Isco eller James?

×

Afstemning: Isco eller James i den kommende sæson?

Isco
28 73.7%
James
10 26.3%
Antal stemmer: 38
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
7 år 1 måned siden #1 af Administrationen
61,75% af 73.998 Marca læsere favoriserer vores dyrtindkøbte colombianer i en nylig afstemning. Hvad siger I? Og hvorfor?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Isco eller James?
Synes Isco præsterer ret godt når han kommer på banen modsat James som er lidt usynlig
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #3 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Isco eller James?
Kan man få en option som hedder sælg begge og køb dybala ;)?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #4 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Isco eller James?
Jeg vil starte med at sige at jeg ikke er imponeret af nogle af dem for tiden. Når det er sagt, så mener jeg James er noget bedre end Isco i rollen som spil-styrer. Jeg mener den største forskel på de to er deres evne til at sætte fart i spillet. I min optik er det klart at det ligger naturligt for James at sætte fart i spillet. Han har ofte en idé om hvordan han skal af med bolden inden han har fået den. Jeg oplever derimod at det ligger naturligt for Isco at sænke farten i spillet. Han kan godt lide at tage mange berøringer og få modstanderen ind på kroppen. Modsat James sidder jeg med fornemmelsen af at Isco lige skal føle bolden inden han beslutter sig hvad han skal med den. Når dén tid er gået er det skabte rum som oftest væk. Set i lyset af at vores offensiv lever af at det skabes rum, så vil jeg vælge James før Isco.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #5 af RJ
Besvaret af RJ på emne Isco eller James?

Jonas skrev: Jeg vil starte med at sige at jeg ikke er imponeret af nogle af dem for tiden. Når det er sagt, så mener jeg James er noget bedre end Isco i rollen som spil-styrer. Jeg mener den største forskel på de to er deres evne til at sætte fart i spillet. I min optik er det klart at det ligger naturligt for James at sætte fart i spillet. Han har ofte en idé om hvordan han skal af med bolden inden han har fået den. Jeg oplever derimod at det ligger naturligt for Isco at sænke farten i spillet. Han kan godt lide at tage mange berøringer og få modstanderen ind på kroppen. Modsat James sidder jeg med fornemmelsen af at Isco lige skal føle bolden inden han beslutter sig hvad han skal med den. Når dén tid er gået er det skabte rum som oftest væk. Set i lyset af at vores offensiv lever af at det skabes rum, så vil jeg vælge James før Isco.


Hvilket bærer brænde til bålet om, at Isco - desværre - passer langt bedre hos Barca end hos os. Jeg er helt enig med dig. Den nuværende spillestil passer ikke til Isco, da han stopper spillet ofte. Jeg ser dog stadig ham blive fremfor James, da han har en stor impact på spillet, når han deltager. James er blevet ekstremt usynlig, og han har slet ikke det samme finish, som vi så i første sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #6 af Deucex
Besvaret af Deucex på emne Isco eller James?
Med fare for at gentage mig selv, kan der i min optik ikke være tvivl om hvorvidt Isco eller James er bedst; Isco!

Jeg har aldrig forstået og har fortsat svært ved at se hvad James bidrager med, hvad end det er i 8 position, 10 position eller en af kanterne. Han har da et godt langskud, ingen tvivl om det - det er der nu mange der har, men derudover synes jeg immervæk han er en ordinær offensiv spiller. Han er ikke en spiller der skaber noget egenhændigt, ingen dygtig dribler, fart og bruger tiere to-tre touches end førstegangsafleveringer. Alle noget der betegner en dygtig offensiv spiller, alt afhængig af positionen.

Jeg så gerne Isco overtage en af fløjpladser, så vi bliver mere boldbesiddelse. På samme vis som M. Laudrup både i Barca og på landsholdet hvor han havde udgangspunkt i venstre begge steder, Iniesta på landsholdet før i tiden eller Zidane for den sags skyld i RM. Han er dygtig i en mod en situationerne, kan skabe plads en offensiv Marcelo, indgår i spillet centralt. Men så længe Ronaldo scorer (og sælger trøjer?!), jamen så er det bliver det blot en romantisk tanke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #7 af RJ
Besvaret af RJ på emne Isco eller James?
Deucex: Det er nogle gode pointer, der er dog et "men". Hvor god er Isco egentlig til at sætte en mand? Han er fantastisk med ryggen mod mål, hvor han sjældent mister bolden. Han er god i de små rum, hvor han sjældent mister bolden. Men vi ser ham jo aldrig sætte en mand og gå forbi. Vi ser ham sætte en mand og blive indhentet, fordi Isco simpelthen er så vanvittig sløv og uden fart. Jeg synes, at han gør det hæderligt som 8'er, men jeg vil langt hellere se ham i en diamant, hvor han ligger som 10'er. Det må blive på bekostning af en fra BBC. Her hælder jeg mest til Ronaldo eller Bale, da vi - selv om jeg ikke er meget for at indrømme det - har brug for en offensiv profil, som kan assistere i det opbyggende spil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #8 af Deucex
Besvaret af Deucex på emne Isco eller James?
Jeg higer absolut ikke efter en der kan sætte en mand eller to af og drøne ned mod baglinjen, men som du skriver, mister mister han sjældent bolden i de små rum, og for mig er det det der kendetegner en teknisk driblestærk spiller. Ikke en der der blot er hurtig og herigennem kan sætte sin modstander med fart.

Jeg vil nu mene, at Isco har en ekstraordinær dribleteknik som få, og sagtens kan sætte første modstander af, hvilket kan udnyttes til at sætte medspillere i gunstige positioner. Laudrup og Iniesta var/er heller ej hurtige, men utrolige dygtige i netop de små rum, pasningsstærke og visonærer til at sætte sine medspiller op.


.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #9 af RJ
Besvaret af RJ på emne Isco eller James?
Altså Isco er god, men tager du ikke munden for fuld, når du sammenligner ham med to af de største midtbane-kreatører nogensinde? :-)
Jeg er med på, at deres forcer er sammenlignelige, men jeg mener nu, at både Laudrup og Iniesta besad/besidder nogle kompetencer, som Isco i den grad mangler. Bl.a evnen til at læse spillet og slippe bolden på de rigtige tidspunkter. Iniesta træffer sjældent den forkerte beslutning - det samme kan ikke siges om Isco IMO :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #10 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Isco eller James?
Hvis der skal vælges mellem de to så er det helt klart James. Han er slet ikke den samme dribler som Isco, men har et bedre slut produkt end Isco: skaber flere målsituationer, assists, mål, er rigtig god til at sparke hjørnespark og indlæg, samt et farligt venstreben - og meget vigtigt for det hold: Han har end bedre vision for spillet end Isco. En evne jeg tror han kun vil blive endnu bedre til hvis han får den spilletid som han fortjener. Han ved med andre ord, hvornår han skal spille den frem, på tværs eller tilbage. En evne som jeg synes Isco mangler: Ofte triller han bare rundt med bolden. Minder lidt om Den meget dyre Denilson fra Betis (fra slut 90´erne), bare i en meget bedre udgave.

Med andre ord så kan spillere som Isco lettere erstattes end James. Nuvel han kan virke anonym, men der er sket en klar forbedring også på det felt: Han er langt mere aggressiv end før, kømper nbedre og er også mere synlig end han var for 3-4 måneder siden.

En anden ting der trækker op er at hans CV utvivlsomt er bedre end Iscos. Han har leveret på landsholdet og har leveret da han fik tillid af Ancelotti. En spiller som ham vil vi kun ærgre os over blev solgt, ligesom vi blev da vi mistede özil, di maria osv.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #11 af Dios
Besvaret af Dios på emne Isco eller James?
mohbar skrev:

Med andre ord så kan spillere som Isco lettere erstattes end James. Nuvel han kan virke anonym, men der er sket en klar forbedring også på det felt: Han er langt mere aggressiv end før, kømper nbedre og er også mere synlig end han var for 3-4 måneder siden.


Ja det så vi jo igår :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #12 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Isco eller James?
Apropos Isco vs. James, så synes jeg det er relevant at udvide diskussionen til Isco og Kroos vs. BBC. Jeg mener holdet er begyndt at spille efter to forskellige strategier hvilket gør at vi spænder ben for os selv - En problemstilling der i min optik er meget lig Isco vs. James. Isco og Kroos er begge fantastiske spillere, men de sænker farten i spillet hver gang bolden passerer dem. Modsat skal BBC bruge fart i spillet til at skabe det rum de lever af. Jeg oplever det efterhånden som om Isco og Kroos fedter rundt med bolden som om de tror de spiller for Guardiola mens BBC står deroppe og drømmer om tiden under Mou hvor Ozil og Di Maria skabte oceaner af plads for dem.
Jeg synes holdet har sat sig mellem to stole (ved at spille Isco, Kroos og BBC på samme tid) og derved har sat vores offensiv i en urimelig position. Jeg tror på at vi stadig har verdens bedste offensiv, men det langsomme spil på midten af banen sætter dem i en umulig position ifht. deres styrker. Set i lyset af at boldnusseriet tilsyneladende er dybt forankret Isco og Kroos´ spil, så vil jeg komme med den provokerende (jeg ved mange herinde elsker Kroos) opfordring at man ikke blot skal skille sig af med Isco til sommer, men også Kroos (og Danilo, for the love of God, men det er en anden diskussion).

Begge (Isco og Kroos) spillere er fantastiske på deres måde, men jeg mener vi har behov for at alle mand ror i samme retning og det er tydeligt for mig at Isco og Kroos vil i en helt anden retning end BBC.. Og når alt kommer til alt så er det mål der afgør fodboldkampe og det er BBC der skal levere dem i de kommende år (i hvert fald noget af BBC). De (BBC) må have sidste ord omkring hvorledes de skal serviceres, og når spillere (Isco og Kroos) ikke kan indordne sig under hvad der er bedst for holdet så mener jeg ikke de kan bruges.

Alternativt kan man skille sig af med BBC og købe noget MSN´sk, men der ser jeg ikke ske for mig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce