Real Madrid - Deportivo

9 år 8 måneder siden #25 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Real Madrid - Deportivo
Jeg forstår ikke Zidane. Real Madrid plejer at spille med BBC som alle løber i dybden. Det vælger han så at erstatte med en formation hvor der kun er Morata der løber i dybden og bag ham James, Isco,Asensio og Kroos der er notoriske playmakere. Hvem skal de spille bolden til?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #26 af Kassow-Rossing
Jeg tror også jeg kan gætte kampens detalje :P Glæder mig til referatet.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 8 måneder siden #27 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Real Madrid - Deportivo
Det er så sindysgt det her!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 8 måneder siden #28 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid - Deportivo
Lotto kupon idag. Vildt heldige og flot af deportivo.

9 år 8 måneder siden #29 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Real Madrid - Deportivo
Vanvittig kamp!
Forfærdeligt spil efter Moratas mål, og kæmpe fejl i forsvaret især Casemiros. Men så kommer Mariano selvfølgelig, og Ramos den dejlige mand, det er vildt så ofte han gør det. Sagde også til mig selv lige inden hjørnesparket, "så er det dig Ramos..."

9 år 8 måneder siden #30 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Real Madrid - Deportivo
Hvorfor er det altid en 4-4-2 der skal redde os til sidst. Hvorfor starter vi ikke med en 4-4-2? Knivskarpe indlæg fra James og Lucas til hovedstødsstærke Morata og Mariano. Hvad fanden skal vi med alle de playmakere på én gang?

9 år 8 måneder siden #31 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Real Madrid - Deportivo
De seneste år er der mange der har sagt at de er heldige at opleve Ronaldo og Messi og så endda på samme tid. Jeg er bare glad for at opleve Ramos! Det jo helt absurd det han har gang i. Levende legende.

Igen bliver Zidane dog reddet. Men hvad kan man sige når han lige har slået en ret vild rekord? Ubesejret i så mange kampe. Det ufatteligt. Igen i dag synes jeg han laver mærkelige ting. For det første at spare så mange spillere, men det vidste vi jo før kampen gik igang. Men Kovacic ude hele kampen? Isco ud som måske havde været vores bedste offensive kort? Hvad med at tage Casemiro ud når vi nu skulle satse?
Men det gik jo i sidste ende, så gentager mig selv; hvad kan man sige?
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

9 år 8 måneder siden #32 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Real Madrid - Deportivo
wops. slet
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Lars1991.

9 år 8 måneder siden #33 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Real Madrid - Deportivo
Jeg synes det er en svær kamp og skal begynde at kritisere Zidane på. Som kampen udvikler sig vil der helt sikkert være nogen der vil sætte spørgsmålstegn til hans tilgang til kampen men omvendt fører vi 1-0 efter 50 minutter, godt nok i en kamp vi langt fra har været overbevisende i, og hvor Depotivo også har haft deres fine muligheder, men vi fører 1-0. og virker i fuldsætndig kontrol. Indtil Casemiro vælger at lave en af de største personlige "fejl" i nyere tid. Den beslutning han tager i den situation, hvor han har alle muligheder for at trille den tilbage til Navas, men istedet skal drible rundt som en anden Messi, det fatter jeg simpelthen hat af. Fejlen i sig selv er måske ikke så stor, men beslutnigen og tanken bag handlingen er så ringe at jeg på trods af en fuldstændig euforisk afslutning på kampen stadig kan sidde og blive pissed over at man gør sådan noget på det niveau.

Og flot indskiftning af Mariano. Hatten af til Zidane for den. Jeg sad selv og var en smule skeptisk da han pillede Isco for ham. Forstår måske stadig ikke helt det var Isco der skulle ud, men det er jo svært at modargumentere her bagefter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

9 år 8 måneder siden #34 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Real Madrid - Deportivo
Hvad er det for en kamp man lige har set?

Fordi at vi skal spare så mange spillere på en gang taber vi næsten kampen, det virker helt gak gak at spare så mange på en gang. Fint med lidt rotation men denne opstilling virkede helt skør.

En Kroos der ikke er helt klar.
Ingen kova, CR7, Modric, Carvajal.

Vi er heldige, og uheldige i denne kamp samtidig, det er meget svært at komme med en god analyse, men en mærkværdig kamp det var det. Og en vigtig kamp bør ikke sættes over styr for en Japan tur.

9 år 8 måneder siden #35 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Real Madrid - Deportivo

Lars1991 skrev: Hvad med at tage Casemiro ud når vi nu skulle satse?

Selvom Casemiro ikke spillet nogle stor kamp, så ville det havde været ret dumt at tage ham ud. Til sidst i kampen når Ramos hele tiden var med fremme, så gik Casemiro tilbage og dækket forsvaret sammen med Pepe. Så helt rigtigt at holde ham på banen. Han skal bare lade vær med at drible nede i forsvaret en anden gang.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

9 år 8 måneder siden #36 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Real Madrid - Deportivo

Doc.juego skrev: Hvad er det for en kamp man lige har set?

Fordi at vi skal spare så mange spillere på en gang taber vi næsten kampen, det virker helt gak gak at spare så mange på en gang. Fint med lidt rotation men denne opstilling virkede helt skør.

En Kroos der ikke er helt klar.
Ingen kova, CR7, Modric, Carvajal.

Vi er heldige, og uheldige i denne kamp samtidig, det er meget svært at komme med en god analyse, men en mærkværdig kamp det var det. Og en vigtig kamp bør ikke sættes over styr for en Japan tur.

Jamen jeg fatter ikke at Zidane tør stille med det hold. Kross, Morata og Casemiro alle lige kommet tilbage fra relativt lange skadesperioder, det er jo klart hvis de mangler lidt kondi og timing. Samtidig spiller han uden vores backs? altså Nacho kan jeg gå med til, men Danilo? manden er jo en joke. Og så lige smid en Asensio ind der ikke har overbevist i lang tid. Jeg havde nok foretrukket Kovacic i stedet for James eller Casemiro. Jeg forstår heller ikke at Modric og Ronaldo helt udeladt fra truppen? vi gik jo helt i panik efter deres andet mål, tydeligt at se der manglede lidt erfaring i de forreste rækker.

Når det så er sagt, så havde vi vel egentligt styr på kampen før hjerneblødningen indtraf og Deportivo havde lige præcis to skud på mål kampen igennem, så ja, jeg giver dig ret i at en analyse ikke er nem.

Leveret af Kunena Forum