Real Madrid - Deportivo

9 år 8 måneder siden #13 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Real Madrid - Deportivo

Fondo_Sur skrev:

asp3200 skrev: Opstillingen må blive:

Carvajal varane ramos marcelo (håber nacho)
Casemiro
Kroos kovacic
Lucas isco
Morata

Godt nok overraskende Zidane endelig tør spare tre hovedspillere. Fremragende og bør kunne lykkedes mod det dårligste udehold i la liga.

Kom så med tre point gutter.

Glædeligt at det er det dårligste udehold, for jeg var da egenligt ret nervøs for den kamp. Så godt spiller vi ikke, og slet ikke med så mange ude. Morata fremme er dog et godt tegn på en sejr.

Så hellere følgende startopstilling
.....Kovacic........
Lucas Isco Kroos James
.......Morata......
Vi får brug for James i løbet af foråret eftersom Bale er skadet. James har et kæmpe potentiale og et meget højere topniveau end Isco. Vi får det nok ikke at se kontinuerligt i Real Madrid eftersom han som spillertype ikke passer ind i holdet. Men han kan indimellem blive afgørende i løbet af foråret og skal derfor have chancen når den byder sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #14 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Real Madrid - Deportivo
Wow, er det ikke første gang siden BBC blev født, at Real Madrid spiller uden nogle af dem i ligaen?

Tror stadig på en sikker sejr, da jeg ikke mener BBC er lige så afgørende som f.eks MSN er hos Barca.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

9 år 8 måneder siden #15 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Real Madrid - Deportivo
Jeg forstår ikke dispositionen. Benzema, Modric og Ronaldo ude. Altså de 3 mest toneangivende spillere for vores offensiv. Med mindre de alle er skadet, hvilket der selvfølgelig er ret stor sandsynlighed for, så fatter jeg det ikke. Tror det bliver tæt, og jeg ser slet ingen grund til at satse sådan. Vi skal blot have et pointtab, så er ligaen fuldstændig åben igen.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 8 måneder siden #16 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Real Madrid - Deportivo
Nu har BBC ikke sprudlet én eneste gang i år, så jeg ser ingen grund til bekymring. James og Morata skal nok klare den opgave

9 år 8 måneder siden #17 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Real Madrid - Deportivo
Nogen der kan fortælle mig, hvorfor så mange spillere bliver sparet? Er det på grund af den der ligegyldige turnering i Japan eller bare generalt?

Det er fint at spare spillere, men så mange til en vigtig liga kamp virker absurd.

Benzema, Ronaldo, Modric, Marcelo og Carvajal og Lucas. Ikke nok med det, så starter vi med Morata og Kroos som spiller første kamp efter lang pause og Casemiro er også lige kommet.

Og så endda med Danilo på back, som næsten spiller dårligt hver gang.

Der er alle forudsætninger for, at det går galt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Matamoro

9 år 8 måneder siden #18 af Kassow-Rossing
Mit gæt er at Zidane vil bruge kampen til at få nogle minutter i James og Isco, som bliver vigtige senere på sæsonen. På samme måde giver det god mening at få Casemiro og Kroos i form igen. Hvis man ender med 3 point, er det jo fint at fordele lidt spilletid (selv til Danilo) men koster det point, bliver franskmanden ikke populær.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 8 måneder siden #19 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Real Madrid - Deportivo

madrid2000 skrev: Nogen der kan fortælle mig, hvorfor så mange spillere bliver sparet? Er det på grund af den der ligegyldige turnering i Japan eller bare generalt?

Det er fint at spare spillere, men så mange til en vigtig liga kamp virker absurd.

Benzema, Ronaldo, Modric, Marcelo og Carvajal og Lucas. Ikke nok med det, så starter vi med Morata og Kroos som spiller første kamp efter lang pause og Casemiro er også lige kommet.

Og så endda med Danilo på back, som næsten spiller dårligt hver gang.

Der er alle forudsætninger for, at det går galt.

Det er i hvert fald ikke mange kritikere Danilo har sat på plads de første 10 minutter!

9 år 8 måneder siden #20 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid - Deportivo
Ud med James og ind med Kovacic! James er så langsom og sløv på bolden. Morata har holdt vores kære linjevogter godt beskæftiget, så det er jo positivt, eller.

Jeg kan stadig ikke forstå hvordan Danilo kan blive udråbt som den bedste back i verden da vi købte ham. Jeg har utrolig svært ved og forstå hvordan man kan smide så simple bolde væk hele tiden.
Jeg elsker ideen med rotation, men så kommer der bare en landsbytosse ind i stedet for Carvajal og beviser hvor stor forskel der egentlig er på de 2.

Enten kører vi dem over i 2. Halvleg, ellers bliver det en af de aftener hvor vi bare ikke kan få bolden i kassen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 8 måneder siden #21 af Kassow-Rossing

Dios skrev: Ud med James og ind med Kovacic! James er så langsom og sløv på bolden. Morata har holdt vores kære linjevogter godt beskæftiget, så det er jo positivt, eller.

Ærgerligt vores kære Dios ikke er ansvarlig for Real Madrids udskiftninger, eller. ;) Det' gas!

Jeg elsker når Zizou er glad! Det smil.

9 år 8 måneder siden #22 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid - Deportivo
Casemiro.... utroligt arrogant og dumt. Op med tempoet og vind.

Vi smider ligaen idag pga en flok primadonnaer. Flovt
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved asp3200.

9 år 8 måneder siden #23 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Real Madrid - Deportivo
Flå ham ud med det samme. Det er simpellthen noget af det ringeste jeg længe har set. Casemiro har været en omvandrende katestrofe siden han kom tilbage og nu kan vi alle takke ham for hvis stimen stopper nu. Kæmpe klovn.

Hvorfor helvede triller han den ikke bare tilbage til Navas. Manden har aldrig besiddet skyggen af teknik, også skal manden spille fandango i en situation hvor det slet slet ikke tillader det. Ganske enkelt utilgiveligt.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Arnenugacream.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Zyconith

9 år 8 måneder siden #24 af Kassow-Rossing
Det er i hvert fald ikke svært at gætte hvem, der får kampens badebold.

Mariano gør det igen, igen!

Leveret af Kunena Forum