Den store transferrygte-tråd
Han kan binde spillet sammen ligesom Benzema og så er han alsidig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det ville være en interessant handel. Er dog i tvivl om han er helt oppe på øverste hylde niveaumæssigt, som det kræver at være i Real.Ramos4 post=160599 skrev: Tror helt klart vi går efter Gabriel Jesus til sommer, nu da vi ingen "ikke-EU"-problemer har længere.
Han kan binde spillet sammen ligesom Benzema og så er han alsidig.
Bellingham spiller i øvrigt ekstremt ringe lige nu imod Bayern. Ligner ikke en mand til 150m. Euro.
Jeg savner Pepe :(
Donde está la biblioteca?
På udebane endda.DeLaRed post=160652 skrev: Brahim Diaz med assist og maal i 1. halvej imod Napoli :-)
Interessant resultat. Der er pt. 20 point imellem de to hold og alle regner med at Napoli sender Milan ud af CL - men som Milans træner også sagde: Der er forskel på ligaen og Champions League.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=160653 skrev:
På udebane endda.DeLaRed post=160652 skrev: Brahim Diaz med assist og maal i 1. halvej imod Napoli :-)
Interessant resultat. Der er pt. 20 point imellem de to hold og alle regner med at Napoli sender Milan ud af CL - men som Milans træner også sagde: Der er forskel på ligaen og Champions League.
Det var nok ikke helt det han mente haha :D
God kamp af Diaz. Han ligner ikke den bedste afslutter, var også lidt heldig ved scoringen, hvor den bliver rettet af. Men har et rigtig højt teknisk niveau, som man også kunne se ved hans assist.
- 9eren
- Gæst
-
Brahim skal tilbage til sommer
Han har da et højere niveau end det vi render rundt med nu, men der må simpelthen være andre spillere derude med en bedre attitude.
Nej han mente selvfølgelig at forskellen i ligaen ikke nødvendigvis kommer til at betyde noget i deres CL-møde.Lars1991 post=160655 skrev:
Ramos4 post=160653 skrev:
Det var nok ikke helt det han mente haha :D
God kamp af Diaz. Han ligner ikke den bedste afslutter, var også lidt heldig ved scoringen, hvor den bliver rettet af. Men har et rigtig højt teknisk niveau, som man også kunne se ved hans assist.
Jeg synes det helt vild hvor lidt kredit du giver ham. Han var måske City's bedste sidste sæson. Hvorfor han sidder på bænken i Bayern forstår jeg intet af. Som jeg lige kan se har han 3 mål og 9 assist denne sæson - det bringer ham blandt de bedste hvad angår offensive stats på backen. Så ja, mit svar er 100% gå efter ham!Lars1991 post=160668 skrev: Så han var utilfreds i City, fordi de ikke fandt ham god nok til at spille så meget som han ville - bliver skippet videre til Bayern midt i sæsonen. De finder ham heller ikke god nok, og han er igen utilfreds. Og du tænker - ja ham skal vi da have? :D
Han har da et højere niveau end det vi render rundt med nu, men der må simpelthen være andre spillere derude med en bedre attitude.
Helt enig! Og saa maa man heller ikke glemme at ud over at han er et potentielt problem barn, saa forlanger han med sikkerhed ogsaa en 5aarig kontrakt som 29 aarig, jeg har ingen tiltro til at han har samme niveau som nu naar han krydser 32. Kan heller ikke se ideen med at tage chancen med ham, der er masser af yngre alternativer, der kan vaere med til at bygge det naeste "storhold" op.Lars1991 post=160668 skrev: Så han var utilfreds i City, fordi de ikke fandt ham god nok til at spille så meget som han ville - bliver skippet videre til Bayern midt i sæsonen. De finder ham heller ikke god nok, og han er igen utilfreds. Og du tænker - ja ham skal vi da have? :D
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Vi må ikke gøre ham dårligere end han er, synes jeg. Han har startet inde i 15 ud af 21 kampe i PL og det ligner at han blev et offer for et skifte i systemet som jeg ser det. Jeg skal ikke kunne sige hvad der er gået galt i Bayern men det er altså et stærk spiller man har muligheden for at få her. Jeg synes det er svært at sige nej hvis han er tilgængelig og med lidt held er hans pris også dalet pga al den ballade. Jeg har aldrig læst andet om hans attitude før heller. Jeg synes det er en no brainer.Lars1991 post=160668 skrev: Så han var utilfreds i City, fordi de ikke fandt ham god nok til at spille så meget som han ville - bliver skippet videre til Bayern midt i sæsonen. De finder ham heller ikke god nok, og han er igen utilfreds. Og du tænker - ja ham skal vi da have? :D