marcelo kan/skal udtales "Martjello". Det er første gang, jeg hører det.
Inden jeg gør grin med Ronaldo, så skal jeg lige høre, om det er rigtigt, at man giver ham en kontraktforlængelse? Det er første gang, jeg hører noget så dumt.
Hvorfor citerer du mig?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
Edit: Den fjernede quote. Det går på BBB's spørgsmål omkring Marcelo/Martjello
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
FanOfMagicalTeams skrev: Haha jeg spurgte om det samme i chatten... Der var dog ingen liv derinde.
Edit: Den fjernede quote. Det går på BBB's spørgsmål omkring Marcelo/Martjello
Marcelo kan udtales på een måde, nemlig Marcelo. Martjello er bare idiotisk.
Fondo_Sur skrev: Cristiano får Bernabeu på nakken fra nu af. I feel the vibes.
Og med rette. Dårligt spil og endnu værre attitude. Han er desværre i frit fald.
"Maybe they hate me because I'm too good."
BBB skrev:
Pelle skrev:
BBB skrev: Inden jeg gør grin med kommentatoren, så skal jeg lige høre, om det er rigtigt, at Marcelo kan/skal udtales "Martjello". Det er første gang, jeg hører det.
Inden jeg gør grin med Ronaldo, så skal jeg lige høre, om det er rigtigt, at man giver ham en kontraktforlængelse? Det er første gang, jeg hører noget så dumt.
Hvorfor citerer du mig?
Sorry hvis du ikke forstår den...
Pelle skrev:
Fondo_Sur skrev: Cristiano får Bernabeu på nakken fra nu af. I feel the vibes.
Og med rette. Dårligt spil og endnu værre attitude. Han er desværre i frit fald.
Elsker Bernabeu!
Man kan lave en fejlaflevering og blive piftet af, men hvis man derefter laver et aggressivt genpres og erobrer bolden får man 3 gange højere klapsalver.
Cristiano laver kun fejlafleveringen.
Kiwes skrev: Det er simpelthen uretfærdigt at en spiller der imponerede så meget sidste sæson, som Lucas Vazquez, skal sidde på bænken på bekostning af Ronaldo. Samtidig mister jeg også bare mere og mere fidusen til Varane – han spiller alt for usikkert og samtidig mangler jeg os at han tager mere ansvar. Hvis jeg var Perez og der kom en klub med en absurd sum penge og ville købe vores unge franskmand, ja så vil jeg overveje det.
Varane og Nacho gjorde det faktisk godt i dag. Jeg medgiver, at det kan være på et tyndt grundlag, men det var væsentlig pænere end det har været de seneste par kampe.
Men vi skal nok forvente at tabe til Atletico i næste weekend, for vi spiller ganske enkelt ikke godt. Der er for langt mellem snapsene, og med et stabilt anker som Ronaldo så meget ved siden af sig selv, så er det op ad bakke.
Ærligt - jeg havde holdt Ronaldo ude til kampen mod Atletico. Han plejer alligevel altid at være elendig i de kampe, så få ham da på bænken. Bale, Morata og Vasques bør være den forreste trio i næste weekend.
Jeg har arbejdet sammen med en brasilianer som også hedder Marcelo til fornavn, og kommer fra Rio de Janeiro, ligesom Real Madrid's nr. 12. Han udtaler navnet på samme måde som vi er vant til, når han snakker engelsk såvel som portugisisk. Jeg kan på det varmeste anbefale Ray Hudson og Neil Schoens altid fremragende selskab på BeIN Sports.
Her er en chello.
Det gør ondt at høre på