Skal Real Madrid hente en angriber i januar måned?

Afstemning: Hvilken angriber skal Real Madrid købe i januar?

Kasper Dolberg (Ajax)
4 11.1%
Berardi (Sassuolo)
4 11.1%
Alexis (Arsenal)
15 41.7%
Vi skal ikke købe nogen
13 36.1%
Antal stemmer: 36
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
8 år 11 måneder siden #25 af Zyconith

Real Madrid skrev: Sanchez til spotpris ville altså ikke være helt dumt! han er en duracell kanin på en fodboldbane, og – positiv – aggressiv i hans spillestil og genpres. Han besidder alle de kvaliteter man kunne ønske sig af en angriber og ville passe sublimt sammen med Ronaldo i en 4-4-2, er jeg overbevist om. Desværre er han 29 år til januar/sommer, til sammenligning er Dybala 24 år og Griezmann 27 år (til sommer). Griezmann, Dybala, Hazard eller Sanchez – eneste fire relevante i min bog. Timo Werner lyder også spændende, men på nuværende tidspunkt mener jeg vi har behov for en spiller, der kan rykke lidt i hierakiet fra dag 1.

Nu synes jeg som sådan ikke at vi mangler nogen, hvilket jeg også stemte, men Sanchez er blandt de bedste offensive spillere i verden og ville uden tvivl klæde vores hold. Timo Werner er også på vej helt derop og kunne overvejes til fremtiden. Er nu også glad for Bernardi af det jeg har set af ham, han kan vist også spille flere positioner.

Men ærlig talt så synes jeg vi er dækket godt ind, Ronaldo, Benz, Bale, Asensio, Isco, Mayoral, Vazquez. Syv mand til tre pladser er rigeligt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum