2020/2021 Neymar
Hvad tænker i ? :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Min forventning er at han smutter før eller slutter sine dage i Paris. Synes det var en kæmpe fejl af ham at forlade Barcelona selvom det var mega godt for os.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Neymar er ganske enkelt fantastisk(surprise), har fulgt ham de seneste tre kampe han har spillet for Paris, og han ligner en mand der er blevet genfødt. Han ligner ikke længere en lille spejderdreng som skal rette sig ind efter andre, han har brug for frihed og brug for at være stjernen på holdet før han fungere 100%.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Taget de seneste to transfervinduer in mente, så ser det ud til, at Florentino er igang med at spare op (-;
Neymar er ganske enkelt fantastisk(surprise), har fulgt ham de seneste tre kampe han har spillet for Paris, og han ligner en mand der er blevet genfødt. Han ligner ikke længere en lille spejderdreng som skal rette sig ind efter andre, han har brug for frihed og brug for at være stjernen på holdet før han fungere 100%.
Ja, han har været fantastisk at se.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Neye skrev: Neymar er en gudsbenådet fodboldspiller men han virker forskruet på øverste etage. Noget jeg synes kan være farligt at bringe ind i en fodboldtrup der fungerer
Det virker helt skørt med det seneste rygte, hvor han angiveligt skal have bedt PSG's præsident om at sælge Cavani.
Neymar havde ikke mulighed for, at skifte direkte til Real Madrid, så det handlede om at få en klub til at frigive ham fra Barcelona af. Nu skaber han sig, så han har en grund til at forlade Psg for at drage til Real Madrid. Planen blev sat igang for 2 år siden, og derfor har Real Madrid solgt godt ud, og samtidig købt fornuftigt, men billigt ind. Vi sælger Bale næste sæson, og køber Neymar for €200 af Psg, som er et led i handlen med Mbappé.
I griner sikkert nu, men næste sæson, så køber jeg gerne trøje nr. 10 med Neymar bag på :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg kalder den lige engang, og så må vi se om jeg er en kæmpe idiot :D
Neymar havde ikke mulighed for, at skifte direkte til Real Madrid, så det handlede om at få en klub til at frigive ham fra Barcelona af. Nu skaber han sig, så han har en grund til at forlade Psg for at drage til Real Madrid. Planen blev sat igang for 2 år siden, og derfor har Real Madrid solgt godt ud, og samtidig købt fornuftigt, men billigt ind. Vi sælger Bale næste sæson, og køber Neymar for €200 af Psg, som er et led i handlen med Mbappé.
I griner sikkert nu, men næste sæson, så køber jeg gerne trøje nr. 10 med Neymar bag på :)
Drømmescenariet. Urealistisk, men hvor kunne det være smukt! Jeg er 99% sikker på, at han en dag ender i Madrid, spørgsmålet er bare hvornår. Perez har trods alt et godt forhold til Al-Khelaifi, og franske medier har spekuleret i, at Neymar har en ''frikøbsklausul'' (i citationstegn, da det juridisk set er illegalt at have en frikøbsklausul i Frankrig. De kan dog have en gentlemanaftale).
.............................................De Gea..................................
......................Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo...........
.........................................Casemiro ..................................
..........................Modric ........................Kroos....................
.............Isco............................................................Neymar
..........................................Ronaldo.....................................
Dios skrev: Jeg kalder den lige engang, og så må vi se om jeg er en kæmpe idiot :D
Det er en af de vildeste konspirationsteorier jeg har hørt inden for fodboldens verden men hvor kunne det være fedt, hvis det var sandt :)
Dios skrev: I griner sikkert nu, men næste sæson, så køber jeg gerne trøje nr. 10 med Neymar bag på :)
Modric har kun lige fået 10'eren, og så giver du den allerede videre til Neymar? Skam dig! :-D