Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

Afstemning: Hvem bliver næste levende billede i Perez’ træner-diasshow

Mourinho? 3 8.8%
Zidane? 18 52.9%
Allegri? 6 17.6%
Pochettino? 5 14.7%
En helt anden? 2 5.9%
Antal stemmer: 34 Se mere
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Hvem ser du som Real Madrids nye træner?

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #1

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
Hvem ender som træner i Real Madrid?
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #2

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
Og hvem ønsker folket helst? Pros/cons:D
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #3

• Chamartin
  • Chamartin's profilbillede
  • Platin bruger
JimmyBroe skrev:
Og hvem ønsker folket helst? Pros/cons:D

I følge La Sexta bliver Zidane afløseren - allerede fra senere i dag. Men det er vel næppe første gang la Sexta ville tage fejl.

Det bekræftes i øvrigt nu af alle mulige andre medier...men de citerer vel blot hinanden.

Skulle det være sandt, håber jeg Zidane har accepteret det, fordi han har fået helt frie hænder til at styre spillersalg/køb allerede fra sommer. At han ikke havde de beføjelser tidligere var noget, der helt sikkert var medvirkende til, at han sagde op sidste sommer.
Sidste redigering: 4 måneder 5 dage siden af Chamartin.

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #4

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Urealistisk as fuck, men altså... Kunne sgu' da være grinern med Florentino låst inde på sit kontor og Bielsa på træningsbanen med fuldkommen råderet over startopstillingen, transfers, ansatte, etc. Kan umuligt blive værre end det er nu.

At LOSC ligger på 2. pladsen er jo plus/minus Bielsas fortjeneste.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 4 måneder 5 dage siden af Zyconith.

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #5

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Internetkriger
Kom Pochettino ikke til året EFTER vi købte Bale fri for en enorm pengesum, og dermed gav klubben et økonomisk boost? Kausalitet er en spændende ting, men om det var Pochettino eller pengene, der gav Tottenham "succes" ved jeg ikke. Men de har intet vundet, og de er et engelsk sub-tophold i en periode i engelsk fodbold, hvor selv Leicester har formået at vinde ligaen.. Så han ville passe godt til Atletico Madrid - altid lige ved og næsten, men alligevel aldrig helt nok ;)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #6

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Zyconith skrev:
Urealistisk as fuck, men altså... Kunne sgu' da være grinern med Florentino låst inde på sit kontor og Bielsa på træningsbanen med fuldkommen råderet over startopstillingen, transfers, ansatte, etc. Kan umuligt blive værre end det er nu.

Det er en Netflix serie, som jeg gerne vil se... men kunne det ikke ske i Barcelona i stedet for? ;-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #7

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
BBB skrev:
Zyconith skrev:

Det er en Netflix serie, som jeg gerne vil se... men kunne det ikke ske i Barcelona i stedet for? ;-)

Altså, jeg er typen der hellere ser Trump vinde end Hillary, blot for at øge underholdningsværdien af mine the Daily Show afsnit. Men helt seriøst, så har jeg altid tænkt at Bielsa var meget mere egnet for FCB end os. Tvivler på at det ville falde ud til vores fordel.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 4 måneder 5 dage siden af Zyconith.

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #8

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
I den elendige forfatning vi er i med spillere der gør lige hvad de har lyst til vil det klare valg være Mourinho. Han vil kunne rydde rydde op i truppen, samt være det modspil til Perez som er savnet - win win..

Jeg er desuden overbevist om at vi med Morinho får en træner der kommer med mere ydmyghed og erfaring ift den tidligere, samt en der ved at hvornår man skal spille offensivt (=85% af modstanderne) og hvornår man skal spille mere kontrolleret (=15 % af modstanderne).

SÅ kan så kritisere ham for at være en speciel type, hot minded osv.. Men jeg vil simplehen sige at der er så mange årsager til at man skal vælge Mou som træner, ikke mindst den, at han nok er den eneste der kan tage arbejdshandskerne på og få ryddet gevaldigt op i truppen.

Og iflg flere medier har Bale, Ramos, Marcelo, Benzema meldt at de søger væk med Mou ved roret.

Det vil da være en ganske fin start at få ryddet op i truppen:

-Ramos ud for en De Ligt
-Marcelo ud for en sulten Alaba
-Benzema ud for en Icardi eller Lukaku
-Og Bale ud for enhver anden!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kratmus

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #9

• mortenj
  • mortenj's profilbillede
  • Platin bruger
Godt nok mange medier der lige nu peger på at Zidane tager over – muligvis allerede i dag.

Jeg forstår ærligt talt ikke hvilket incitament der skulle være for Zidane ved at vende tilbage – endda så kort tid efter han forlod klubben.
Han stoppede på toppen, og kan nærmest kun skuffe nu. Han vil hele tiden blive målt op i mod de vanvittige 4 CL titler på 5 år.

Hvorfor vende tilbage?

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #10

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Vi kan kun skuffe i forhold til de 3 CL-titler i træk - og vi spillede godt nok en ringe gang bold i ligaen under Zidane. Det eneste positive vil være, at han denne gang får mere magt i forhold til indkøb og salg.

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #11

• Chamartin
  • Chamartin's profilbillede
  • Platin bruger
mortenj skrev:
Godt nok mange medier der lige nu peger på at Zidane tager over – muligvis allerede i dag.

Jeg forstår ærligt talt ikke hvilket incitament der skulle være for Zidane ved at vende tilbage – endda så kort tid efter han forlod klubben.
Han stoppede på toppen, og kan nærmest kun skuffe nu. Han vil hele tiden blive målt op i mod de vanvittige 4 CL titler på 5 år.

Hvorfor vende tilbage?

Formentlig fordi han har fået frie hænder til at sammensætte truppen - noget han ikke blev lovet i sommer og som Florentino formentlig nu har ligget søvnløs over
i flere måneder efter at have set, hvordan spillerne performer, men som han kan takke sig selv for.

Edit: i øvrigt et sikkert tegn på, at Bale med 110% sikkerhed er ude til sommer.
Sidste redigering: 4 måneder 5 dage siden af Chamartin.
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn, El Siete

Hvem ser du som Real Madrids nye træner? 4 måneder 5 dage siden #12

Fordi han er Zidane og fordi han elsker klubben (:
Sidste redigering: 4 måneder 5 dage siden af Real Madrid1.
Følgende bruger(e) har sagt tak: madrid2000, andreashn, Rogoshin, MadridistaPorVida
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.