Er vi virkelig stadig interesseret i Neymar?

6 år 1 måned siden #1 af Carlos3
Med alt det drama og faderpostyr der følger med er det så virkelig en spiller man vil have ind i folden? Jeg benægter på ingen måde hans talent, men det virker som om at han til dato er det største problembarn i fodbold på det her plan, og ville chancen for at han ville skabe flere problemer end gode resultater være værd at tage?

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #2 af Mathiaska
Jeg håber på ingen måde han kommer til klubben og jeg synes også det ser umuligt ud fra et økonomisk synspunkt.

Han er en farce at se på. Der er så mange bedre alternativer derude.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #3 af Lars1991
Men hvor mange problemer lavede han i Barcelona? Kan ikke huske det store. Og mon ikke det bliver noget af det samme i Real Madrid?
De største spillere laver jo altid lidt postyr på grund af deres kæmpe egoer. Det ser vi både med Ronaldo og Messi. Det selvfølgelig uaccetabelt i den mængde som Neymar gør det i PSG, men jeg har en tro på at det ikke bliver det samme i Real Madrid - hvis han kommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #4 af Dios
Lad os nu se hvad der ligger bag Neymar's opførsel. Han er jo ingen idiot, og han bliver jo også bakket op af en del i Psg lejren.

Min formodning er stadig, at han presser på for et skifte til Real Madrid til sommer. Lad os antage det er rigtigt, så skal der satme ikke være en eneste herinde som ikke siger, at Neymar ikke kæmpede kampen :D

Man plejer at sige, at ingen over klubben, men måske lige i det her tilfælde, så er det immervæk tæt på at være realiteten, hvis vi tager kvaliteten i betragtning. Neymar spiller allerede nu som den bedste spiller i verden, og kommer han til Real Madrid med større egoer og personligheder end ham selv, og en presse som vil slagte ham, hvis han begår den mindste fejl, gør at jeg tror Neymar igen vil finde sin plads i hierakiet, og i Real Madrid vil det stadig ikke være helt øverst, selvom han uden tvivl vil være den bedste spiller.

Økonomisk set, så tror jeg ikke vi vil betale så meget mere end Psg gjorde, og det burde simpelthen være muligt, for med Neymar, så får vi løst vores 2 største problemer på holdet. At scorer mål, og få noget kreativitet og dynamik ind i offensiven.
Han kunne ret beset være vores eneste offensive spiller, hvor vi kunne beholde Ronaldo og Benzema, for jeg anser simpelthen Neymar som det største aktiv klubben han begå sig ud i. Der findes ingen som Neymar og den kvalitet han kommer med. Ikke engang Mbappé nærmer sig hans talent eller kvalitet, og det er også selvom han kommer med et yderst fremragende CV.

€150 for Lewandowski er absurd og økonomisk idioti. Kane vil ihvertfald koste €200, og vil måske og jeg skriver måske her, fordi der ingen garanti er fra hans side af. Britiske spillere har aldrig klaret det godt i Spanien, og jeg er seriøst bange for, at pladsen på banen samt hans tekniske færdigheder gør livet svært for ham i det spanske. Icardi vil også koste boksen og er vel også over de €100.
Problemet med alle de 9'ere er, at de bare ikke løser alle vores problemer i offensiven, og så skal vi alligevel ud og investere i endnu en eller flere spillere, og så løber prisen alligevel op i samme prisklasse som Neymar, for man satser forhåbentlig ikke på umodne Asensio endnu!

Som jeg ser det, så skal vi have en ny målmand, ny højreback, ny midterforsvarer og kreativitet og mål oppe foran.

Man kunne lave en rigtig god handel med Sociedad om, at udleje Hakimi til dem, og få Odriozola tilknyttet klubben i stedet. Toby Alderweireld's kontrakt udløber til næste sommer, og det forlyder sig, at han ikke er interesseret i at forlænge den. Han kunne være et spændende bud synes jeg, og har kvaliteten og erfaringen. 2 forholdsvis billige løsninger, hvor vi så skal punge lidt mere ud for en ny målmand og én eller flere i offensiven som jeg lige har været inde på, men alt det burde der simpelthen også være råd til :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kaká8, Jonas, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5 af BBB

Mathiaska skrev: Jeg håber på ingen måde han kommer til klubben og jeg synes også det ser umuligt ud fra et økonomisk synspunkt.

Han er en farce at se på. Der er så mange bedre alternativer derude.


Helt seriøst: Hvem?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #6 af asp3200
Jeg synes ikke vi mangler Neymar, lad ham blive i Paris og spar de 200 mil. Gå i stedet efter Hazard og en kanon målmand som også vil gøre defensive mere stabil.

Så meget forskel er der heller ikke på Neymar og Hazard når de får de spillere madrid har rendende rundt omkring sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #7 af R7CR7GB11

Dios skrev: €150 for Lewandowski er absurd og økonomisk idioti. Kane vil ihvertfald koste €200, og vil måske og jeg skriver måske her, fordi der ingen garanti er fra hans side af. Britiske spillere har aldrig klaret det godt i Spanien, og jeg er seriøst bange for, at pladsen på banen samt hans tekniske færdigheder gør livet svært for ham i det spanske. Icardi vil også koste boksen og er vel også over de €100.


Hvis vi kan faa alle tre for 450 EUR, saa synes jeg sgu, at vi skal slaa til :-D
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved R7CR7GB11.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #8 af Vinícius
Neymars opførsel ville ikke finde sted i RM. Der er ingen tvivl om(og det gælder de fleste mennesker, især i den alder), at hvis man er blevet lovet at få alt hvad man peger på(hvilket jeg tror er tilfældet i denne handel) og samtidig ved, at man er den langt bedste i truppen, så vil man tillade sig at sige sin uforbeholdende mening og have en opførelse lige til og over grænsen. Det gør sig gældende i Neymars tilfælde. Ronaldo og Messi kunne gøre det samme i enhver anden klub(måske lige undtagen Man U), men i de respektive klubber, vil de få at vide, at ingen er over klubben. Neymar vil sandsynligvis indordne sig det samme, som vi så i Barca-tiden.

Uden at mene noget ondt over for andre klubber, så er der ingen klubber som RM, Barcelona, Man U, Bayern og måske Juve, hvor der er en tradition og respekt for klubberne - både fra omverdenen men så sandelig også fra spillerne. Det betyder, at spillerens opførsel bliver tilpasset derefter. Neymar er velkommen, og han vil kunne løse mange af vores problemer. Derudover mangler vi en målmand og en forsvarsspiller(fx Alderweireld)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #9 af Sebberg
Jeg må også tilslutte koret, der meget gerne vil se brasilianeren i den hvide trøje. Der er lidt adfærdsproblemer, men det har vist også noget at gøre med situationen omkring PSG og hele handlen. Han lavede jo ikke rigtigt noget pis i Barcelona.

Og hvis man så ser bort fra de potentielle adfærdsproblemer, så er det jo en fucking nobrainer. Han er, i min optik, næsten oppe på Messis niveau, og han er, på trods af min begejstring for belgieren, milevidt foran Hazard. Han har den der evne, som kun Messi har og har haft, hvor det føles som om, at han kan drible forbi hver en modstander, når han føler for det. Om to år er han verdens ubestridt bedste fodboldspiller - kun nummer to nu - og så skal vi selvfølgelig have ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #10 af Mathiaska

BBB skrev:

Mathiaska skrev: Jeg håber på ingen måde han kommer til klubben og jeg synes også det ser umuligt ud fra et økonomisk synspunkt.

Han er en farce at se på. Der er så mange bedre alternativer derude.


Helt seriøst: Hvem?


Min defination af "bedre" skal lige siges er, at Neymar i mine øjne er skidt for holdet og dets flow, en drama queen og en primadonna der kræver alt for meget af sine holdkammerater og omgivelser.

Men bedre alternaviver, hvis vi antager at Neymar skal koste +222mio euro?
Så vil jeg sige at den venstrekant de næste 10 år skal hedde Asensio og at man forstærker sig på en anden måde. Men de to første der kommer mig på sinde er Hazard og Dybala. I mine øjne vil Lewandowski også være en bedre handel, om han så skal koste 100mio euro.

Jeg kan godt mærke på største delen af dette og øvrige foras brugere, efter denne sæsons dårlige præstationer, vil skifte store dele af truppen ud. Men i min verden har tingene ikke ændret sig synderligt. Indtil denne sæson gik igang hev vi ubegribelig stor succes på vores langsigtede transferstategi og groomer nogle af de største talenter derude - men det skal smides på jorden nu for at Neymar kan træde ind og "eje" holdet? Jovist, det er med Theo, Llorente, Mayoral og hvad de ellers hedder ikke gået som med Danilo, James og Morata - men hvem har forventet dette? Vi snakker nogle fortsat unge gutter, der skal lære at spille på aller højeste niveau. Og så her, 7-8 måneder efter den plan er igangsat, så skal det hele skrottes og tilbage til store profiler til store penge?

Et køb af Neymar frygter jeg vil ødelægge det der er blevet bygget på i årevis og jeg har især mine tanker på Asensio, som i mine øjne har potentialet til at nå Neymars niveau indenfor relativ kort tid? Og han er købt for en slik og allerede integreret i truppen.
Et køb af Neymar vil heller ikke gavne nogle af de talenter, der på 2-3 år har udsigt til at indgå i førsteholdstruppen - og her mener jeg Vinicius og Ødegaard.

Jeg tror på ingen måde at et køb af Hazard, Dybala eller Lewa vil have samme konsekvenser trup-mæssigt som Neymar, da disse alle virker som sande holdspillere og ikke vil have samme "tunge" indvirken på truppen, hvis det giver mening.

Og så til slut vil jeg sige, at jeg selvfølgelig er meget subjektiv hvad angår Neymar, for mit sidste argument er at jeg aldrig vil se en tidligere Barca spiller i den hvide trøje. Det kan godt lyde barnligt, men ja, så er jeg vidst bare lidt barnlig.

... og ja, jeg synes også han er en fantastisk fodboldspiller. Det siger jeg ikke. ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #11 af Dios
Mathiaska skrev:

Et køb af Neymar frygter jeg vil ødelægge det der er blevet bygget på i årevis og jeg har især mine tanker på Asensio, som i mine øjne har potentialet til at nå Neymars niveau indenfor relativ kort tid?


I mine øjne er det simpelthen grotesk at sammenligne de 2. Nuvel, så er Asensio et kæmpe talent, men han har jo absolut intet blik for sine medspillere, eller evnen til at slå den afgørende aflevering. Asensio vil fremadrettede nok scorer en helt del mål, men blikket for sine medspillere gør ham ikke til en god "holdspiller". Asensio er ekstrem selvisk i sit spil, da hans spidskompetence er hans drive med bolden, og dernæst komme i en position han kan afslutte i.

Jeg kan ikke helt se hvad Neymar skulle ødelægge med de kommende talenter kontra Hazard, Dybala etc.?

Det handler vel ikke udelukkende om denne sæson, da flere brugere herinde har ville skifte Benzema og Bale ud i mange år. Tiden er vel også kommet, da de 2 aldrig rigtig har sat sig fast på de 2 pladser, selvom tilliden til dem har været ekstrem. Dertil når Ronaldo også snart udløbsdatoen.
De store profiler erstatter jo tidligere store profiler. Det er jo ikke Theo man vil udskifte med Alaba og Llorente med Kanté. Det er stamspillere som stadig præstere ustabilt selvom utallige af chancer er blevet givet.
Der er ingen tvivl om, at spillere som Casemiro, Isco, Bale og Benzema alle er ekstremt ustabile spillere, som alle kan tåles at blive erstattet. De er fantastiske på deres dage, men når de ikke rammer dagen, så kommer man 15 point efter Barcelona i ligaen, da de er en stor del af stammen på holdet. Jeg siger ikke det er deres skyld det hele, men det er de spillere som man må forvente skal være med til at løfte Real Madrid holder hver uge, men de præstere ligesom vores sommervejr herhjemme. Skide hamrende ustabilt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #12 af BBB

Dios skrev: Mathiaska skrev:

Et køb af Neymar frygter jeg vil ødelægge det der er blevet bygget på i årevis og jeg har især mine tanker på Asensio, som i mine øjne har potentialet til at nå Neymars niveau indenfor relativ kort tid?


I mine øjne er det simpelthen grotesk at sammenligne de 2. Nuvel, så er Asensio et kæmpe talent, men han har jo absolut intet blik for sine medspillere, eller evnen til at slå den afgørende aflevering. Asensio vil fremadrettede nok scorer en helt del mål, men blikket for sine medspillere gør ham ikke til en god "holdspiller". Asensio er ekstrem selvisk i sit spil


Jeg er ikke uenig i din konklusion, men argumentet mod Asensio er ret tyndt, når Neymar er en endnu større egoist og vel nok den mest selviske spiller i Europa i øjeblikket.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Mathiaska, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce