2020/2021 Neymar

8 år 11 måneder siden #1 af Rami
2020/2021 Neymar blev oprettet af Rami
Der er noget der siger mig vi kommer til at se Neymar i Real om 2-3 Sæsoner ! Hvis det ikke lykkes ham at vinde den d'or tænker jeg at Neymar nok gerne VIL vinde den og det kræver jo efterhånden at man spiller i enten REAL eller BARCA ;-) og sidstnævnte vender han ikke tilbage til.. Jeg havde slet ikke noget imod at vi fik en spiller som ham nu når Ronaldo ik er hos os længere om et par år... og Bale efter min mening nok bliver solgt næste sommer ( hvis han ikke viser sit værd denne sæson )

Hvad tænker i ? :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne 2020/2021 Neymar
Det kan komme an på så mange ting synes jeg. Hvis han forsat er top 3 i verden til den tid hvis han endda overhaler Messi og Ronaldo i løbet af sin tid i PSG så synes jeg da bestemt man skal gå efter ham. Men han kan sagtens nå at blive overhalet indenom af unge spillere som til den tid vil være mere interessante. Uanset hvad så vil han jo være 28-29 til den tid så fremtidsaspekterne ville ikke være så store når man tager hans formentlig meget høje pris in mente. Det kan jo være Vinicius Jr. er 100 gange mere interessant til den tid.

Min forventning er at han smutter før eller slutter sine dage i Paris. Synes det var en kæmpe fejl af ham at forlade Barcelona selvom det var mega godt for os.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: Rami

8 år 11 måneder siden #3 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne 2020/2021 Neymar
Taget de seneste to transfervinduer in mente, så ser det ud til, at Florentino er igang med at spare op (-;

Neymar er ganske enkelt fantastisk(surprise), har fulgt ham de seneste tre kampe han har spillet for Paris, og han ligner en mand der er blevet genfødt. Han ligner ikke længere en lille spejderdreng som skal rette sig ind efter andre, han har brug for frihed og brug for at være stjernen på holdet før han fungere 100%.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Fondo_Sur, Knudzan, Rami

8 år 11 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne 2020/2021 Neymar

Sahinovic skrev: Taget de seneste to transfervinduer in mente, så ser det ud til, at Florentino er igang med at spare op (-;

Neymar er ganske enkelt fantastisk(surprise), har fulgt ham de seneste tre kampe han har spillet for Paris, og han ligner en mand der er blevet genfødt. Han ligner ikke længere en lille spejderdreng som skal rette sig ind efter andre, han har brug for frihed og brug for at være stjernen på holdet før han fungere 100%.

Ja, han har været fantastisk at se.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rami

8 år 11 måneder siden #5 af Rami
Besvaret af Rami på emne 2020/2021 Neymar
Det er han ihvertfald for tiden! Men ja Vinicius Jr. bliver spændende at se i fremtiden MEN til gengæld har vi ASENSIO <3 ! som lige igen har scoret ! :-)

8 år 10 måneder siden #6 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne 2020/2021 Neymar
Kunne være spændende med Kepa, Laporte og en klasse angriber.

8 år 10 måneder siden #7 af Neye
Besvaret af Neye på emne 2020/2021 Neymar
Neymar er en gudsbenådet fodboldspiller men han virker forskruet på øverste etage. Noget jeg synes kan være farligt at bringe ind i en fodboldtrup der fungerer

8 år 10 måneder siden #8 af BBB
Besvaret af BBB på emne 2020/2021 Neymar

Neye skrev: Neymar er en gudsbenådet fodboldspiller men han virker forskruet på øverste etage. Noget jeg synes kan være farligt at bringe ind i en fodboldtrup der fungerer

Det virker helt skørt med det seneste rygte, hvor han angiveligt skal have bedt PSG's præsident om at sælge Cavani.

8 år 10 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne 2020/2021 Neymar
Jeg kalder den lige engang, og så må vi se om jeg er en kæmpe idiot :D

Neymar havde ikke mulighed for, at skifte direkte til Real Madrid, så det handlede om at få en klub til at frigive ham fra Barcelona af. Nu skaber han sig, så han har en grund til at forlade Psg for at drage til Real Madrid. Planen blev sat igang for 2 år siden, og derfor har Real Madrid solgt godt ud, og samtidig købt fornuftigt, men billigt ind. Vi sælger Bale næste sæson, og køber Neymar for €200 af Psg, som er et led i handlen med Mbappé.

I griner sikkert nu, men næste sæson, så køber jeg gerne trøje nr. 10 med Neymar bag på :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 10 måneder siden #10 af Steen
Besvaret af Steen på emne 2020/2021 Neymar

Dios skrev: Jeg kalder den lige engang, og så må vi se om jeg er en kæmpe idiot :D

Neymar havde ikke mulighed for, at skifte direkte til Real Madrid, så det handlede om at få en klub til at frigive ham fra Barcelona af. Nu skaber han sig, så han har en grund til at forlade Psg for at drage til Real Madrid. Planen blev sat igang for 2 år siden, og derfor har Real Madrid solgt godt ud, og samtidig købt fornuftigt, men billigt ind. Vi sælger Bale næste sæson, og køber Neymar for €200 af Psg, som er et led i handlen med Mbappé.

I griner sikkert nu, men næste sæson, så køber jeg gerne trøje nr. 10 med Neymar bag på :)

Drømmescenariet. Urealistisk, men hvor kunne det være smukt! Jeg er 99% sikker på, at han en dag ender i Madrid, spørgsmålet er bare hvornår. Perez har trods alt et godt forhold til Al-Khelaifi, og franske medier har spekuleret i, at Neymar har en ''frikøbsklausul'' (i citationstegn, da det juridisk set er illegalt at have en frikøbsklausul i Frankrig. De kan dog have en gentlemanaftale).

.............................................De Gea..................................
......................Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo...........
.........................................Casemiro ..................................
..........................Modric ........................Kroos....................
.............Isco............................................................Neymar
..........................................Ronaldo.....................................

8 år 10 måneder siden #11 af Neye
Besvaret af Neye på emne 2020/2021 Neymar

Dios skrev: Jeg kalder den lige engang, og så må vi se om jeg er en kæmpe idiot :D

Det er en af de vildeste konspirationsteorier jeg har hørt inden for fodboldens verden men hvor kunne det være fedt, hvis det var sandt :)

8 år 10 måneder siden #12 af BBB
Besvaret af BBB på emne 2020/2021 Neymar

Dios skrev: I griner sikkert nu, men næste sæson, så køber jeg gerne trøje nr. 10 med Neymar bag på :)

Modric har kun lige fået 10'eren, og så giver du den allerede videre til Neymar? Skam dig! :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum