Real Madrid - Deportivo
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Forfærdeligt spil efter Moratas mål, og kæmpe fejl i forsvaret især Casemiros. Men så kommer Mariano selvfølgelig, og Ramos den dejlige mand, det er vildt så ofte han gør det. Sagde også til mig selv lige inden hjørnesparket, "så er det dig Ramos..."
Igen bliver Zidane dog reddet. Men hvad kan man sige når han lige har slået en ret vild rekord? Ubesejret i så mange kampe. Det ufatteligt. Igen i dag synes jeg han laver mærkelige ting. For det første at spare så mange spillere, men det vidste vi jo før kampen gik igang. Men Kovacic ude hele kampen? Isco ud som måske havde været vores bedste offensive kort? Hvad med at tage Casemiro ud når vi nu skulle satse?
Men det gik jo i sidste ende, så gentager mig selv; hvad kan man sige?
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Og flot indskiftning af Mariano. Hatten af til Zidane for den. Jeg sad selv og var en smule skeptisk da han pillede Isco for ham. Forstår måske stadig ikke helt det var Isco der skulle ud, men det er jo svært at modargumentere her bagefter.
Fordi at vi skal spare så mange spillere på en gang taber vi næsten kampen, det virker helt gak gak at spare så mange på en gang. Fint med lidt rotation men denne opstilling virkede helt skør.
En Kroos der ikke er helt klar.
Ingen kova, CR7, Modric, Carvajal.
Vi er heldige, og uheldige i denne kamp samtidig, det er meget svært at komme med en god analyse, men en mærkværdig kamp det var det. Og en vigtig kamp bør ikke sættes over styr for en Japan tur.
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Lars1991 skrev: Hvad med at tage Casemiro ud når vi nu skulle satse?
Selvom Casemiro ikke spillet nogle stor kamp, så ville det havde været ret dumt at tage ham ud. Til sidst i kampen når Ramos hele tiden var med fremme, så gik Casemiro tilbage og dækket forsvaret sammen med Pepe. Så helt rigtigt at holde ham på banen. Han skal bare lade vær med at drible nede i forsvaret en anden gang.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Doc.juego skrev: Hvad er det for en kamp man lige har set?
Fordi at vi skal spare så mange spillere på en gang taber vi næsten kampen, det virker helt gak gak at spare så mange på en gang. Fint med lidt rotation men denne opstilling virkede helt skør.
En Kroos der ikke er helt klar.
Ingen kova, CR7, Modric, Carvajal.
Vi er heldige, og uheldige i denne kamp samtidig, det er meget svært at komme med en god analyse, men en mærkværdig kamp det var det. Og en vigtig kamp bør ikke sættes over styr for en Japan tur.
Jamen jeg fatter ikke at Zidane tør stille med det hold. Kross, Morata og Casemiro alle lige kommet tilbage fra relativt lange skadesperioder, det er jo klart hvis de mangler lidt kondi og timing. Samtidig spiller han uden vores backs? altså Nacho kan jeg gå med til, men Danilo? manden er jo en joke. Og så lige smid en Asensio ind der ikke har overbevist i lang tid. Jeg havde nok foretrukket Kovacic i stedet for James eller Casemiro. Jeg forstår heller ikke at Modric og Ronaldo helt udeladt fra truppen? vi gik jo helt i panik efter deres andet mål, tydeligt at se der manglede lidt erfaring i de forreste rækker.
Når det så er sagt, så havde vi vel egentligt styr på kampen før hjerneblødningen indtraf og Deportivo havde lige præcis to skud på mål kampen igennem, så ja, jeg giver dig ret i at en analyse ikke er nem.