Gode tips til at se Reals kampe når Strive er droppet
Madridnation. skrev: Brug denne til alle slags kampe i vil se: www.ronaldo7.net
Ser altid kampene i HD og med engelske kommentatorer
Tak mig senere
Helt enig - det er det bedste sted og man har mindst 50 links man kan vælge i mellem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det virker fint, men jeg vil se min fodbold på mit tv uden at skulle sætte min bærbar til.Dragam skrev: Aceplayer + www.livefootballol.me/
Koster nada, og er i god kvalitet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg kunne lige overveje det hvis man kunne streame det fra en app på mobilen :)Rogoshin skrev: Kan du ikke streame det fra Chrome. Ikke helt en løsning, da du stadig skal tænde den bærbare.
Det har været bedre ja, men det er stadig hamrende kedeligt at der ingen optakt er, intet i pausen og og heller intet efterfølgende.Ramos4 skrev: Strive har fungeret fint de seneste par kampe. Jeg tror efterhånden så mange har droppet dem, at deres servere rent faktisk kan klare det igen. Så lad endelig være med at hoppe til igen :)
Der kommer danske kommentatorer fra midt i dec., hvilket vel i praksis vil sige allerede i kommende weekend.
Endvidere skulle streamingkvaliteten på kampene også blive bedre, samt App'en skulle blive tilgængelig på Apple TV.
Endelig udvides der med en TV- Kanal - dog ingen info om, hvilke TV distributører, der får den ind i pakkerne.
Hvornår disse forbedringer bliver lanceret, er der dog ingen dato på.
Alt i alt ting, man burde kunne forvente skulle have været meget bedre på plads, da man startede, i stedet for at folk skulle betale for et betaprodukt.
Opdateret:
Danske kommentatorer: Henrik Fallesen, John Bisgaard, Kenneth Hansen, Morten Glinvad og Karsten Krogh.
Kimbo skrev:
Det har været bedre ja, men det er stadig hamrende kedeligt at der ingen optakt er, intet i pausen og og heller intet efterfølgende.Ramos4 skrev: Strive har fungeret fint de seneste par kampe. Jeg tror efterhånden så mange har droppet dem, at deres servere rent faktisk kan klare det igen. Så lad endelig være med at hoppe til igen :)
Hvornår har der nogensinde været optakt til LaLiga (medmindre det er El Clasico)? Derudover har der heller ikke været noget i pauserne eller efter kampene på TV.
Chamartin skrev: Der skulle så småt omsider være bedring på vej.
Der kommer danske kommentatorer fra midt i dec., hvilket vel i praksis vil sige allerede i kommende weekend.
Endvidere skulle streamingkvaliteten på kampene også blive bedre, samt App'en skulle blive tilgængelig på Apple TV.
Endelig udvides der med en TV- Kanal - dog ingen info om, hvilke TV distributører, der får den ind i pakkerne.
Hvornår disse forbedringer bliver lanceret, er der dog ingen dato på.
Alt i alt ting, man burde kunne forvente skulle have været meget bedre på plads, da man startede, i stedet for at folk skulle betale for et betaprodukt.
Opdateret:
Danske kommentatorer: Henrik Fallesen, John Bisgaard, Kenneth Hansen, Morten Glinvad og Karsten Krogh.
Jeg har hørt at selskabet bag Strive opkøbte rettighederne for at videresælge med profit, men krævede så meget for dem at TV-selskaberne ikke gad forhandle videre med dem. Giver i hvert fald mening hvis det er sandt, for det virker til at deres produkt er noget der er strikket sammen i en fart og lanceret uden videre tests. Oplever så mange irriterende bugs. Og så er der ingen app til Apple TV, hvilket også virker ret amatøragtigt. El Clasico-fadæsen var langt fra et enkeltstående tilfælde, der har også været store problemer med nogle af de største kampe fra Serie A, især Milan-Juventus var under al kritik, og mange Milan-fans var rigtig sure på dem.