El Derbi

9 år 9 måneder siden #13 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne El Derbi
Vises den på søhesten?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #14 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne El Derbi
Zidane om kampen i morgen:

"The system and players can be different, but the style of play will be the same"

Håber man da for alt i verden er løgn.

You ain't got no style motherf*cker ;-)
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Mathiaska.

9 år 9 måneder siden #15 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne El Derbi

Mathiaska skrev: Zidane om kampen i morgen:

"The system and players can be different, but the style of play will be the same"

Håber man da for alt i verden er løgn.

You ain't got no style motherf*cker ;-)

Håber vitterligt også det bliver som minimum omvendt, for "style of play" har ikke været godt endnu.. Spillerne ligeså, men style of play SKAL ændres...!! Måske ved at ændre spillerne, måske ikke.. Medietække Zidane..

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 9 måneder siden #16 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne El Derbi
Tror det er starten på en kæmpe nedtur hvis vi taber. Uafgjort er fint mht vores nuværende form og skader.

9 år 9 måneder siden #17 af BBB
Besvaret af BBB på emne El Derbi

asp3200 skrev: Tror det er starten på en kæmpe nedtur hvis vi taber. Uafgjort er fint mht vores nuværende form og skader.

På samme måde er uafgjort jo også skidt. Vi får ingen forløsning = skidt.

9 år 9 måneder siden #18 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne El Derbi
Atletis sidste kamp på Calderon. De vil give alt for at vinde.

Ift. liga-pladsering er den selvfølgelig også afgørende.

Vi er 2 point foran Barca, men de har vundet ude mod Sevilla og Valencia, og har spille hjemme mod Atletico.

Nedture skaber karakter, hvilket er tydeligt hos Atleti og i deres passion.

Men med den rette mængde Madridismo, så er der ingenting der kan forhindre en Real Madrid sejr.

9 år 9 måneder siden #19 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne El Derbi
Ramos er ikke blevet 100 % klar, og han starter derfor på bænken:

Navas, Carvajal, Varane, Nacho, Marcelo, Kovacic, Modric, Isco, Lucas Vázquez, Ronaldo og Bale starter.

9 år 9 måneder siden #20 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne El Derbi

Mølbat skrev: Ramos er ikke blevet 100 % klar, og han starter derfor på bænken:

Navas, Carvajal, Varane, Nacho, Marcelo, Kovacic, Modric, Isco, Lucas Vázquez, Ronaldo og Bale starter.

Puha... Der skal edermame knokles... der skal svedes, og der skal løbes! Jeg håber, at Vasquez spiller på en 4-mandsmidtbane med Kova og Modric i midten. Vi plejer at blive fysisk overrumplet på midtbanen, så det er virkelig kernen, at vi kan holde stand der. Kan vi det, opstår der mindre huller mellem midtbanen og forsvaret, og Griezmann og Torres har mindre plads at modtage bolden på.

Ronaldo skal vise noget klasse, og så er der en chance

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 9 måneder siden #21 af Dios
Besvaret af Dios på emne El Derbi
Jeg har igennem hele sæsonen inkl. sidste under Zidane været en kæmpe kritiker, men denne her halvleg er simpelthen intet mindre end eminent! Den klart bedste under Zidane, men nok også den bedste i flere sæsoner.

Min holdning inden kampen var, at alle skaderne var positive, fordi vi dermed skulle lægge en ny taktik med nye spillere. Specielt trioen Kovacic, Modric og Isco dominere som jeg kun turde håbe på. Varane og Nacho har ligeledes været fremragende og godt clearende!
Marcelo er skidt kørende defensivt, hvor han giver Carasco alt for meget tid og plads ude på kanten, men der skal også meget mere hjælp til fra Bale's side af.

Jeg må bare lige understrege, at jeg i mit lange liv aldrig har set en så overlegen halvleg som det Isco præstere inde på banen netop nu. Forhelvede da, hvor er den mand dog bare vild! Helt ekstrem hjernedød præstation, som bare vipper den pænt over alle de Atletí spillere som prøver at presse ham.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, madrid2000, Neye

9 år 9 måneder siden #22 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne El Derbi
Puha intens og god første halvleg, jeg synes det er fortjent at vi er foran 1-0, målet havde selvfølgelig en portion held, men synes vi generelt real har været bedst, men i perioder er Atletico også gode.

Ronaldo fungere i dag ret godt som 9'er IMO. Nogen der så om hans hovedstød vat inde? Synes ikke det lignede det før jeg så den sidste replay ( de andre var ret dårlige) men de klippede hurtigt væk.
Isco har været fantastisk

Håber på en god 2. Halvleg.

9 år 9 måneder siden #23 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne El Derbi
hahahahah

DEJLIGT!!!

9 år 9 måneder siden #24 af unicum
Besvaret af unicum på emne El Derbi
Så er måltørken ovre