Isco eller James?
Afstemning: Isco eller James i den kommende sæson?
| Isco |
|
28 | 73.7% |
| James |
|
10 | 26.3% |
| Antal stemmer: 38 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
Uenig. Kroos er langsom, men han kan om nogen spille hurtigt. Måske hurtigst af alle i truppen.. (og så gider han at arbejde)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så.... Jamés - det er slut. Jeg har tidligere støttet dig. Lovprist dine flotte langsskudmål. Rystet på hovedet over din stærkeste kritiker - Valbydrengen Dios. Fortalt ham, at du indeholder meget mere slutprodukt end din værste fjende i kampen om en plads i startopstillingen: Isco.
Men nu har du tabt din kamp - tålmodigheden er brugt op. Det handler om, at du underpræsterer kamp efter kamp - men det handler også om, at din spanske pendant har vundet hjerter på ny.
For Isco... du er inde i varmen, for good. Jeg kunne stadig godt ønske mig, at du forbedrede dit spil foran mål, men kan man få alt i denne verden? Jeg tvivler, og hvis bare jeg kan få dit fremragende spil i mellemrummet, så er jeg tilfreds. Din evne til at gøre dig spilbar mellem forsvar og midtbane, dine vendinger og dine retningsbestemte førstegangsberøringer. Evnen til at skabe ustabilitet på modstanderens banehalvdel - enten ved bolderobringer (som du gør ved 12:08 her: y2u.be/POHxM5pd9qc) eller ved effektive driblinger eller pasninger i den centrale del af banen. Faktisk vil jeg gå så langt som at sige, at du lige nu er nøglen til 'et forbedret Real Madrid'. Et dominerende Real Madrid mandskab, der ikke tvinges til udelukkende at spille over kanterne, fordi midtbanen ikke er dynamisk nok.
Min sidste bøn går derfor til dig, Zidane. Jeg sværger på min mors og fars grav, at jeg bliver intet mindre end rasende, hvis du ikke fik dét ud af Iscos præstation i søndags, som jeg gjorde. Han er nøglen, og han skal spilles ind på holdet... nu... i morgen!
Så.... Jamés - det er slut. Jeg har tidligere støttet dig. Lovprist dine flotte langsskudmål. Rystet på hovedet over din stærkeste kritiker - Valbydrengen Dios. Fortalt ham, at du indeholder meget mere slutprodukt end din værste fjende i kampen om en plads i startopstillingen: Isco.
For lige at slå det fast, så har jeg altid været en fortaler for, at man købte James, og at man stadig har beholdt ham. Jeg har også utallige af gange sagt, at jeg slet ikke synes de skal være i direkte kamp med hinanden om en plads i start 11'eren. Nu har det bare altid omhandlet om de 2, og der vil og har jeg altid støttet Isco, da han er en klart bedre spiller end James på stort set alle parametre.
For lige at gøre det endnu mere klart, så har jeg altid synes James er bedst hvor der er plads, og det er der på kanten. Isco er bedst centralt, så det siger sig selv hvor jeg ønsker ham. Kampene under Ancelotti hvor James spillede på højrekanten og Isco centralt var vores bedste tid på banen, men også resultatsmæssigt. Det var også derfor jeg så det positive i Bale's skade, da jeg indrømmet er en langt større fan af James end Bale. Ret skal være ret, og James er selv skyld i hans tid på bænken, så derfor giver det også sig selv pt..
I mine øjne er der plads til begge i en 4-3-3, da de på ingen måder burde kæmpe om samme position på banen. Jeg forstår godt hvorfor Isco bliver bænket, da balancen og Kroos og Modric gør det utrolig svært for ham. Jeg mener bare, at når man har en så vidunderlig spiller som Isco, så skal der skabes plads til ham, så rollen passer til ham. Og den rolle er præcis det vi mangler kamp efter kamp uden Isco!
Ellers er jeg meget enig med dig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Sebberg skrev:
For lige at slå det fast, så har jeg altid været en fortaler for, at man købte James, og at man stadig har beholdt ham. Jeg har også utallige af gange sagt, at jeg slet ikke synes de skal være i direkte kamp med hinanden om en plads i start 11'eren. Nu har det bare altid omhandlet om de 2, og der vil og har jeg altid støttet Isco, da han er en klart bedre spiller end James på stort set alle parametre.
For lige at gøre det endnu mere klart, så har jeg altid synes James er bedst hvor der er plads, og det er der på kanten. Isco er bedst centralt, så det siger sig selv hvor jeg ønsker ham. Kampene under Ancelotti hvor James spillede på højrekanten og Isco centralt var vores bedste tid på banen, men også resultatsmæssigt. Det var også derfor jeg så det positive i Bale's skade, da jeg indrømmet er en langt større fan af James end Bale. Ret skal være ret, og James er selv skyld i hans tid på bænken, så derfor giver det også sig selv pt..
I mine øjne er der plads til begge i en 4-3-3, da de på ingen måder burde kæmpe om samme position på banen. Jeg forstår godt hvorfor Isco bliver bænket, da balancen og Kroos og Modric gør det utrolig svært for ham. Jeg mener bare, at når man har en så vidunderlig spiller som Isco, så skal der skabes plads til ham, så rollen passer til ham. Og den rolle er præcis det vi mangler kamp efter kamp uden Isco!
Ellers er jeg meget enig med dig :)
James var rigtig god på højrekanten under Ancelotti. Men han har altså fået adskillige chancer på samme position under Zidane, senest mod Valencia, og der har han vist absolut intet.
Jeg har svært ved at forstå, hvordan man kan negligere Bales betydning for holdet så kraftigt. Han er lige kommet tilbage efter en skade, og har allerede scoret i 2 ud af 3 kampe.
Ingen nævner det, men folk glemmer virkelig, at Bale er blevet afsindig god til at trække ned i banen og modtage bolden, for så at sætte i fart og gå forbi 1-2 mand. Det giver en enorm ubalance for modstanderen, og det er et kæmpe aktiv for os, når hverken Ronaldo eller Benzema har den evne.
James var rigtig god på højrekanten under Ancelotti. Men han har altså fået adskillige chancer på samme position under Zidane, senest mod Valencia, og der har han vist absolut intet.
Jeg har svært ved at forstå, hvordan man kan negligere Bales betydning for holdet så kraftigt. Han er lige kommet tilbage efter en skade, og har allerede scoret i 2 ud af 3 kampe.
Ingen nævner det, men folk glemmer virkelig, at Bale er blevet afsindig god til at trække ned i banen og modtage bolden, for så at sætte i fart og gå forbi 1-2 mand. Det giver en enorm ubalance for modstanderen, og det er et kæmpe aktiv for os, når hverken Ronaldo eller Benzema har den evne.
Det var netop også derfor jeg skrev, at det er James helt egen skyld han sidder på bænken. Jeg er bare ikke helt fan af det kyniske koncept der hedder, at spillere skal præstere når de får "chancen", selvom det er 168 dage siden de startede inde sidst. Kampform og timing får du ikke på 20 min. hver 4. kamp.
Jeg er meget uenig i, at Bale er et kæmpe aktiv i det opbyggende spil, som du gør ham til. Han skaber jo ingenting, og indgår sjældent farligt i kombinationsspillet, som Ronaldo og Benzema er forholdsvis gode til, eller ihvertfald bedre end Bale. Mit største problem med Bale er, at han ikke rigtig virker tilpas på holdet. Der har aldrig været noget der kan kaldes et succesfuldt samarbejde med en af de bedste højrebacks i verden. Bale gør 3 ting med bolden og kun 3 ting i hver kamp.
Bale får bolden, trækker ned i banen, aflevere den ind centralt og prøver at rykke i hullet, hvor der er 3 modstandere omkring ham. Ellers går han mod baglinjen, og slår et elendigt indlæg med højrebenet. Ellers trækker han ind i banen, og slår en sav. Det er så forudsigeligt, og der er ingen energi over det han foretager sig.
Et hurtigt indspark, som Zidane burde forklare ham og ikke jeg er, at han med en simpel aflevering ind centralt overlapper udenom i stedet for indenom, så Benzema kan lægge den af til ham, så man skaber et hurtigt overtal centralt. Det er lige præcis det Benzema og Ronaldo gør i hver kamp, hvor Bale står helt isoleret på den højrekant, og dermed isolerer sig selv fra det flydende opspil. Det er yderst sjældent, at Bale tager et krydsløb, skaber lidt bevægelse og generelt bare laver rav i den, som han var så meget bedre til i Tottenham.
Generelt løb uden bold er han blevet elendig til!
Det er hans position on pitch jeg hentyder til her.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Isco viser at han er rigtig godt med, men hans seneste udtalelser viser at han er utålmodig, så hvis man sammenligner de to mht at blive i Real, tror jeg James vinder med en lille margen. Isco har spillet rigtig meget før og han spiller rigtig lidt nu. James har spillet rigtig lidt før (var nærmest i unåde hos Zidane) og han spiller en lille smule mere nu. Så den ene ser et lys for enden af tunnellen (James) og den anden ser mørke for enden af tunnelen..(Isco)
Men hvor ville jeg dog ønske at vi beholdte begge to og solgte Bale i stedet for!
mohbar skrev: Det ser ud til at James heldigvis bliver i Real Madrid endnu – og han har også gjort sig ret fortjent til det: Løftet sit fysiske niveau, presser langt mere og viser i den grad gnist og afsmittende glæde når vi scorer. Er direkte/indirekte med i mange af de mål vi scorer osv derudaf.
Isco viser at han er rigtig godt med, men hans seneste udtalelser viser at han er utålmodig, så hvis man sammenligner de to mht at blive i Real, tror jeg James vinder med en lille margen. Isco har spillet rigtig meget før og han spiller rigtig lidt nu. James har spillet rigtig lidt før (var nærmest i unåde hos Zidane) og han spiller en lille smule mere nu. Så den ene ser et lys for enden af tunnellen (James) og den anden ser mørke for enden af tunnelen..(Isco)
Men hvor ville jeg dog ønske at vi beholdte begge to og solgte Bale i stedet for!
Gjort sig fortjent til det?
At Isco sandsynligvis vælger at forlade Real Madrid pga. for lidt spilletid og Real Madrid derfor ikke har andre muligheder end at sælge, da det er sidste udkald til sommer (kontraktudløb), hvis de vil have penge ind for ham, er vist den eneste grund til, at James øjner chancen for at blive.
Pisse ærgerligt for Real Madrid men omvendt, et sådan talent skal ikke gå til spilde i Real Madrid, fordi man ikke spiller efter et koncept der inbefatter brugen af en 10´er. Så må Isco et andet sted hen, hvor de kan bruge hans topkompetancer - og fastholde sin landsholdsplads. Ser med spænding frem til hvordan det hele ender.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
For holder vi fast i CR, Bale og Benz, så skal Isco væk, men hvis nu Zidane har planer om en 4-3-1-2 formation, så er Isco/James geniale at beholde, for de kan udfylde pladsen bag angriberne - derfor er vi nødt til at vente på sommerens komme.
PS: Jeg håber, man sikrer sig mod et salg til Barcelona - han er den eneste, der kan overtage arven efter Iniesta.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: PS: Jeg håber, man sikrer sig mod et salg til Barcelona - han er den eneste, der kan overtage arven efter Iniesta.
Fed pointe! For det er nemlig et spørgsmål, jeg har funderet meget over. Jeg kan ikke finde ud af med mig selv, om jeg ønsker at beholde Isco pga. spanierens kompetencer, eller fordi jeg ville græde snot ved at se ham i Blaugrana-trøjen!
Og jeg tror, at mange har det sådan. Man ved, at Isco vil kunne tilføre Barcelona noget helt exceptionelt. Jeg tror, vi mister Isco til sommer.
Jeg håber bare ikke, at det er Barcelona, der står klar til at tage over.
DarioGomez skrev: Men kræver hele Isco/James-debatten ikke også, at vi ved, hvem klubben henter til sommer?
For holder vi fast i CR, Bale og Benz, så skal Isco væk, men hvis nu Zidane har planer om en 4-3-1-2 formation, så er Isco/James geniale at beholde, for de kan udfylde pladsen bag angriberne - derfor er vi nødt til at vente på sommerens komme.
PS: Jeg håber, man sikrer sig mod et salg til Barcelona - han er den eneste, der kan overtage arven efter Iniesta.
Tror faktisk der er forsikringer i den boldgade som Isco har udbedt under forhandlingerne, for fastholdes 4-3-3 er der ikke plads hvis man vil spille med en 6´er.