Real Madrid - Deportivo
Fondo_Sur skrev:
asp3200 skrev: Opstillingen må blive:
Carvajal varane ramos marcelo (håber nacho)
Casemiro
Kroos kovacic
Lucas isco
Morata
Godt nok overraskende Zidane endelig tør spare tre hovedspillere. Fremragende og bør kunne lykkedes mod det dårligste udehold i la liga.
Kom så med tre point gutter.
Glædeligt at det er det dårligste udehold, for jeg var da egenligt ret nervøs for den kamp. Så godt spiller vi ikke, og slet ikke med så mange ude. Morata fremme er dog et godt tegn på en sejr.
Så hellere følgende startopstilling
.....Kovacic........
Lucas Isco Kroos James
.......Morata......
Vi får brug for James i løbet af foråret eftersom Bale er skadet. James har et kæmpe potentiale og et meget højere topniveau end Isco. Vi får det nok ikke at se kontinuerligt i Real Madrid eftersom han som spillertype ikke passer ind i holdet. Men han kan indimellem blive afgørende i løbet af foråret og skal derfor have chancen når den byder sig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Tror stadig på en sikker sejr, da jeg ikke mener BBC er lige så afgørende som f.eks MSN er hos Barca.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det er fint at spare spillere, men så mange til en vigtig liga kamp virker absurd.
Benzema, Ronaldo, Modric, Marcelo og Carvajal og Lucas. Ikke nok med det, så starter vi med Morata og Kroos som spiller første kamp efter lang pause og Casemiro er også lige kommet.
Og så endda med Danilo på back, som næsten spiller dårligt hver gang.
Der er alle forudsætninger for, at det går galt.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
madrid2000 skrev: Nogen der kan fortælle mig, hvorfor så mange spillere bliver sparet? Er det på grund af den der ligegyldige turnering i Japan eller bare generalt?
Det er fint at spare spillere, men så mange til en vigtig liga kamp virker absurd.
Benzema, Ronaldo, Modric, Marcelo og Carvajal og Lucas. Ikke nok med det, så starter vi med Morata og Kroos som spiller første kamp efter lang pause og Casemiro er også lige kommet.
Og så endda med Danilo på back, som næsten spiller dårligt hver gang.
Der er alle forudsætninger for, at det går galt.
Det er i hvert fald ikke mange kritikere Danilo har sat på plads de første 10 minutter!
Jeg kan stadig ikke forstå hvordan Danilo kan blive udråbt som den bedste back i verden da vi købte ham. Jeg har utrolig svært ved og forstå hvordan man kan smide så simple bolde væk hele tiden.
Jeg elsker ideen med rotation, men så kommer der bare en landsbytosse ind i stedet for Carvajal og beviser hvor stor forskel der egentlig er på de 2.
Enten kører vi dem over i 2. Halvleg, ellers bliver det en af de aftener hvor vi bare ikke kan få bolden i kassen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dios skrev: Ud med James og ind med Kovacic! James er så langsom og sløv på bolden. Morata har holdt vores kære linjevogter godt beskæftiget, så det er jo positivt, eller.
Ærgerligt vores kære Dios ikke er ansvarlig for Real Madrids udskiftninger, eller. ;) Det' gas!
Jeg elsker når Zizou er glad! Det smil.
Vi smider ligaen idag pga en flok primadonnaer. Flovt
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Hvorfor helvede triller han den ikke bare tilbage til Navas. Manden har aldrig besiddet skyggen af teknik, også skal manden spille fandango i en situation hvor det slet slet ikke tillader det. Ganske enkelt utilgiveligt.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Mariano gør det igen, igen!