Real Sociedad

1 måned 1 uge siden #37 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Real Sociedad

Madridista02 skrev:

Kiwes skrev:

Cristiano7 skrev:

Kiwes skrev: Folk burde seriøst holde kæft undskyld sproget. Vini har nærmest ene mand ændret kampen.

Ja - bravo med en afrettet skud. Men det ændrer intet på at der skal en verdensklasse spiller ind på venstrekanten og det skal ikke være Hazard eller Vini. Nej tak til Mr.Skadesplaget eller Mr. Ustabilitet.

Dejligt at se Rodrygo igen, han viste lovende takter på højrekant.

Snakker du om. Han var en konstant trussel mod dem. Isco gav intet til den kant.

Isco spillede en fin kamp. Han kombinerede godt og sørgede for at vi var i kontrol.

Vi må have set 2 helt forskellige kampe. Jeg synes på ingen måde vi var i kontrol. Vi gav dem så mange kontramuligheder. Jeg ville egentlig også gerne have beholdt Isco inde og nej han spillede ikke nogen dårlig kamp, men kantspiller ser jeg ham på ingen måde som. Mariano skulle aldrig have spillet og så kunne Isco være centralt igen.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #38 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Real Sociedad

9eren skrev: Lagde også mærke til dommerens tillægstid. Vini havde flere muligheder for at sende den indover med venstre benet. Jeg forstår ikke hvorfor han valgte at dreje om hver gang.

Nu har vi jo set hans højreben i aktion, tænker det er derfor vi ikke skal se hans kolde ben...
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89

1 måned 1 uge siden #39 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Real Sociedad
Det er fair nok at man er utilfreds med Zidane, men det er sku ikke hans skyld at spillerne paa banen ikke kan score mere end 1 maal paa 23 afslutninger. Og spar mig for kritikken om at det hele bare er paa indlaeg som ikke er en god taktik, Casemiro braender 2 kaempe chancer(efter indlaeg) og Mariano header paa overliggeren(efter indlaeg) hvorefter Asensio's skud bliver blokeret 1 meter fra maalstregen i en situation hvor maalmanden ikke havde naaet bolden. Det er spillerne der ikke scorer, men Zidane's taktik virker faktisk fint idag og det understreger de 4-5 store chancer vi har rigtig fint!!!

Donde está la biblioteca?

1 måned 1 uge siden #40 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Real Sociedad

DeLaRed skrev: Det er fair nok at man er utilfreds med Zidane, men det er sku ikke hans skyld at spillerne paa banen ikke kan score mere end 1 maal paa 23 afslutninger. Og spar mig for kritikken om at det hele bare er paa indlaeg som ikke er en god taktik, Casemiro braender 2 kaempe chancer(efter indlaeg) og Mariano header paa overliggeren(efter indlaeg) hvorefter Asensio's skud bliver blokeret 1 meter fra maalstregen i en situation hvor maalmanden ikke havde naaet bolden. Det er spillerne der ikke scorer, men Zidane's taktik virker faktisk fint idag og det understreger de 4-5 store chancer vi har rigtig fint!!!

Zidane har sin skyld. Isco skal ikke spille wing og Mariano skal bare ikke spille overhovedet. Og så begyndte Zidane på et eller andet mærkeligt 3-5-2 i starten af anden halvleg, hvor Casemiro spillede bagerst i midterforsvaret og Mendy helt fremme. Det virkede på ingen måde. Spillerne er selvfølgelig ikke uden skyld, der var gode chancer, som der skal scores på.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Kiwes.

1 måned 1 uge siden #41 af PMO
Besvaret af PMO på emne Real Sociedad

Kiwes skrev:

DeLaRed skrev: Det er fair nok at man er utilfreds med Zidane, men det er sku ikke hans skyld at spillerne paa banen ikke kan score mere end 1 maal paa 23 afslutninger. Og spar mig for kritikken om at det hele bare er paa indlaeg som ikke er en god taktik, Casemiro braender 2 kaempe chancer(efter indlaeg) og Mariano header paa overliggeren(efter indlaeg) hvorefter Asensio's skud bliver blokeret 1 meter fra maalstregen i en situation hvor maalmanden ikke havde naaet bolden. Det er spillerne der ikke scorer, men Zidane's taktik virker faktisk fint idag og det understreger de 4-5 store chancer vi har rigtig fint!!!

Zidane har sin skyld. Isco skal ikke spille wing og Mariano skal bare ikke spille overhovedet. Og så begyndte Zidane på et eller andet mærkeligt 3-5-2 i starten af anden halvleg, hvor Casemiro spillede bagerst i midterforsvaret og Mendy helt fremme. Det virkede på ingen måde. Spillerne er selvfølgelig ikke uden skyld, der var gode chancer, som der skal scores på.

Isco skal jo heller ikke spille. Virkelig en middelmådig spiller som har været alt for længe i klubben. At han ikke er blevet sendt afsted for år tilbage er altså lidt et mysterium.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 1 uge siden #42 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Real Sociedad

Fondo_Sur skrev:

Madridista02 skrev:

Kiwes skrev:

Cristiano7 skrev:

Kiwes skrev: Folk burde seriøst holde kæft undskyld sproget. Vini har nærmest ene mand ændret kampen.

Ja - bravo med en afrettet skud. Men det ændrer intet på at der skal en verdensklasse spiller ind på venstrekanten og det skal ikke være Hazard eller Vini. Nej tak til Mr.Skadesplaget eller Mr. Ustabilitet.

Dejligt at se Rodrygo igen, han viste lovende takter på højrekant.

Snakker du om. Han var en konstant trussel mod dem. Isco gav intet til den kant.

Isco spillede en fin kamp. Han kombinerede godt og sørgede for at vi var i kontrol.

Jo men det betød ingenting.

Real Sociedad kunne bare presse højt og Isco kunne ikke true på farten.

Det var da altafgørende for at vi dominerede Sociadad fuldstændig i første halvleg. Vi havde kæmpe chancer, og det var bl.a. Iscos fortjeneste. 2.halvleg var et helt andet billede, og jeg ved ikke hvad der gik galt. Men min tidligere kommentar, var møntet på 1.halvleg.

1 måned 1 uge siden #43 af El Chino
Besvaret af El Chino på emne Real Sociedad
Svært at vinde fodboldkampe når man ikke kan score.

Synes egentlig taktikken fungeret godt i går. Især første halvleg var god og Isco ligeså. Katastrofalt anden halvleg og efter Sociedad’s mål går man - i mangel af bedre alternativ - over i damage mode.

Jeg tror Zidane efterhånden har indset at vi kun kan vinde kampe når sol, måne og stjerner står helt lige. Når det ikke sker, skifter han til damage mode og kaster bolde ind til Casemiro og Ramos. Som noget nyt også med Mendy som angriber. Synes egentligt det er et godt våben at have i baghånden, men man bliver træt når han bliver tvundet til at bruge det hver anden kamp.

Vi har både spillere til at forsvare, kontrollere og sågar også skabe chancer. Bare ingen til at afgøre kampene, kontinuerlig.

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 1 uge siden #44 af DeLaRed
Kritikken af Asensio vil ingen ende tage, og det er helt forståeligt, men så lige denne statistik som er ret overraskende. (Skal siges at jeg ikke ved hvor pålidelig den er, den er lavet af en Twitter profil der hedder “BlancoReport”, men hvis det stemmer, skal man måske kigge på de spillere som Asensio spiller sammen med)

Players most involved in Goal Creating Actions in the top 5 Leagues, as of 04/03/21:

1 — Erling Haaland
2 — Iago Aspas
3 — Marco Asensio
4 — Karim Benzema
5 — Lionel Messi
6 — Cristiano Ronaldo

Som sagt ved jeg ikke hvor pålidelig kilden er!

1 måned 1 uge siden #45 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Real Sociedad
@DeLaRed, hvad siger din mavefornemmelse?
Min siger mig at det er luft, kan du linke til den please, vil gerne forstå hvordan de er kommet frem til denne, for min mavefornemmelse siger mig noget andet.

Skulle da være fedt nok om jeg har helt fejl i min kritik af Assensio.

1 måned 1 uge siden #46 af DeLaRed

Thomaskjensen skrev: @DeLaRed, hvad siger din mavefornemmelse?
Min siger mig at det er luft, kan du linke til den please, vil gerne forstå hvordan de er kommet frem til denne, for min mavefornemmelse siger mig noget andet.

Skulle da være fedt nok om jeg har helt fejl i min kritik af Assensio.

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Der står ikke nogen videre forklaring, men der står på grafen hvor de har data’en fra, hvis du selv vil dykke ned i tallene. (Du må lige give en melding hvis du finder ud af hvordan dette hænger sammen)

Jeg tror de mener det seriøst nok, men spørgsmålet er om de har taget fejl af nogle statistikker.

Prøvede at indsætte linket, men det vil den ikke. Gå på Twitter og søg på @BlancoReport, der ligger den.

Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved DeLaRed.

1 måned 1 uge siden #47 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Real Sociedad
Ahhh, de kigger på en udvalgt kort periode hvor han har fået næsten fuld spilletid. Han har jo skovlet bolden ind til Cassemiro :(

1301 minutter på banen i år 2 mål og 2 assist er det blevet til!
Det er marginelt bedre end Kroos, Varana og Ramos (alle har scoret 2 mål) som jeg mener har lidt andre opgaver end Assensio.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.