Den store transferrygte-tråd

10 måneder 1 uge siden #2269 af Fondo_Sur
@PMO

Goncalo Ramos koster nok omkring 80
til100 mio €. Hvis han er god nok i længden, ligesom Bellingham eller Mbappé, er det fint. Men det er for dyrt for en midlertidig løsning.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2270 af El Siete
Lige nu ser jeg følgende scenarie henover sommeren baseret på aktuelle rygter og de seneste års ageren på transfermarkedet (og også bare for at holde optimismen på et minimum).

Vi henter Bellingham, Fran Garcia og måske Brahim Diaz. Forlænger med Modric, Kroos, Asensio, Nacho og måske Ceballos.
Mariano smutter og tager måske Mendy med sig. Vi rykker Alvaro op som backup for Benzema, hvor også Rodrygo til nøds kan bruges i rollen.
Ancelotti bliver en sidste sæson. 

Ledelsen ser ingen gode muligheder i markedet, og vælger at presse det aller-, allersidste ud af de ældre spillere og satser ellers igen på at Mbappe vil skifte kvit og frit, denne gang i 2024. Her er det nye stadion, og dermed øgede indtægter, oppe at køre og man ser endelig klubben lave generationsskiftet og bruge 300-400M på markedet.

Det vil i så fald være tredje år i streg vi henter een spiller til hhv. midtbanen og forsvaret, og fire år siden vi sidst har købt ind til offensiven - foruden Endrick.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2271 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
@ElSiete

Et meget godt bud, tror ikke det noedvendigvis er langt fra hvordan denne sommer kommer til at folde sig ud.

Jeg tvivler dog paa at Mendy forlader klubben iaar, der er ingen tegn paa at klubben eller Ancelotti vil af med ham, saa skal det vaere fordi han selv gerne vil vaek, men det ville vaere lidt maerkeligt da vi jo har set hos Hazard at Real er en fantastisk klub at vaere skadet i og selvom Fran ankommer foeler Mendy sig nok ikke yderligere truet end Camavinga's opblomstring paa VB, saa ham tror jeg ikke vi siger farvel til denne sommer...man kan dog haabe at Fran gaar ind og spiller op til sit bedste Rayo niveau fra dag 1, for saa burde han langsomt kunne sikre sig start pladsen i loebet af efteraaret. (Hvis og saa frem man ikke satser paa Cama paa den plads)

Og saa giver det mening at man enten indlemmer Brahim eller Arribas i truppen, det er simpelthen for dumt ikke at indskrive 25 mand i sin trup (noget man har betalt for denne season), hvem det lige bliver af de to handler nok mest om personlige ambitioner samt financielle tilbud fra andre klubber.

Hvis vi ikke koeber en reserve angriber (jeg siger det lige igen, Marcus Thuram er gratis denne sommer) saa giver det naturligvis mening at hente Alvaro op til bredden, men det ligner bare ikke rigtigt klubben at tage en spiller med saa faa kampe for Castilla direkte ind paa 1. holdet, saa tror ikke det sker (heller ikke med Tobias, der skal mere til). Derfor maa vi ogsaa haabe der sker et eller andet nyt paa den angriber position, for ellers blir det endnu en lang season naeste aar hvis Benzema skal baere ansvaret alene.

Naar alt det er sagt saa maa vi ogsaa erkende at baade Bellingham og Fran kommer til at forstaerke vores nuvaerende trup, de daekker godt nok ikke alle de mange huller vi har, men vi staar staerkere med dem end uden dem.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
10 måneder 1 uge siden #2272 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Den mest aktive tråd fra nu og frem til 1 sept

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2273 af Matamoro
Jeg er overbevist om at vi fortsætter den konservative og sikre linje i vores transferpolitik. Små justeringer som et køb af Bellingham, Fran Garcia og forhåbentlig en angriber.

Vi har virkelig grund til at være forhåbningsfulde med en trup der inkluderer

Courtois
Vinicius
Camavinga
Valverde
Rodrygo
Tchouameni
Asensio
Bellingham
Militao
Fran Garcia

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2274 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Fran Garcia og Vinicius kan blive en spændende venstrekant.

Men hvis Rodrygo skal have en chance på den anden side, så må og skal vi finde en back der kan komme bare lidt i overlap på højresiden også.

Midtbanen er sikret i mange år frem. Det kræver bare vi får en træner, der tør bruge dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2275 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Haha, der snakkes nu om at backup til Benzema kan blive...Joselu!

33 og farlig som ind i helvede! :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2276 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Altså det er ikke sexet på nogen måde, men alle angribere som vores træner stoler på, vil jo være en forstærkning til holdet. Desværre. 

Jeg elsker ideen om at have en fuldblodsangriber i truppen der er god på bagerste stolpe, og det får man jo i Joselu. Kæmpe opgradering fra Mariano, men det er ligegyldigt hvis hans rolle er at sidde på bænken de første 3 måneder uden at blive brugt. Hvis pengene til en angriber er små og man faktisk gider bruge ham, så giv det da et skud. Man kan ikke tage noget fra hans stats, og de har både været gode i Bundesligaen, Espanyol og Castilla. Måske en late bloomer der faktisk kan bidrage lidt. 

Men det er godt nok kedeligt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2277 af El Siete

DeLaRed post=162402 skrev: @ElSiete

Et meget godt bud, tror ikke det noedvendigvis er langt fra hvordan denne sommer kommer til at folde sig ud.

Jeg tvivler dog paa at Mendy forlader klubben iaar, der er ingen tegn paa at klubben eller Ancelotti vil af med ham, saa skal det vaere fordi han selv gerne vil vaek, men det ville vaere lidt maerkeligt da vi jo har set hos Hazard at Real er en fantastisk klub at vaere skadet i og selvom Fran ankommer foeler Mendy sig nok ikke yderligere truet end Camavinga's opblomstring paa VB, saa ham tror jeg ikke vi siger farvel til denne sommer...man kan dog haabe at Fran gaar ind og spiller op til sit bedste Rayo niveau fra dag 1, for saa burde han langsomt kunne sikre sig start pladsen i loebet af efteraaret. (Hvis og saa frem man ikke satser paa Cama paa den plads)

Og saa giver det mening at man enten indlemmer Brahim eller Arribas i truppen, det er simpelthen for dumt ikke at indskrive 25 mand i sin trup (noget man har betalt for denne season), hvem det lige bliver af de to handler nok mest om personlige ambitioner samt financielle tilbud fra andre klubber.

Hvis vi ikke koeber en reserve angriber (jeg siger det lige igen, Marcus Thuram er gratis denne sommer) saa giver det naturligvis mening at hente Alvaro op til bredden, men det ligner bare ikke rigtigt klubben at tage en spiller med saa faa kampe for Castilla direkte ind paa 1. holdet, saa tror ikke det sker (heller ikke med Tobias, der skal mere til). Derfor maa vi ogsaa haabe der sker et eller andet nyt paa den angriber position, for ellers blir det endnu en lang season naeste aar hvis Benzema skal baere ansvaret alene.

Naar alt det er sagt saa maa vi ogsaa erkende at baade Bellingham og Fran kommer til at forstaerke vores nuvaerende trup, de daekker godt nok ikke alle de mange huller vi har, men vi staar staerkere med dem end uden dem.

​Jeg så gerne man solgte Mendy for at få lidt penge i kassen, men nej jeg tror også mere på han bliver så vi har ham og Garcia på LB og Camavinga og Alaba bliver fritaget for den position, som de gerne vil. 

Spændende bud med Marcus Thuram og vi ved jo klubben elsker gratis spillere :) Kolo Muani bliver nævnt mange steder, men det er jo også helt urealistisk da hurtig også kan koste 80M+. Nu nævnes Joselu så, og det kunne måske også være en kortsigtet overgangsløsning. Benzema, Joselu og Alvaro. Men det er sgu bare kedeligt. 
Er virkelig ærgerlig over at Gabriel Jesus glippede (på komisk vis da Vinicius, tror jeg, fik statsborgerskab dagen efter vinduet lukkede) for hans profil havde passet genialt.

Helt enig, Bellingham og FG forstærker truppen, men offensiven har bare ikke fået en opgradering i mange år, og med en uskarp Benzema kan den eneste plan simpelthen ikke være at give bolden til Vinicius og håbe på det bedste. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2278 af Real HWL
​Køb Bernardo silva og brug Rodrygo som back up til Benzema. Hvor svært kan det være...
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2279 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=162413 skrev: ​Køb Bernardo silva og brug Rodrygo som back up til Benzema. Hvor svært kan det være...

​Præcis. Vi bør kunne slå Barca på både økonomi og sportsligt projekt. Han vil eftersigende gerne til Spanien, men Perez har sagt nej flere gange - hvilket jeg ikke forstår. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #2280 af El Siete
​Ja, men med Rodrygo, Asensio og Valverde derude, så kommer det aldrig til at ske. Desværre. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce