2020/2021 Neymar

6 år 6 måneder siden #13 af Dios
Besvaret af Dios på emne 2020/2021 Neymar

BBB skrev:

Dios skrev: I griner sikkert nu, men næste sæson, så køber jeg gerne trøje nr. 10 med Neymar bag på :)


Modric har kun lige fået 10'eren, og så giver du den allerede videre til Neymar? Skam dig! :-D


Modric skal ikke have nr. 10, men nr. 14. Længere er den vel ikke :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #14 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne 2020/2021 Neymar

Dios skrev:

BBB skrev:

Dios skrev: I griner sikkert nu, men næste sæson, så køber jeg gerne trøje nr. 10 med Neymar bag på :)


Modric har kun lige fået 10'eren, og så giver du den allerede videre til Neymar? Skam dig! :-D


Modric skal ikke have nr. 10, men nr. 14. Længere er den vel ikke :)

Eller nummer 7 til Neymar, og så sende CR7 den anden vej ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #15 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne 2020/2021 Neymar
Det er sjovt Dios, jeg har tænkt præcis samme tanke efter Neymar røg til PSG, at det skulle være et led i hans drømmeskifte til Real, det skrev jeg selvfølgelig også til mine Barca-venner, for at stikke lidt til dem :D Om der er det mindste i det skal jeg ikke kunne sige, det virker for udefrakommende komplet urealistisk, men hvor ville det dog være fedt hvis det skete :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #16 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne 2020/2021 Neymar

Dios skrev: Jeg kalder den lige engang, og så må vi se om jeg er en kæmpe idiot :D

Neymar havde ikke mulighed for, at skifte direkte til Real Madrid, så det handlede om at få en klub til at frigive ham fra Barcelona af. Nu skaber han sig, så han har en grund til at forlade Psg for at drage til Real Madrid. Planen blev sat igang for 2 år siden, og derfor har Real Madrid solgt godt ud, og samtidig købt fornuftigt, men billigt ind. Vi sælger Bale næste sæson, og køber Neymar for €200 af Psg, som er et led i handlen med Mbappé.

I griner sikkert nu, men næste sæson, så køber jeg gerne trøje nr. 10 med Neymar bag på :)


Gerne for mig, men tror nu ik PSG sælger Neymar med tab. Men bare lige for at klarificere - hvorfor ku han ik bare ha skiftet direkte til Real Madrid? Og så forstår jeg ik denne sætning: "Vi sælger Bale næste sæson, og køber Neymar for €200 af Psg, som er et led i handlen med Mbappé. " Er der noget jeg misser? Forstår ik hva det betyder?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #17 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne 2020/2021 Neymar
Paris har lejet Mbappé i denne sæson, hvor de så efterfølgende har en købsoption på ham for €188 millioner. Får de solgt Neymar til næste sommer vil dette finansiere handlen - det er sådan jeg forstår Dios' indlæg (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #18 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne 2020/2021 Neymar
Pt ville jeg hellere have Mbappe end Neymar. Så lige PSG's sidste kamp og Mbappe var uden tvivl den bedste spiller på barnen.
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Kristian S.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #19 af elle44
Besvaret af elle44 på emne 2020/2021 Neymar

Kristian S skrev: Pt ville jeg hellere have Mbappe end Neymar. Så lige PSG's sidste kamp og Mbappe var uden tvivl den bedste spiller på barnen.


Kan vi ikke stjæle ham somehow? vi kan vel håbe PSG går konkurs i løbet af sæsonen så de ikke har råd til Mbappe købet :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #20 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne 2020/2021 Neymar

elle44 skrev:

Kristian S skrev: Pt ville jeg hellere have Mbappe end Neymar. Så lige PSG's sidste kamp og Mbappe var uden tvivl den bedste spiller på barnen.


Kan vi ikke stjæle ham somehow? vi kan vel håbe PSG går konkurs i løbet af sæsonen så de ikke har råd til Mbappe købet :D


Man har lov at håbe! :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #21 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne 2020/2021 Neymar
Lad ham endelig udvikle sig der, så kan vi få ham i hans bedste fodboldalder, nok omkring de 25-26. Forhåbenligt til en fornuftig pris, taget de vilde salgssum i betragtning.
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Madrid1998.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum