Madridista.dk Podcast

1 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Tick Tock Tick Tock.........

Vi savner jer...............Derfor lader vi nedtællingen starte. I dag er nr. 5, i morgen er......

www.facebook.com/MadridstadkPodcast
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Kiwes, Thomaskjensen, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #2 af Administrationen
Vi optager i morgen aften og det bliver ikke helt, som det plejer at være.

Vi gør ligesom til bryllup og sørger for, at der er noget nyt, noget gammelt, noget lånt og noget blåt (man er vel kongelig!).

Hvad det hele går ud på, ja, det regner vi med at I kan høre fredag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, DeLaRed

1 år 6 måneder siden #3 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Madridista.dk Podcast
Fantastisk!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel

1 år 6 måneder siden #4 af Administrationen
Så er det dæleme fredag og vi er tilbage.

Giv os et lyt, din mening og din anmeldelse dér hvor du lytter til os.

Vi ses næste fredag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Estadio Santiago Bernabéu

1 år 6 måneder siden #5 af Zyconith
Jeg ville hjertens gerne anmelde/rate podcasten på Google Podcast. Ved bare ikke hvordan man gør. Og en Google søgning hjalp heller ikke.

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

1 år 6 måneder siden #6 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Madridista.dk Podcast
Det er vist desværre ikke muligt at anmelde på Google Podcast - det var ellers sødt af dig!

1 år 6 måneder siden #7 af Zyconith
Fantastisk med genoptagelsen af podcasten. Og det glæder mig simpelthen så meget at det er med plus/minus samme stærke line-up som tidligere.

Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel

1 år 6 måneder siden #8 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Madridista.dk Podcast
Fedt i er tilbage, fedt vi stadig ikke er enige om alt :)

Ved endnu ikke om jeg er for eller imod at i kigger på den seneste uges (en masse Spanske udtryk) for gode dårlige, geniale, dårlige spillere...
Dette er stadig en RM POD, så et indspil er at tage udgangspunkt i vores spillere (som i også gjorde til dels) og så sammenlign det med en spiller i en anden klub. Ved det bliver svært men var det let skulle alle andre gøre det.

Skal lytte på den igen i morgen når jeg skal ud med hunden, bliver en ca 1 time og 6 minutters gåtur :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

1 år 6 måneder siden #9 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Madridista.dk Podcast

Thomaskjensen skrev: Fedt i er tilbage, fedt vi stadig ikke er enige om alt :)

Ved endnu ikke om jeg er for eller imod at i kigger på den seneste uges (en masse Spanske udtryk) for gode dårlige, geniale, dårlige spillere...
Dette er stadig en RM POD, så et indspil er at tage udgangspunkt i vores spillere (som i også gjorde til dels) og så sammenlign det med en spiller i en anden klub. Ved det bliver svært men var det let skulle alle andre gøre det.

Skal lytte på den igen i morgen når jeg skal ud med hunden, bliver en ca 1 time og 6 minutters gåtur :)

Vi skal også lige vende os til de spanKe udtryk, men vi kan godt li’ ideen med dem og den debat de kan skabe i panelet.

Vi har valgt at brede dem lidt mere ud på spansk fodbold generelt og det kan endda også være, at vi over tid forsøger os med et helt segment om spansk fodbold, hvor vi kommer til at dykke endnu længere ned; hvem vil ikke gerne følge med i tidligere La Liga klubbers forfald eksempelvis ;-)

Men er det ikke noget, der falder i god jord hos jer, så er vi heller ikke for stolte til at revurdere vores indhold, rulle segmenter tilbage og udtænke nye i stedet for.

Vi er her for jer, så derfor lytter vi også. Tak for din kommentar. Det betyder rigtig meget for os!
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Daniel.

1 år 6 måneder siden #10 af Daniel
Dobbeltpost
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Daniel.

1 år 6 måneder siden #11 af Daniel

Zyconith skrev: Fantastisk med genoptagelsen af podcasten. Og det glæder mig simpelthen så meget at det er med plus/minus samme stærke line-up som tidligere.

Det er vi glade for at høre. Det kommer til at variere lidt ifht. hvem der er med på det her ugentlige magasin, men vi er med på projektet ALLE SAMMEN.

Vi - undertegnede, Oscar, Christian og Jesper - kommer ligeledes til at optage specials med det sædvanlige lort, vi lukker ud og quiz ;-) vi skal forhåbentlig meget snart have fundet en træner til vores alletiders RM-hold, som vi glæder os til at kunne præsentere for jer!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

1 år 6 måneder siden #12 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Madridista.dk Podcast

Daniel skrev:

Thomaskjensen skrev: Fedt i er tilbage, fedt vi stadig ikke er enige om alt :)

Vi skal også lige vende os til de spanKe udtryk, men vi kan godt li’ ideen med dem og den debat de kan skabe i panelet.

Vi har valgt at brede dem lidt mere ud på spansk fodbold generelt og det kan endda også være, at vi over tid forsøger os med et helt segment om spansk fodbold, hvor vi kommer til at dykke endnu længere ned; hvem vil ikke gerne følge med i tidligere La Liga klubbers forfald eksempelvis ;-)

Men er det ikke noget, der falder i god jord hos jer, så er vi heller ikke for stolte til at revurdere vores indhold, rulle segmenter tilbage og udtænke nye i stedet for.

Vi er her for jer, så derfor lytter vi også. Tak for din kommentar. Det betyder rigtig meget for os!

IVAN HELGUERA!!! ;-)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.