Real Madrid - Dortmund

9 år 9 måneder siden #13 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Real Madrid - Dortmund

Dios skrev:

Pelle skrev: Er det mig, eller er Kroos blevet sindssygt hurtigt klar igen? Jeg havde fået den opfattelse, at vi først ville se ham til VM for klubhold - alternativt i det nye år??

Uanset hvad er det skide lækkert! :-)

Jeg synes også først der var tale om starten af næste år. Kroos er verdensklasse, men nu kommer problemet. For hvem skal en tur på bænken? :)

Totalt luksusproblem O.o

Kroos, Modric, Casemiro var alle del af den faste konstellation i foråret. ... Isco er i form, Kovacic bliver bedre og bedre, Vasquez kan, så længe Bale er skadet, spille på kanten, men ellers synes jeg, han har fungeret godt på midtbanen i højre side de gange, hvor Zidane har prioriteret, at vi skulle stå længere tilbage. Det er godt nok en crazy situation...
James er formentlig ude af ligningen og ser ikke ud til at kunne tilkæmpe sig en startplads. Wonder why...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #14 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid - Dortmund

Dios skrev:

Pelle skrev: Er det mig, eller er Kroos blevet sindssygt hurtigt klar igen? Jeg havde fået den opfattelse, at vi først ville se ham til VM for klubhold - alternativt i det nye år??

Uanset hvad er det skide lækkert! :-)

Jeg synes også først der var tale om starten af næste år. Kroos er verdensklasse, men nu kommer problemet. For hvem skal en tur på bænken? :)

Det skal Kroos. Han skal simpelthen ikke overbelastes i en kamp, som er relativt uvigtig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

9 år 9 måneder siden #15 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Real Madrid - Dortmund
Med PSG's pointtab i går blev andenpladsen endnu mere attraktiv end den var i forvejen. Det er en ret besynderlig situation.

Jeg tror dog stadig at Real Madrid vil gå efter førstepladsen. Det er hvad klubben altid har gjort, og det ligger i klubbens værdier (Som FanOfMagicalTeams også var inde på)

'Eksperterne' i studiet var også for nogle uger siden inde på en situation, som man bare ikke må ende med at stå i. De brugte Arsenal som eksempel. Hvis man ender som 2'er i sin pulje og ryger ud i 1/8 finalerne, så er der en uheldig årsagsforklaring, som en klub som Real Madrid ikke må stå med. Man kunne have gjort mere, man kunne have endt 1'er og dermed fået hjemmekampen sidst.

Hvad tror I andre? Går Zidane og Perez efter dominansen eller efter 'det taktiske'? (Der må kun bettes indtil startopstillingerne bliver bekræftet) ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

9 år 9 måneder siden #16 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne Real Madrid - Dortmund

Kassow-Rossing skrev: Med PSG's pointtab i går blev andenpladsen endnu mere attraktiv end den var i forvejen. Det er en ret besynderlig situation.

Jeg tror dog stadig at Real Madrid vil gå efter førstepladsen. Det er hvad klubben altid har gjort, og det ligger i klubbens værdier (Som FanOfMagicalTeams også var inde på)

'Eksperterne' i studiet var også for nogle uger siden inde på en situation, som man bare ikke må ende med at stå i. De brugte Arsenal som eksempel. Hvis man ender som 2'er i sin pulje og ryger ud i 1/8 finalerne, så er der en uheldig årsagsforklaring, som en klub som Real Madrid ikke må stå med. Man kunne have gjort mere, man kunne have endt 1'er og dermed fået hjemmekampen sidst.

Hvad tror I andre? Går Zidane og Perez efter dominansen eller efter 'det taktiske'? (Der må kun bettes indtil startopstillingerne bliver bekræftet) ;)

Den er sku svær at spå om. Jeg better på at man tager den bløde mellemvarer i form af, at størstedelen af idealopstillingen spiller, men at der findes plads til rotationsspillerne som James og Danilo f.eks.

Og så tror jeg at man ønsker sig en uafgjort med stor dominans mere end noget andet.

9 år 9 måneder siden #17 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid - Dortmund
Det er simpelthen for dumt at gå efter den 1 plads. Vi undgår dem her:
PSG
Benfica
Barcelona
Manchester City
At. Madrid
Bayern Munchen
Leverkusen
Porto ( Højst sandsynligt, håber dog på FCK)
Sevilla ( Højst sandsynligt, Juve dummer sig ikke hjemme)

Vi kan møde:
Arsenal
Napoli
Monaco
Leicester
Juventus

Få nu den uafgjort og så koncentrer os om ligaen og sats på at undgå Juventus. Længere er den ikke. Hvis vi vinder over Dortmund så ser det sådan her ud:( :

PSG
Benfica
Manchester City
Bayern Munchen
Leverkusen
Porto

Tre tophold som alle er med i CHL forhånds favoritter.

9 år 9 måneder siden #18 af BBB
Det er underligt at håbe på en 2. plads for at vi kan få lov at slå Arsenal ud. De har haft det hårdt de sidste par sæsoner, og jeg kan godt lide tanken om, at de endelig har rejst sig op, og vi så sparker dem over skinnebenet.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 9 måneder siden #19 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Real Madrid - Dortmund

asp3200 skrev: Det er simpelthen for dumt at gå efter den 1 plads. Vi undgår dem her:
PSG
Benfica
Barcelona
Manchester City
At. Madrid
Bayern Munchen
Leverkusen
Porto ( Højst sandsynligt, håber dog på FCK)
Sevilla ( Højst sandsynligt, Juve dummer sig ikke hjemme)

Vi kan møde:
Arsenal
Napoli
Monaco
Leicester
Juventus

Få nu den uafgjort og så koncentrer os om ligaen og sats på at undgå Juventus. Længere er den ikke. Hvis vi vinder over Dortmund så ser det sådan her ud:( :

PSG
Benfica
Manchester City
Bayern Munchen
Leverkusen
Porto

Tre tophold som alle er med i CHL forhånds favoritter.

Jeg synes nu ikke, forskellen er så frygtelig stor. Arsenal og Juventus eller PSG og City er nogenlunde samme niveau.
Bevares, Bayern vil man på papiret helst undgå, men spørgsmålet er, om de er helt så stærke som de foregående sæsoner. Umiddelbart virker de svagere som hold, men de har jo fortsat rigtig mange gode individualister, så de ligner måske mere Madrid i år :).
Men i modsætning til under Peps regeringstid, kan det jo være, at de i stedet for at gå ned om foråret rent faktisk bliver stærkere.

Til gengæld er jeg ret sikker på, at de fleste bliver ret skuffede, hvis Madrid ikke vinder kampen i aften, uanset fordelen/ulempen ved at bliver 2'er.
Så synes man, det er en fordel at blive 2'er i puljen, må man lige huske at tage skuffelsen i stiv arm, hvis vi ikke vinder i aften.

I øvrigt er Kagawa, Bender, Rafael, Götze ude, og Reus muligvis også med en forkølelse. Så for en gangs skyld møder vi et hold, der er mere ramt på skader end os selv.

9 år 9 måneder siden #20 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Real Madrid - Dortmund
Honestly! Jeg finder det decideret latterligt, at der sidder fans, som i ramme alvor mener, at vi skal gå efter en andenplads for så undgår vi dem, og dem, og dem ...

Det er udtryk for alt det, der ikke repræsenterer Madrid. Mindreværdskomplekser og en forfærdelig tro på egne evner. Vi skal vinde. Vi skal smadre Dortmund, vi skal tage den førsteplads for at vise, hvem der er bedst i puljen, og så skal vi lade 2'erne sidde og frygte, at de trækker os. Ikke omvendt!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 9 måneder siden #21 af BBB

DarioGomez skrev: Vi skal smadre Dortmund, vi skal tage den førsteplads for at vise, hvem der er bedst i puljen, og så skal vi lade 2'erne sidde og frygte, at de trækker os. Ikke omvendt!

Uanset om vi ender som 1'er eller 2'er, så vil vores pulje af mulige modstandere frygte at møde os.

Vi sidder bare i en situation, hvor det vil være fordelagtigt for os at blive nummer to. Samtidig vil det være fordelagtigt for Dortmund at blive nummer 1 (de undgår Napoli, Atletico og Barcelona). Den eneste svære modstander som Dortmund kan få (hvor 1'eren ikke er klart bedre) er Porto, og dem skal de nok køre over. Hvorfor skal vi tage 4 hårde modstandere i rap, hvis vi kan nøjes med de stærkeste modstandere fra 1/4-finalen?

Jeg tror dog, at truppen deler din iver efter at smadre Dortmund, så vi ender jo nok som 1'er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 9 måneder siden #22 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Real Madrid - Dortmund
Så er der altså heller ikke større forskel på puljen af 1'ere og 2'ere i gruppespillet....

City, Bayern (+ måske PSG) ud af formentlig 6 mulige fra 2. pladserne, der er den hårde lodtrækning.
Juventus (+måske Arsenal) ud af formentlig 5 mulige fra 1. pladsen, der her er den hårde lodtrækning.

Det giver ikke mening at diskutere sådanne forskelle. Vi ender sikkert med at trække Monaco eller Bayer, hvorefter vi får kastet prædikatet 'lodtrækningsheldig' i hovedet.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 9 måneder siden #23 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Real Madrid - Dortmund
Man kan ikke påvirke sit lodtrækningsheld/uheld.

Eller det kan man nu. Jeg tror dog RM alligevel går efter dominansen.

Asp3200 husk lige at trække Barcelona, Atlético Madrid og Sevilla ud af dine ligninger, fordi dem kan RM ikke trække uanset om vi bliver 1'er eller 2'er.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 9 måneder siden #24 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Real Madrid - Dortmund
Håber på at Asensio får chancen i stedet for Vazquez, så der kan brilleres lidt.

Leveret af Kunena Forum