Madridista.dk Podcast

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #13 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Madridista.dk Podcast
Kunne man måske få nogle af brugerne herinde med på de podcasts fremadrettet?

Dejligt I er tilbage!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #14 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Madridista.dk Podcast

9eren skrev: Kunne man måske få nogle af brugerne herinde med på de podcasts fremadrettet?

Dejligt I er tilbage!


Lad os bare sige på sigt. Så har vi hverken lovet noget på den korte eller lange bane.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #15 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Madridista.dk Podcast

Daniel skrev:

9eren skrev: Kunne man måske få nogle af brugerne herinde med på de podcasts fremadrettet?

Dejligt I er tilbage!


Lad os bare sige på sigt. Så har vi hverken lovet noget på den korte eller lange bane.


Ser ud til i har taget ved lærer af Zidane :-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #16 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Madridista.dk Podcast

DeLaRed skrev:

Daniel skrev:

9eren skrev: Kunne man måske få nogle af brugerne herinde med på de podcasts fremadrettet?

Dejligt I er tilbage!


Lad os bare sige på sigt. Så har vi hverken lovet noget på den korte eller lange bane.


Ser ud til i har taget ved lærer af Zidane :-)


Hahaha, Jamen det er da fedt at der er en åbenhed omkring det. Det kunne jo være at de havde vendt tanken?

Det kunne være en cool måde at få folk mere med i snakken og så lære lidt om de forskellige brugere som ønsker at deltage.

Jeg selv skal muligvis deltage snart i en podcast omkring David Aznar, Getafe og lidt mere end det. Det bliver spændende at prøve!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #17 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Madridista.dk Podcast

9eren skrev:

DeLaRed skrev:

Daniel skrev:

9eren skrev: Kunne man måske få nogle af brugerne herinde med på de podcasts fremadrettet?

Dejligt I er tilbage!


Lad os bare sige på sigt. Så har vi hverken lovet noget på den korte eller lange bane.


Ser ud til i har taget ved lærer af Zidane :-)


Hahaha, Jamen det er da fedt at der er en åbenhed omkring det. Det kunne jo være at de havde vendt tanken?

Det kunne være en cool måde at få folk mere med i snakken og så lære lidt om de forskellige brugere som ønsker at deltage.

Jeg selv skal muligvis deltage snart i en podcast omkring David Aznar, Getafe og lidt mere end det. Det bliver spændende at prøve!


Helt sikkert, synes det er en interessant ide.

Men elsker allermest Daniels sindssygt tørre svar. Det kunne ligeså godt have været Zidane på presse konference i Nordjylland :-)

Held og Lykke med din Podcast-mødom @9eren !

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #18 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Madridista.dk Podcast

DeLaRed skrev:

9eren skrev:

DeLaRed skrev:

Daniel skrev:

9eren skrev: Kunne man måske få nogle af brugerne herinde med på de podcasts fremadrettet?

Dejligt I er tilbage!


Lad os bare sige på sigt. Så har vi hverken lovet noget på den korte eller lange bane.


Ser ud til i har taget ved lærer af Zidane :-)


Hahaha, Jamen det er da fedt at der er en åbenhed omkring det. Det kunne jo være at de havde vendt tanken?

Det kunne være en cool måde at få folk mere med i snakken og så lære lidt om de forskellige brugere som ønsker at deltage.

Jeg selv skal muligvis deltage snart i en podcast omkring David Aznar, Getafe og lidt mere end det. Det bliver spændende at prøve!


Helt sikkert, synes det er en interessant ide.

Men elsker allermest Daniels sindssygt tørre svar. Det kunne ligeså godt have været Zidane på presse konference i Nordjylland :-)

Held og Lykke med din Podcast-mødom @9eren !


Jeg kastede bare en bold op i luften, det gør jeg tit. Om den så bliver grebet det er ikke op til mig, men håber da nogle af dem bliver grebet. Mit formål med at være på forummet er at hjælpe, hvor jeg kan. Og selvom jeg har anderledes holdninger end flere herinde, så er det mit primære formål at bakke op om madridismoen i DK. Der er Madridista DK bare klart førende på nationalt plan og det sted hvor flest samles. Så jeg vil give hvad jeg kan selvom det kan blive modtaget på forskellig vis.

Og tak, det er endnu ikke fastlagt, har haft indledende samtale om podcasten.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce