Dagens diskussion
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
- Det, der sker for Casillas er ydmygende og nedværdigende for spilleren og for Real Madrid, en klub som så småt fjerner sig fra det basale, nemlig hvad spillerne har gjort for institutionen. Det forekommer mig ikke længere at være en tilfældighed, at folk som Raúl, Hierro og Vicente del Bosque forlod Real Madrid på en dårlig måde, uden den krævede anerkendelse, knust af en flok fornærmede, med kompleksiteten fra en præsident, som aldrig har forstået hvad disse fabelagtige repræsentanter for Real Madrid betyder.
Har den gode Santiago Segurola fra Marca en pointe i sin kritik af Real Madrid og Florentino Pérez/José Mourinho?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Santiago Segurola fra Marca:
- Det, der sker for Casillas er ydmygende og nedværdigende for spilleren og for Real Madrid, en klub som så småt fjerner sig fra det basale, nemlig hvad spillerne har gjort for institutionen. Det forekommer mig ikke længere at være en tilfældighed, at folk som Raúl, Hierro og Vicente del Bosque forlod Real Madrid på en dårlig måde, uden den krævede anerkendelse, knust af en flok fornærmede, med kompleksiteten fra en præsident, som aldrig har forstået hvad disse fabelagtige repræsentanter for Real Madrid betyder.
Har den gode Santiago Segurola fra Marca en pointe i sin kritik af Real Madrid og Florentino Pérez/José Mourinho?
Fedt med en Dagens diskussion. God idé:)
Casillas er en levende legende for Real Madrid og med hensyn til beslutningen om hans udeblivende comeback i aftenens kamp, synes jeg i sig selv ikke er skandaløst.
Diego har gjort det over alt forventning og har i mange kampe siden hans ankomst til klubben været den bedste spiller på holdet. Han har i flere omgange redet Real, ikke at Casillias ikke har redet Real 1000 gange førhen, men han havde trods alt en downperiode inden skaden. Der er ingen grund til at lave om på noget der virker. så det er vel fair nok at Mou ikke gambler på målmandsposten i aftenens supervigtige kamp.?
Han kunne måske ha' siddet på bænken men det havde i såfald kun været for syns skyld?
Noget helt andet, ved vi med sikkerhed at Casillas er 100% tilbage efter sin skade.? Nogen med insiderviden? (Hugol:P)
Der er ingen tvivl om at Casillas skal have chancen igen snarest, men det er helt iorden efter min mening, at man udelader ham i aften. Sæt ham på kassen i den kommende ligakamp, der har vi som sådan ikke noget at tabe..
Når alt det er sagt skal Iker Casillas behandles med den største respekt, og det gælder alle i og omkring klubben.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev: Santiago Segurola fra Marca:
Fedt med en Dagens diskussion. God idé:)
Casillas er en levende legende for Real Madrid og med hensyn til beslutningen om hans udeblivende comeback i aftenens kamp, synes jeg i sig selv ikke er skandaløst.
Diego har gjort det over alt forventning og har i mange kampe siden hans ankomst til klubben været den bedste spiller på holdet. Han har i flere omgange redet Real, ikke at Casillias ikke har redet Real 1000 gange førhen, men han havde trods alt en downperiode inden skaden. Der er ingen grund til at lave om på noget der virker. så det er vel fair nok at Mou ikke gambler på målmandsposten i aftenens supervigtige kamp.?
Han kunne måske ha' siddet på bænken men det havde i såfald kun været for syns skyld?
Noget helt andet, ved vi med sikkerhed at Casillas er 100% tilbage efter sin skade.? Nogen med insiderviden? (Hugol:P)
Der er ingen tvivl om at Casillas skal have chancen igen snarest, men det er helt iorden efter min mening, at man udelader ham i aften. Sæt ham på kassen i den kommende ligakamp, der har vi som sådan ikke noget at tabe..
Når alt det er sagt skal Iker Casillas behandles med den største respekt, og det gælder alle i og omkring klubben.
100 % enig.
Lad Lopez fortsætte sin gode form i den vigtige kamp i aften, fremfor at bruge Casillas (for tidligt?) og vente med ham til weekenden eventuelt.
I mine øjne ville det være et sats at bruge Casillas, da kampform vel også er en relevant for en målmand.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
José Ramón de la Morena fra El Larguero mener (ligesom flere andre), at der er total kold luft mellem Casillas og Mourinho, og at førstnævnte blev tvunget til at ændre sin stemme på Vicente del Bosque som årets træner for ikke at skabe en dårlig stemning i klubben.
Siempre Madrid skrev: Iker Casillas har trænet fuldt med i over en uge og han bliver ikke skånet på nogen måde.
Okay, ja men jeg synes som sådan ikke at det ændre så meget på hvem der bør stå i aften, for han mangler som Mathiaska også skriver kamptræning.
Og igen Diego har stået sublimt i Casillas' fravær. Casillas kunne måske ha' matchet ham, men han havde næppe gjort det bedre i den periode (hvis han havde været fit).
José Ramón de la Morena fra El Larguero mener (ligesom flere andre), at der er total kold luft mellem Casillas og Mourinho, og at førstnævnte blev tvunget til at ændre sin stemme på Vicente del Bosque som årets træner for ikke at skabe en dårlig stemning i klubben.
Ja se, hvis det så er sandt så er det jo helt hen i vejret.
Beslutningen om at udelader ham i aften er der ikke noget suspekt ved, men hvis den er truffet på baggrund af uoverenstemmelser/uvenskab og ikke hvad der er sportsligt bedst for Real Madrid så er det ikke bare dumt så er det decideret amatør -og barnagtigt....
Jeg er her stadig XOXO
På en måde bliver jeg skuffet hvis Casillas ikke er tilbage i buret i weekendens kamp, så frygter jeg lidt der stikker noget under som Siempre skriver.
Hvis det er tilfældet, at Mourinho og Casillas forhold står i vejen for hans vej tilbage i startopstilling er det helt forrykt. Så kan det ikke gå hurtig nok med at få Mourinho ud af klubben - det tror jeg heldigvis også både klubben, fans og medierne er enige i.
Hvis de har ret og Mourinho virkelig ikke har haft nogen kontakt til Casillas i de to måneder han var skadet og ikke har spurgt til hans fremgang i samme periode, så synes jeg ikke der er adfærd, der er en voksen mand værdig. Ifølge både El Pais og Marca måtte José Ángel Sánchez mægle, da Casillas skulle have tilladelse til at rejse til Paris i forbindelse med Spaniens kamp mod Frankrig. På trods af at Mourinho valgte at aflyse den planlagte aftentræning dagen efter og blive i London for at se fodbold. Det er ikke noget der tyder på god kommunikation eller et synderligt respektfuldt forhold mellem de to.
(PS. Må vi linke til sider, der nok ikke er på den rette side af ophavsretten?)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
På den anden side vil en Iker Casillas i truppen, men på bænken (eller efterfølgende på tribunen), måske give endnu større anledning til mistanke om et misforhold til Mourinho, hvad ingen kan have interesse i.
Kritikken går jo ikke kun på Casillas situation i Real Madrid, men alle legenderne indenfor de sidste 15 år.
Jeg er også helt med på, hvorfor Lopez står i aften, for han har gjort det over al forventning. Han ville sågar nok have slået Casillas af holdet, hvis det havde været muligt.
Og jeg kan godt følge Siempre lidt i, at det måske vil give anledning til mistanke om et misforhold til Mourinho, hvis Casillas havde været på bænken. Omvendt kunne Mourinho forklare sig med, at Casillas mangler kampform, og Lopez indtil videre har stået fantastisk, og han ikke er villig til og gamble i en så vigtig kamp.
Det ville have fået mig til og bakke Mourinho op, men fordi jeg i forvejen er skeptisk overfor alt hvad Mourinho foretager sig, så vil jeg aldrig lade tvivlen komme ham til gode.
At han højst sandsynligt er pisse ligeglad, er noget andet hehe :).
Det bunder igen ud i manglende kommunikation. Og Mourinho's katastrofale forhold til pressen, er nok en væsentlig grund til der intet bliver meldt ud.
Hugol, der er endnu en grund til og hate på Mourinho hahah :D.
I øvrigt er det en fantastisk idé, det med dagens diskussion :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
For efter han ikke har været i spil og "med" i truppen har der ikke været noget overhovedet i medierne.
Hvis han nu står for alt det pis, så op på tribunen med ham for min skyld indtil han kommer med officiel undskyldning til truppen.
Dios skrev: Omvendt kunne Mourinho forklare sig med, at Casillas mangler kampform, og Lopez indtil videre har stået fantastisk, og han ikke er villig til og gamble i en så vigtig kamp.
Jeg mener, at han har sagt netop dette, når han siger at det er svært at sætte Lopez af (grundet den gode form). Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være en overraskelse, at Lopez står.
Ift. muldvarpen, så er jeg enig med Mourinho i at hvad der sker i klubben bliver i klubben. Men det er stadig kun spekulationer, om det skulle være grunden til hans bænkning i første omgang.
BBB skrev:
Dios skrev: Omvendt kunne Mourinho forklare sig med, at Casillas mangler kampform, og Lopez indtil videre har stået fantastisk, og han ikke er villig til og gamble i en så vigtig kamp.
Jeg mener, at han har sagt netop dette, når han siger at det er svært at sætte Lopez af (grundet den gode form). Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være en overraskelse, at Lopez står.
Ift. muldvarpen, så er jeg enig med Mourinho i at hvad der sker i klubben bliver i klubben. Men det er stadig kun spekulationer, om det skulle være grunden til hans bænkning i første omgang.
Det er vigtigt og få det hele med, hvis man tager en lille bid ud af en kontekst :). "Og jeg kan godt følge Siempre lidt i, at det måske vil give anledning til mistanke om et misforhold til Mourinho, hvis Casillas havde været på bænken.".
Jeg tror ikke kun det er Mourinho, som har den holdning. For selvfølgelig skal der ikke vigtige informationer ud fra omkædningsrummet, og da slet ikke til pressen.
Som du siger, så er det stadig spekulationer, og derfor skriver jeg også, at jeg mangler en udmelding fra Mourinho af.
Det er dog en helt anden diskussion.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.