Real Sociedad

1 måned 1 uge siden #25 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Real Sociedad

Brylle skrev: Selv på næsten frit mål skal Vinicius have rettet sit skud af før han scorer :D

Jeg tror sgu næsten den havde været reddet hvis ikke - men whatever, den gik ind :D!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #26 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Real Sociedad
Fede’s Aflevering!!!

Og Vini med et af de mål han skylder ;-)

Donde está la biblioteca?

1 måned 1 uge siden #27 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Real Sociedad
1-1 håbløst..

1 måned 1 uge siden #28 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Real Sociedad

Kiwes skrev: Folk burde seriøst holde kæft undskyld sproget. Vini har nærmest ene mand ændret kampen.

Ja - bravo med en afrettet skud. Men det ændrer intet på at der skal en verdensklasse spiller ind på venstrekanten og det skal ikke være Hazard eller Vini. Nej tak til Mr.Skadesplaget eller Mr. Ustabilitet.

Dejligt at se Rodrygo igen, han viste lovende takter på højrekant.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 1 uge siden #29 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Real Sociedad

Kiwes skrev: Måden vi spiller på lige nu viser meget godt hvor meget Zidane har fejlet med start 11eren. Vores kanter giver så meget mere nu.

Jeg er delvist enig! Ser vi også med scoringen af Vini.

Men altså. Han prøver jo også mikse det op, prøve nye alternative opstillinger og spillere af. Det er vel også det mange har efterspurgt de sidste par år. At vi ikke kun kører med omstillingerne, uendelige mængder indlæg, osv.

Og til hans forsvar har Zidane ikke meget at gøre godt med. Kamp efter kamp har holdet jo været ramt af skader og smittede. Det er måske meget godt at kunne omstille startelleveren efter de spillere der er til rådighed.

Og igen...

Det var jo ikke Zidane der ikke ville forlænge med Pepe. Det var jo ikke Zidane der ikke ville forlænge med Ronaldo.

Det er jo ikke Zidane der er skyld i at fedesen har været skadet siden han kom fra Chelsea eller at Kina stadigvæk er et tredjeverdensland der ikke kender til basal hygiejne og spreder verdensomspændende virusser.

Men super skuffende at vi kun får uafgjort. Hold fast hvor er det en kamp at se Real Madrid spille.. Er for længst stoppet med at glæde mig.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 1 uge siden #30 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Real Sociedad
Få lige bedømmelserne op så jeg kan gennemtæske Zidane. Jeg er i godt humør.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Kiwes.

1 måned 1 uge siden #31 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Real Sociedad
Nogen der kan finde et Vinicius mål hvor han sparker den rent ind for første holdet?

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 1 uge siden #32 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Real Sociedad

Cristiano7 skrev:

Kiwes skrev: Folk burde seriøst holde kæft undskyld sproget. Vini har nærmest ene mand ændret kampen.

Ja - bravo med en afrettet skud. Men det ændrer intet på at der skal en verdensklasse spiller ind på venstrekanten og det skal ikke være Hazard eller Vini. Nej tak til Mr.Skadesplaget eller Mr. Ustabilitet.

Snakker du om. Han var en konstant trussel mod dem. Isco gav intet til den kant.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 1 uge siden #33 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Real Sociedad
Skandale der kun bliver lagt tre minutter til, når dommeren brugte så lang tid på at tjekke VAR efter reduceringen.
Første halvleg var rigtig god og lovende, og så laver Portu et fuldstændig latterligt mål ud af ingenting. Det er så typisk, når mindre hold spiller mod Real eller Barca. Så kan de lige pludselig score fra umulige vinkler og positioner.
Det positive der kan tages med er, at Valverde og Rodrygo er tilbage, det er vigtigt. Derudover spillet de første 45 minutter.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 1 uge siden #34 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Real Sociedad

Kiwes skrev:

Cristiano7 skrev:

Snakker du om. Han var en konstant trussel mod dem. Isco gav intet til den kant.

Isco spillede en fin kamp. Han kombinerede godt og sørgede for at vi var i kontrol.

1 måned 1 uge siden #35 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Real Sociedad
Lagde også mærke til dommerens tillægstid. Vini havde flere muligheder for at sende den indover med venstre benet. Jeg forstår ikke hvorfor han valgte at dreje om hver gang.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 1 uge siden #36 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Real Sociedad

Madridista02 skrev:

Kiwes skrev:

Cristiano7 skrev:

Isco spillede en fin kamp. Han kombinerede godt og sørgede for at vi var i kontrol.

Jo men det betød ingenting.

Real Sociedad kunne bare presse højt og Isco kunne ikke true på farten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.