Real Madrid - Dortmund

9 år 9 måneder siden #25 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Real Madrid - Dortmund
Jeg kan se fordelene i 2. pladsen, men jeg synes det er naivt at tro Real Madrid ikke går på banen for at vinde. Vil gerne se Zidane forklare Ronaldo at han ikke skal score på de chancer han får til slut i kampen, hvis den mod forventning ikke er afgjort dér.

Reus meldes småsyg, Götze ude. Svingende (omend også til tider sublime) præstationer i Bundesligaen.

Overbevisende sejr på 4-1 er mit bud og stakkels storhold i 1/8 finalen der trækker os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #26 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid - Dortmund

Kassow-Rossing skrev: Man kan ikke påvirke sit lodtrækningsheld/uheld.

Eller det kan man nu. Jeg tror dog RM alligevel går efter dominansen.

Asp3200 husk lige at trække Barcelona, Atlético Madrid og Sevilla ud af dine ligninger, fordi dem kan RM ikke trække uanset om vi bliver 1'er eller 2'er.

Det er jeg fuldt ud klar over. Skriver dem alligevel. Nr 2 er klart at foretrække hvis man kigger på vores liga chancer.

9 år 9 måneder siden #27 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne Real Madrid - Dortmund
Jeg vil skrive, som jeg har skrevet i en anden tråd om kampen:

Vi skal gå 110 % efter sejren. Med den undtagelse, at spillere der netop er kommet tilbage fra skader, ikke skal presses til at spille. Så for min skyld må Kroos gerne få et hvil og evt. Case hvis han ikke er på 100 % endnu, men ellers: giv den maks gas.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

9 år 9 måneder siden #28 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Real Madrid - Dortmund
Kæft, der er intensitet! Alle deltager i højt presspil, og alle tilbyder sig offensivt. :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 9 måneder siden #29 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Real Madrid - Dortmund
Benzema du er stadig ikke tilgivet herfra ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 9 måneder siden #30 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid - Dortmund
Marcelo.....

9 år 9 måneder siden #31 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Real Madrid - Dortmund
Klasse fortaber dig aldrig. Samme kan siges om James. Sindssyg godt overblik og klasse afleveringer.

9 år 9 måneder siden #32 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Real Madrid - Dortmund
Fed kamp

9 år 9 måneder siden #33 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Real Madrid - Dortmund
Det er så typisk, mand... Vi havde jo fortjent at vinde den her...
For en sjælden gangs skyld sidder man tilbage med en kamp, hvor Ronaldo hverken lavede assist eller mål, men stadig spillede en rigtig god kamp. Stærkt! Benz med to meget vigtige mål her for ham selv. James viser, at han stadig kan være med.
Alt i alt stærkt offensivt spil. Defensivt havde vi overraskende svært ved at følge med dem på farten, hvilket vi ellers plejer at kunne håndtere godt... Håber Dortmund trækker et stærkt hold fra 2. pladserne, mens vi trækker Bayer 04. Så ka' de lære det.... :'(

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 9 måneder siden #34 af Tohmaldo
Besvaret af Tohmaldo på emne Real Madrid - Dortmund
Det er altid ærgerligt at man smider en 2-0 føring. Ville virkelig gerne have vundet i dag. 3V/3U/0T er ikke et godt nok gruppespil for et hold som Real. Hvad der dog mest bekymrer mig er, at man lukker 10 mål ind i 6 kampe. 4 af dem på hjemmebane. Når det så er sagt synes jeg faktisk der var en del positivt at tage med fra kampen i dag, trods alt.

-Benz stadig ikke 100 procent hans gamle jeg, men i dag kunne man sgu se klassen, det må jeg selv som en af hans større kritikere indrømme.
- Casemiro, Varane og Carvajal spillede også virkelig godt efter min mening. - Kroos også med et fint indhop!
- ubesejret i 34(?) kampe.
- og nu er det ikke den værste CL-sæson at blive 2'er i gruppespillet i. Selvom jeg gerne så den første plads være vores !!!

På den mere negative side:
- Marcelo så sløj ud i flere situationer.
- Modric med en off-day?
- James synes jeg heller ikke helt retfærdiggjorde at have Isco og Kroos siddende på bænken....
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Tohmaldo.

Leveret af Kunena Forum