Skal Real Madrid hente en angriber i januar måned?

×

Afstemning: Hvilken angriber skal Real Madrid købe i januar?

Kasper Dolberg (Ajax)
4 11.1%
Berardi (Sassuolo)
4 11.1%
Alexis (Arsenal)
15 41.7%
Vi skal ikke købe nogen
13 36.1%
Antal stemmer: 36
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
6 år 7 måneder siden #13 af Steen
Ingen af dem. Vi skal vente til sommer og hente enten Griezmann eller Dybala.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #14 af Neye
Hvis vi ser bort fra den lidt længere horisont og kigger på en der allerede til januar kan indgå i CL-sammenhæng, så vil jeg mene vi skal holde øje med en ægte 9´er der kan afhjælpe os her og nu og som kan tåle at stå i skyggen af den person vi køber på den lange bane i "bytte for Bale"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #15 af Neye

Steen skrev: Ingen af dem. Vi skal vente til sommer og hente enten Griezmann eller Dybala.


Så kunne vi lige så godt gå efter Lewandowski, der er mere en målmager end de to du nævner. Men der findes vel ingen "bomber" i verden, der ikke gerne ville have angrebsstørtte fra en Griezmann eller Dybala. Men her taler vi om en gang ude i fremtiden, hvor Ronaldo er trådt af. Måske er det vores problem lige nu, at der vil være nogle år, hvor man skal tænke Ronaldo ind i ligningen, når man betragter hvem der skal dække vores umiddelbare behov.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #16 af Carlos3
Timo Werner, Belotti og Icardi er alle mere interessante i min bog. Dolberg kunne være fedt, men han er stadig alt for uprøvet til at jeg synes man skal gå efter ham, han skal vise noget mere.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #17 af Steen

Neye skrev:

Steen skrev: Ingen af dem. Vi skal vente til sommer og hente enten Griezmann eller Dybala.


Så kunne vi lige så godt gå efter Lewandowski, der er mere en målmager end de to du nævner. Men der findes vel ingen "bomber" i verden, der ikke gerne ville have angrebsstørtte fra en Griezmann eller Dybala. Men her taler vi om en gang ude i fremtiden, hvor Ronaldo er trådt af. Måske er det vores problem lige nu, at der vil være nogle år, hvor man skal tænke Ronaldo ind i ligningen, når man betragter hvem der skal dække vores umiddelbare behov.


Jeg mener ikke, at vi har et behov for en 'rendyrket bomber'. Jeg vil hellere have en bevægelig angriber, som er dygtig i alle spillets facetter, lidt a la det Benzema engang var. Det er netop denne type, der får det bedste frem i Ronaldo. Denne type angriber tillader Ronaldo at opholde sig i nærheden af boksen, og ikke ude på kanten, som Lewandowski ville gøre.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #18 af SaabyDK
Hvad er folks holdning til Gabriel Jesus fra Manchester City? Vi var med i kapløbet om ham inden han skiftede til den blå side af Manchester. Indtil videre har han været involveret i ca. 1 mål pr. kamp for City, hvis man kigger på både mål og assists. Mit eget kendskab til ham er ikke stort nok, men han virker som en spiller der konstant er farlig for modstanderen forsvar.

Zidane is love, Zidane is life.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #19 af ChrillRM14

SaabyDK skrev: Hvad er folks holdning til Gabriel Jesus fra Manchester City? Vi var med i kapløbet om ham inden han skiftede til den blå side af Manchester. Indtil videre har han været involveret i ca. 1 mål pr. kamp for City, hvis man kigger på både mål og assists. Mit eget kendskab til ham er ikke stort nok, men han virker som en spiller der konstant er farlig for modstanderen forsvar.


Han er for vanvittig.... Han er involveret i mål hver evig eneste kamp, han er modig, kynisk, hurtig og "en god afslutter", selvom sidstnævnte er et betændt begreb herinde disse dage ;)
Problemet er, at han er Citys de næste mange år. Kan ikke se, hvordan vi skulle kunne hente ham...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #20 af SaabyDK
Jeg synes også lige umiddelbart, at han har rigtig mange gode kvaliteter. I en tid, hvor gode angribere er en mangelvare, så står han ud som lysende stjerne. Men du har måske ret i, at han kan blive svær at få fat i. Men de bedste sydamerikanske spillere har det med at finde vej til enten Real Madrid eller Barcelona. Og med El Fenomeno som hans største idol, så kan det vel ikke udelukkes, at han om et par år er at finde i Madrid.

Zidane is love, Zidane is life.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #21 af Forever-madrisimo
Det tog kun 1 uge efter transfermarkedet lukkede først denne debat opstod overalt undtagen i Real Madrid.

Ingen af de nævnte, de bedste er taget
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Forever-madrisimo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #22 af HHB65
Ville rigtig gerne se G. Jesus i Madrid men tør ikke tænke på hvad prisen vil være efter denne sommer og de summer man så, men man bør gå all in for toppen af toppen til angrebet da jeg klart synes det er der vi mangler mest dybde pt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #23 af Lars1991
Så vil jeg lige gå imod strømmen og sige jeg ikke er helt vil imponeret over ham i de (få) kampe jeg har set med City i denne sæson. Synes hverken hans aflevering eller teknik er særlig fremragende. Og vi har set hvordan spillere der ikke har en fremragende teknik bliver haglet ned(også tit med rette) i Real Madrid.

Men som sagt, så mange kampe har jeg heller ikke set med ham, og han har ikke engang været et år i Europa endnu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #24 af Real Madrid
Sanchez til spotpris ville altså ikke være helt dumt! han er en duracell kanin på en fodboldbane, og – positiv – aggressiv i hans spillestil og genpres. Han besidder alle de kvaliteter man kunne ønske sig af en angriber og ville passe sublimt sammen med Ronaldo i en 4-4-2, er jeg overbevist om. Desværre er han 29 år til januar/sommer, til sammenligning er Dybala 24 år og Griezmann 27 år (til sommer). Griezmann, Dybala, Hazard eller Sanchez – eneste fire relevante i min bog. Timo Werner lyder også spændende, men på nuværende tidspunkt mener jeg vi har behov for en spiller, der kan rykke lidt i hierakiet fra dag 1.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum