Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Hvem ser du som Real Madrids nye træner?

Afstemning: Hvem bliver næste levende billede i Perez’ træner-diasshow

Mourinho?
3 8.8%
Zidane?
18 52.9%
Allegri?
6 17.6%
Pochettino?
5 14.7%
En helt anden?
2 5.9%
Antal stemmer: 34
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
7 måneder 1 uge siden #13 af Daniel

Ramos4 skrev: Vi kan kun skuffe i forhold til de 3 CL-titler i træk - og vi spillede godt nok en ringe gang bold i ligaen under Zidane. Det eneste positive vil være, at han denne gang får mere magt i forhold til indkøb og salg.

Hvis han vender tilbage, får han ikke blot "mere magt", men al magt over indkøb og salg af spillere. Det er jeg slet ikke tvivl om. Det er det eneste, som Pérez kan lokke med, som jeg ser det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Jonas, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 1 uge siden #14 af mortenj

Daniel skrev:

Ramos4 skrev: Vi kan kun skuffe i forhold til de 3 CL-titler i træk - og vi spillede godt nok en ringe gang bold i ligaen under Zidane. Det eneste positive vil være, at han denne gang får mere magt i forhold til indkøb og salg.

Hvis han vender tilbage, får han ikke blot "mere magt", men al magt over indkøb og salg af spillere. Det er jeg slet ikke tvivl om. Det er det eneste, som Pérez kan lokke med, som jeg ser det.

Jeg håber inderligt, at det er tilfældet. Men jeg vil se det, før jeg tror det, at Perez langt om længe holder sig fra transferdelen. Jeg er ganske skeptisk, men hvor ville det dog være fantastisk hvis han endelig – i en alder af 72 år – har set lyset.
Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved mortenj.

7 måneder 1 uge siden #15 af Rogoshin

Real Madrid1 skrev: Fordi han er Zidane og fordi han elsker klubben (:

Skulle lige til at sige det. Er kærlighed til Real Madrid virkelig så fremmet på dette forum ;-)

7 måneder 1 uge siden #16 af madrid2000
Dagens bedste nyhed. Alle melder, at Zidane er tilbage.

7 måneder 1 uge siden #17 af Ramos4

Daniel skrev:

Forhåbentlig.

Det ændrer bare ikke på at vi spillede rædsomt i ligaen under ham. Vi vandt kun den ene liga fordi Ramos, Morata og Ronaldo reddede os med sene scoringer gang på gang. Jeg er virkelig bekymret over hvor få herinde der har indset det. Vi havde intet spilsystem, det var bare indlæg hele tiden og så reddede Ronaldo vores røv. Der skal virkelig andre boller på suppen hvis vi skal slå et Barcelona mandskab der har et fast spillesystem og en vis nr. 10. Alt er bedre end Solari, men altså, jeg mangler virkelig at se at Zidane kan spille god fodbold og have et system der virker.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

7 måneder 1 uge siden #18 af Raul7-2880
En træner uden koncept. Vandt CHL takket være held og individuel klasse fra en spiller som vi ikke har længere.
Sidste år sluttede vi næsten 20 point bag Barcelona.

Men men men.... Zidanes personlighed er måske nok til at spillerne yder deres optimale?

I øvrigt, er ikke i tvivl om, at hvis Zidane (eller en anden toptræner) havde forsat så var han blevet fyret i løbet af sæsonen.
Årsagen bag fiaskoen skyldes vores trup (elendig indkøbspolitik) og ikke træneren.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.