Gode tips til at se Reals kampe når Strive er droppet

7 år 6 måneder siden #1 af Guti
Jeg opsagde for nogle uger siden - efter kampen mod Barca - mit abonnement på Strive, fordi tjenesten var skandaløs dårlig, med frossen skærm halvdelen af tiden, så jeg bare sad og blev rasende og ikke kun over spillet. Er tjenesten blevet bedre siden, så jeg kan genoverveje mit abonnement, eller er der andre måde at se kampene på? Jeg savner, at se Reals ligakampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2 af Wpee86DK
Tjenesten er stadig lort, men på de mindre belastede kampe kører det da nogenlunde. Men ikke godtnok til at være pengene værd.

Jeg opretter en ny 7 dages trial hver weekend. Taget 3min lige at oprette en falsk mail og starte en ny konto op. Men hellere det end at putte penge i deres lommer
Følgende bruger(e) sagde tak: Guti

7 år 6 måneder siden #3 af Elto92
Opret en bet365 konto og se alle Reals kampe. Fin/OK kvalitet. Det hakker aldrig/sjældent. Gratis.....

7 år 6 måneder siden #4 af BBB

Elto92 skrev: Opret en bet365 konto og se alle Reals kampe. Fin/OK kvalitet. Det hakker aldrig/sjældent. Gratis.....

Skal man smide lidt dollars på kampen, før det er tilgængeligt?

7 år 6 måneder siden #5 af elle44

BBB skrev:

Elto92 skrev: Opret en bet365 konto og se alle Reals kampe. Fin/OK kvalitet. Det hakker aldrig/sjældent. Gratis.....

Skal man smide lidt dollars på kampen, før det er tilgængeligt?

Man skal lægge 50-100 kr. Ind på sin betting konto når man opretter profilen. Det skal lige siges at det er et meget lille billede man ser kampen på, eller det var det i hvert fald den gang jeg brugte det.

7 år 6 måneder siden #6 af Elto92
Jeg ser kampene uden at smide en eneste mønt på kampene.

Og desuden kan jeg fremhæve kampen så hele kampen dækker skærmen...

Så jeg ved ikke lige hvor du får alt det der fra min ven. Det eneste jeg ikke er sikker på, det er, om man aller første gang man opretter, er nødsaget til at ligge minimums kravet på 50 kr for ligesom at “kickstarte”

Men jeg ser som sagt kampene uden at bette og det virker fint for mig.

7 år 6 måneder siden #7 af Madridnation.
Brug denne til alle slags kampe i vil se: www.ronaldo7.net

Ser altid kampene i HD og med engelske kommentatorer

Tak mig senere

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Madrid777, Ramos4

7 år 6 måneder siden #8 af elle44

Elto92 skrev: Jeg ser kampene uden at smide en eneste mønt på kampene.

Og desuden kan jeg fremhæve kampen så hele kampen dækker skærmen...

Så jeg ved ikke lige hvor du får alt det der fra min ven. Det eneste jeg ikke er sikker på, det er, om man aller første gang man opretter, er nødsaget til at ligge minimums kravet på 50 kr for ligesom at “kickstarte”

Men jeg ser som sagt kampene uden at bette og det virker fint for mig.

Som jeg sagde ja, man lægger 50-100 kr. Når man opretter sig som bruger. Og det ligner lort på stor skærm, men fred være med det. Hvis man ikke gider betale de 40 kr. Om måneden til strive, så kan man jo ligeså godt gøre det ulovligt via aceplayer som mange af brugerne herinde gør, der får du i det mindste kvalitet.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved elle44.

7 år 6 måneder siden #9 af Dragam
Aceplayer + www.livefootballol.me/

Koster nada, og er i god kvalitet.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Dragam.

7 år 6 måneder siden #10 af Elto92
Tak for tippet. Det er jo smag og behag.

Jeg ser bare ingen logik i at betale for bedre opløsning, så jeg kan se bale’ og Asensio ugidelige udtryk i bedre format :D

7 år 6 måneder siden #11 af Dios
Jeg købte Strive abb. Sæsonen ud, men jeg har simpelthen også droppet det. Jeg bruger JimmyBroe’s trick med aceplayer hvor man kan se kampene i fuld HD uden problemer hos Beinsport, som er den fedeste kanal med de 2 bedste kommentatorere IMO.
Strive bliver ikke bedre denne sæson, men jeg har nok udvekslet omkring 100 mails med dem, hvor jeg konsekvent skriver hveranden dag og kræver mine penge retur.
De arbejder på at få lanceret en tv kanal, men det er seriøst en lorte side som med kvaliteten ikke kan blive bedre på nuværende tidspunkt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

7 år 6 måneder siden #12 af Madshp
Tak til denne tråd!

Jeg er helt enig - strive er lort! Men ikke nok med det. Efter jeg har læst her, så går jeg lige ind og tjekker min strive-konto. Jeg ville oprindeligt skrive en lille klage, og brokke mig lidt! Men så opdager jeg at de har både trukket penge for et månedligt og et årligt abonnement! Nu fik de en fuld sviner. De er så uduelige!

Så tak, igen, til denne tråd, ellers havde jeg nok ikke set at de havde trukket mig dobbelt! Og nu vil jeg prøve mig med de alternativer i skriver her ;)

Leveret af Kunena Forum